اتحادیه اروپا خواهد شد بنا به گزارش ها باز و تحقیق کامل به گوگل Fitbit کسب

گوگل $2.1 میلیارد دلار کسب Fitbit گزارش شده که در صورت موشکافی بیشتر از اتحادیه اروپا تنظیم کننده. رویترز گزار

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

گوگل $2.1 میلیارد دلار کسب Fitbit گزارش شده که در صورت موشکافی بیشتر از اتحادیه اروپا تنظیم کننده. رویترز گزارش می دهد که معامله به صورت کامل در مقیاس تحقیقات آنتی تراست که کمیسیون اروپا گزارش شده که باز در هفته آینده. تنظیم کننده و مصرف کننده حمایت از گروه های به اشتراک گذاشته اند نگرانی در مورد گوگل برنامه ریزی کسب Fitbit مربوط به غول جستجو به دست آوردن دسترسی به اطلاعات حساس مانند تناسب اندام, فعالیت, قلب, نرخ الگوهای خواب ،

گروه های مصرف کننده از سراسر اروپا و ایالات متحده آمریکا مکزیک کانادا و برزیل دارای برچسب گوگل Fitbit معامله یک "آزمون مورد" برای رگولاتور' توانایی برای جلوگیری از داده های انحصارات. گوگل تلاش کرده است برای دلجویی از تنظیم کننده های اروپایی با ارائه نه برای استفاده از Fitbit سلامت داده ها به هدف قرار دادن تبلیغات اما Financial Times گزارش می دهد که این تضمین نشده است به اندازه کافی. مقامات اتحادیه اروپا در حال بنا به گزارش خواستار امتیازاتی که تضمین Fitbit داده می شود به توسعه دهندگان شخص ثالث و همچنین به دنبال اطمینان داد که گوگل نمی خواهد با استفاده از Fitbit داده ها به بهبود موتور جستجوی خود.

اتحادیه اروپا بررسی خواهد شد به احتمال زیاد اضافی را چهار ماه به حفاری به گوگل استفاده بالقوه از Fitbit داده است. گوگل اعلام کرد Fitbit کسب در ماه نوامبر و این می تواند یک سال یا بیشتر قبل از اینکه این شرکت قادر به نهایی کردن آن است. گوگل همچنین صرف 40 میلیون دلار برای به دست آوردن برخی از ساعت هوشمند از تکنولوژی های فسیلی در سال گذشته در بیشتر فشار به ساخت اندروید-مجتمع wearables.

کامل اروپایی تحقیقات به گوگل Fitbit معامله به نظر می رسد مانند آن خواهد رسید تنها چند روز پس از بسیاری از ما شرکت های فن آوری به نظر می رسد در یک ضد تراست پانل کمیته قضایی مجلس. Amazon, Apple, Google و Facebook اجرائی به نظر می رسد در دادگاه دیروز و مدیر عامل گوگل Sundar Pichai در خاص مواجه تعدادی از سوالات در اطراف شرکت جست و تسلط و استفاده از آن از اطلاعات به مانیتور می شود رقبا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن