شجاع دنیای جدید هیچ ربطی به اثبات

در یک زمان که در آن شما می توانید نشان می دهد فقط در مورد هر چیزی در تلویزیون, Brave New World, بزرگترین درام

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

در یک زمان که در آن شما می توانید نشان می دهد فقط در مورد هر چیزی در تلویزیون, Brave New World, بزرگترین درام جدید اکران در با نام تجاری جدید طاووس, جریان, خدمات, هنوز به تعجب. این همه مجالس — نشان می دهد فقط بسیاری از آنها را. حجم و طول موج صحنه در دنیای جدید این است که کاملا غیر منتظره برای هر نشان می دهد — اجازه دهید به تنهایی یک بر اساس یک رمان از سال 1932 قبل از اختراع جنسی — اما شجاع دنیای جدیدمانند آلدوس هاکسلی رمان قرار است در جهانی که کاملا همه چیز لرز به عنوان طولانی به عنوان شما در حفظ ظاهر قرص. شما ممکن است نیاز به چند برای خودتان اگر شما در حال رفتن به آن را به پایان.

برای اولین بار بزرگترین مشکل: شما را دیده ام این همه قبل از. شجاع دنیای جدید یکی از بنیادی متون dystopian sci-fi, و به عنوان مثل است تکرار در بیعت بارها. آن حداقل چشم انداز آینده که در آن بسیاری از مشکلات اجتماعی ما حل در هزینه و بیان بیات در هنگام ورود. راه های شجاع دنیای جدید می دهد این آشنا چشم انداز بافت — در اسراف مجموعه, طراحی لباس های جالب و بله مجالس — کاغذ-نازک و خوب برای گرفتن توجه شما اما برگزاری است.

شجاع دنیای جدید است که تا حد زیادی مجموعه ای در لندن یک شهر که در آن هر کس خوشحال است تمام وقت. که آنها تنها خوشحال چون هر کس ژنتیکی تربیت به یک سخت سیستم طبقه و دارو را از ذهن خود کنار نقطه. آنها آموزش دیده و مشروط به مواد مخدر به نام سوما به نگه داشتن خود را در "سطح" ثابت و هر کس به نظر می رسد بیشتر سرما با آن و کلیک کردن بر روی قلم خود-مانند اسپری در فواصل منظم به عنوان تعامل آنها با یکدیگر است.

مانند هر ناکجاآباد وجود پوسیدگی در اینجا ترک های کوچک است که شروع به رشد به شکاف و آن را در مورد تغییرات ساختاری. این اولین بار است که لنینا کراون (Jessica Brown Findlay) است که در یک رابطه جنسی که تهدید به نوبه خود همسری. که بدنساز جدید در لندن — تک همسری است که خودخواهانه عمل می کنند که محروم کردن شهروندان از بدن خود را (تمام جنسیت جدید در لندن است گاه به گاه جنسیت مفهوم بکارت یا صرفه جویی در خود را برای یک فرد است که در تمسخر). پس از آن وجود دارد برنارد مارکس (Harry Lloyd) یک میانه-مدیریت نوع است که باعث می شود مطمئن شوید که لندن در حال اجرا هموار. با وجود اینکه بسیار پایین با جدید لندن, شیوه زندگی او را کاملا مناسب.

با هم این دو را یک سفر به امریکا, که شده است کاهش می یابد به یک پارک به سبک جهانی که در آن به خوبی پاشنه بلند جدید لندن می توانید ببینید که چگونه "وحشی" (زبان برداشته راست از کتاب و به سختی در نظر گرفته شده در آن زمینه جدید) زندگی می کنند. آن را مانند یک باغ وحش به جز حیوانات کارناوال به سبک مبالغه چگونه فقیر طبقه کارگر سفید مردم زندگی می کردند. در لنینا و برنارد سفر همه چیز به چپ چپ و جفت بازگشت به لندن با جان (Alden Ehrenreich) که مشغول به کار در پارک و در هیچ جای دیگری برای رفتن.

جان ورود در لندن تبدیل آن وارونه است. او فردی شخصیت کسی که کاملا به همه چیز جدید لندن eschewed: خام, احساسات, اهانت به سوما و سفت و سخت دسته بندی های اجتماعی این شهرستان کمال و بله تک همسری اگر فرد مناسب می آید همراه است.

جمعبندی بیشتر از این طرح احساس rote; شما می دانید که این عنوان شده است. شجاع دنیای جدید داستان دیگری است از فرد در مقابل جمعی و تنها تعجب واقعی است که در آن نشان می دهد همدردی ممکن است در نهایت دروغ است. وجود دارد برخی از چیزهایی که غیر منتظره به عنوان نشان می دهد شتاب نسبت به نتیجه آن, اما, به عنوان بسیاری از شخصیت های آن سقوط تخت وجود دارد دلیل بسیار کمی به سرمایه گذاری در برخی از خارج وجود دارد پیامدهای تحویل در مجموعه' پشت نیم.

این محکم ترین چیز در مورد Brave New World. آن را هرگز خیلی استدلال قانع کننده برای اینکه چرا هاکسلی را در چشم انداز مردم در بنده خود را بهینه سازی مربوط است امروز پس از بسیاری از هاکسلی ایده به نظر می رسد متحمل شده اند. این یک داستان در رابطه با فساد نفوذ سرمایهداری در چه مقیاس و حرص و آز می تواند ما را به همگنی است که نمی خواهد به توقف در محصولات ما خرید اما به ما چگونه اداره می شود و چگونه ما احساس می کنیم. طاووس نشان می دهد بر رابطه جنسی در راه است که به نظر می رسد به گل آلود آن استعاره — آن هم از نوع دیگری از gamified محرک استفاده می شود به نگه داشتن مردم مطیع و خیابان که توسط "گروه اجتماعی" است که خراب شده و از دست رفته به فرد تمایل.

شجاع دنیای جدید حلقه های کاذب در همان راه ساده رمان آن می کند در حال حاضر: سرمایه داری فقط بزرگتر و بیشتر غیر انسانی است. بدبختی این است که آنچه ما به بهینه سازی و تولید در مقیاس بزرگ. خشم ما را می راند و اگر وجود دارد سوما ما احتمالا می تواند آن را ندارند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن