iOS 14 در نهایت به شما اجازه جستجو برای emoji از emoji صفحه کلید

iOS 14 در نهایت به شما اجازه جستجو برای emoji راست از صفحه کلید از emoji با توجه به اپل سایت لیست تمام جدید iO

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

iOS 14 در نهایت به شما اجازه جستجو برای emoji راست از صفحه کلید از emoji با توجه به اپل سایت لیست تمام جدید iOS 14 ویژگی های.

در حال حاضر پیدا کردن دقیق شکلک شما می خواهید در سراسر صدها نفر از شکلک های موجود در iOS صفحه کلید می تواند یک تجربه خسته کننده. اگر من در حال حاضر نمی دانم که در آن برای پیدا کردن یک خاص emoji من اغلب به طور پیش فرض به "جستجو" با تایپ کردن یک کلمه و امیدوار است که در iOS' صفحه کلید خودکار نشان می دهد درست emoji معادل.

پیدا کردن یک شکلک به نظر می رسد به عنوان اگر آن خواهد شد بسیار ساده تر در iOS 14 به لطف یک نوار جستجو. "یک جستجوی جدید در زمینه های مختلف از emoji صفحه کلید به شما امکان جستجو به صورت کامل از emoji" می خواند شرح ویژگی در اپل سایت. "را وارد کنید یک کلمه معمولا استفاده می شود و یا عبارت هایی مانند" قلب " یا "صورت خندان" و شما خواهد شد ارائه شده با مسئول emoji را انتخاب کنید."

برای سال macOS ارائه کرده است یک راه برای جستجوی شکلک در پیام ها و در سراسر سیستم عامل از طریق یک میانبر صفحه کلید. داشتن یک راه برای جستجوی emoji در iOS' صفحه کلید علاوه بر خوش آمدید.

امروز در مجازی نطق اصلی کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل همچنین اعلام کرد که در iOS 14 را widgets یک تصویر در تصویر حالت یک ترجمه جدید از ویژگی های دوخته مکالمات در پیام توانایی برای کاربران به مجموعه ای به طور پیش فرض برنامه های ایمیل و مرورگر و بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن