چه هیئتی مدل و نحوه استفاده از آن ؟

چیزی به عنوان موثر به عنوان هیئت نیست فقط از جایی آمده. این بود که یک روز کسی که تصمیم به تقسیم حجم کار خود را

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

چیزی به عنوان موثر به عنوان هیئت نیست فقط از جایی آمده. این بود که یک روز کسی که تصمیم به تقسیم حجم کار خود را در میان تیم خود و اصطلاح هیئت معرفی شد.

به جای هیئت را بر اساس کل هیأت مدل و گسترده این مدل ها با حمایت کامل پژوهش.

این سعی و آزمایش مدل که اگر شما درک خوبی می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور بهبود خود را در هیئت تکنیک.

آنچه که در این هیئت ،

هیئت مدل می توان به دو قسمت تقسیم شده.

بخش اول از این مدل این است که مدل های دیگر – در موقعیتی مدل رهبری. این بخشی است که توضیح می دهد که سبک رهبری باید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان در طبیعت از پیروان خود را.

در بخش دوم در 5 سطح از هیئت وظیفه هستند توضیح داد. این اجازه خواهد داد که شما را به تعیین مشاغل و به دنبال آنها را در یک راه است که تضمین بهره وری زمان همراه با نتایج با کیفیت.

موقعیتی مدل رهبری

موقعیتی مدل رهبری بسیار گسترده است.[1] آن است که یک راهنمای به سوی رهبران که می توانید انتخاب کنید بین چهار پیشنهاد سبک های رهبری.[2]

4 مدل رهبری

چهار سبک رهبری عبارتند از:

  • گفتن
  • فروش
  • شرکت
  • Delegating

گفتن

یک گفتن رهبر کسی است که ارتباط بهترین, اگر چه این ارتباط است که تنها یک راه است.

از جمله رهبران می توانند فریاد سفارشات در تمام طول روز طولانی است. آن است که برای تیم که اعضای آن را حداقل دانش و تخصص و یا مهارت برای انجام این کار در دست.

تبلیغات

فروش

نوع دوم از سبک رهبری فروش است.

آیا اعضای تیم خود را سوال دلایل هر سفارش ؟ خوب در این سبک را برای شما کامل است.

شما خواهد شد فروش این وظیفه به تیم خود. فروش رهبران را مجبور به انجام بسیاری از توضیح به طوری که هر عضو تیم می تواند یک ایده روشن از آنچه در رهبر را داشته باشید.

شرکت

شرکت رهبران حفظ اقتدار, اما در همان زمان اجازه زیردستان خود تصمیم گیری خود را. این است ایده آل برای تیم های که در آن کارگران بسیار قادر به انجام این پروژه است.

رهبر می تواند کمک به تصمیم گیری برای اعضای تیم برای اطمینان از صاف کاری می باشد.

Delegating

تاپیک واگذاری رهبران. آنها به طور کامل قرار داده و این کار در دست زیردستان خود را بر اساس هر آنچه که هیات مدل آنها ترجیح می دهند. اما آنها همچنان به تسهیل این روند است.

تفویض اختیار رهبران به طور کلی در نقش سه نوع دیگر از رهبران به عنوان به خوبی. آنها به فروش این کار به برخی از زیردستان بگویید به چند و اتخاذ شرکت کننده سبک برای بقیه.

دنبال پیروان خود را

به عنوان در هر موقعیتی مدل رهبری یک رهبر را به اتخاذ یک سبک با توجه به ماهیت این تیم است. بر خلاف دیگر مدل رهبری این یکی نشان می دهد که شما را به حساب تیم خود را و تصمیم گیری درآمده است.

شما ممکن است یک فروشنده اما تضمین نمی کند موفقیت به عنوان یک رهبر فروش. اگر تیم خود را به راحتی تحت تاثیر آن اجازه می دهد تا شما برای قرار دادن مهارت های خود را ترغیب به استفاده از.

این استراتژی افزایش شانس پذیرش و موفقیت به عنوان یک رهبر. آن است که آسان نیست. اما آن را بسیار مفید به طور خاص برای واگذاری رهبران.

تبلیغات

به عنوان رهبران شما باید قدرت را به آزمون مهارت های خود را به اعضای تیم است.

در حال حاضر وجود دارد راه های مختلف به این شکل از. شما می توانید با مشاهده رفتار هر فرد در حالی که انجام یک وظیفه شما می توانید این را به عنوان زمان می رود توسط شما و یا شما می توانید برنامه به طور منظم بررسی برای دریافت این اطلاعات است.

بر اساس چه اطلاعات شما دریافت خواهید کرد شما متوجه است که وجود دارد چهار نوع از افراد است.

نوع اول این است که کسانی که دارای مهارت و قدرت اراده برای انجام هر آنچه که آنها اختصاص داده است. در مرحله دوم وجود دارد از اعضای تیم که قادر هستند در عین حال آنها فاقد انگیزه است. به طور مشابه نوع سوم از افراد هستند ماهر اما آنها بسیار الهام گرفته است. در نهایت برخی از اعضای تیم خواهد شد و نه مهارت و نه قدرت را به انجام آنچه اختصاص داده است.

وظیفه هیئت

اگر تیم خود را ترکیبی از چهار نوع از کارگران که عمدتا به صورت هیئت کاملا کار خواهد کرد.

بخش دوم هیئت به شما می دهد استقلال به متفاوت خود را سبک رهبری از فرد به فرد.

بله شما هنوز هم یکی از سبک رهبری به طور کلی. اما به عنوان فردی واگذار وظایف شما می توانید با اتخاذ روش های مختلف برای مطمئن شوید که هر کس با این نسخهها کار به بهترین توانایی خود را.

برای مثال برای یک عضو تیم است که ماهر در عین حال فاقد انگیزه برای انجام این کار شما می توانید تبدیل به یک گفتن رهبر. منظور دقیق ممکن است فشار آنها نیاز به قرار دادن توانایی های خود استفاده کنید.

شما همچنین می توانید اتخاذ شرکت تکنیک. با بسیاری از تصمیم گیری قدرت در دست خود را, آنها ممکن است احساس مسئولیت و است که می تواند باعث بهره وری خود را.

5 سطح از هیئت

برای پیاده سازی این سبک رهبری هیات مدل نشان می دهد در 5 سطح از وظیفه تخصیص.

تبلیغات

ابتدا از سطح 5 است که در آن حداکثر استقلال است که با توجه به زیردستان. رهبر این طرز فکر که تابع خواهد انجام این کار اختصاص داده شده و ارسال آن را هر زمان که مورد نیاز است.

سطح 1 کامل مخالف است. آن است که انتهای دیگر از افراطی که در آن رهبر به ارائه حداکثر کمک ممکن است. این تابع نیاز به مقدار زیادی از تسهیل ارائه خروجی با کیفیت.

بقیه سطوح بین این دو افراط و midways. سطح 3 است که در آن هر دو رهبر و تابع قرار دادن در تلاش است. در سطح 4 رهبر به ارائه بیش از این تابع و به همین ترتیب سطح 2 است که در آن تابع قرار می دهد در بیش از رهبر.

هیچ یک از این سطوح سخت است. این قاعده کلی این است که دو افراط در سطح 1 و 5 و سفارشی کردن بقیه به عنوان در هر مورد نیاز از وضعیت.

همه رهبران داده می شود استقلال به کنترل آنچه که انجام شده در هر سطح مورد تیم خود و سازمان است.

نرم افزار

تمام اطلاعات فوق اعمال می شود به طور همزمان در یک زندگی واقعی وضعیت. وجود دارد مقدار زیادی از راهنمایی و ترفندها برای هوشمند, هیئت, اما یکی از مهم ترین است که شما با استفاده از خود ارزیابی و 5 سطح برای تصمیم گیری درست.

وجود دارد 3 حالات ممکن است.

یکی از اولین است که در آن شما به عنوان رهبر به طور تصادفی انتخاب کنید و را انتخاب کنید که چه باید بکنید. شما تعیین وظایف بدون وزن نیازهای کار با مهارت های منحصر به فرد. به عنوان شما ممکن است در حال حاضر حدس زده این بدترین نوع از هیئت.

وضعیت دیگری است که در آن شما باید از بخش اول از این هیئت به استفاده از. شما در شناسایی نقاط ضعف و قوت نقاط از هر تابع. شما در حال حاضر باید دانش کافی برای کشف کردن که بخشی از این پروژه انجام می شود بهترین که. بنابراین شما تفویض اختیارات و وظایف بر اساس این دانش است. اما شما به سادگی بگویم هر فردی به 'بروید و آن را انجام دهد".

آخرین سناریو ایده آل بهترین نرم افزار. بر اساس شناسایی مهارت های delegator تصویب متفاوت سبک های رهبری برای ترویج بهترین عملکرد را از هر تابع.

تبلیغات

با استفاده از مدل های هیئت در زندگی واقعی

بیایید فرض کنیم شما رهبر یک تیم از 5. تیم خود را مسئول برای مدیریت یک کمپین رسانه های اجتماعی برای سازمان شما. شما نیاز به یک نویسنده اجتماعی, مدیریت رسانه, برخی از مرتب کردن بر اساس از گرافیک کارشناس تحلیلگر داده و روابط عمومی فرد است.

شما می دانید که در میان تیم خود را از 5 وجود دارد این است که مهارت کافی برای انجام این پروژه است. این مهارت نیست به طور مساوی تقسیم شده. بنابراین یک فرد متخصص است نویسنده در حالی که فرد B می توانید مدیریت رسانه های اجتماعی و همچنین می داند که به اندازه کافی در مورد روابط عمومی. از سوی دیگر فرد C است که تمام مهارت های ریاضی اما بی فایده است برای این پروژه است.

این همه نیست.

شما نیز متوجه آن شخص است که بسیار با انگیزه است. اما به هر دلیل فرد B به نظر می رسد بسیار کم است. فرد C کاملا بی علاقه. بیایید فرض کنیم فرد D و فرد E متوسط سطح مهارت و انگیزه برای این پروژه است.

در این مورد یک فرد است و هیچ موضوع در همه. شما 'tell' آنها وظیفه خود را و از آنها بخواهید تا آن را در موعد مقرر. که سطح 1 هیئت.

برای فرد ب شما نیاز به بسیار 'شرکت'. شما همچنین ممکن است نیاز به 'فروش' وظیفه برای افزایش سطح الهام بخش از این فرد است. شما اتخاذ سطح 4 از هیئت بنابراین شما بخواهید آنها را به مشورت شما چند بار قبل از مهلت. به این ترتیب شما می توانید نگه داشتن یک چک کنید تا مطمئن شوید که آنها در حال کار هموار.

با فرد D و E شما می توانید برای سطح 2 و یا 3. بنابراین این افراد همچنان به کار بر روی خود را دارند اما می تواند وجود داشته باشد یک جلسه قبل از آخرین مهلت برای بررسی پیشرفت خود را. از آنجایی که آنها نمی ترین ماهر برای کار در یک جلسه خواهد بود فقط به اندازه کافی برای نگه داشتن آنها را در مسیر.

فرد C بهتر است از سمت چپ در صورتی امکان پذیر است. در غیر این صورت سطح 5 هیئت می تواند مورد استفاده قرار گیرد. پیوسته کمک می تواند کمک به این فرد یادگیری یک مهارت جدید و ارائه چیزی برای این پروژه است.

نتيجه گيری

هیئت مدلهای بسیار مفید است. شما می توانید بهبود عملکرد تیم خود را فوق العاده با ارائه سفارشی و هیئت رهبری است.

درخواست این مدل به رهبری خود را از امروز برای دریافت بهترین نتیجه را از زیردستان خود را!

راهنمایی های بیشتر در هیئت

عکس های اعتباری: هانا Busing از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن