Mysuru گزارش سوم COVID-19 مرگ

نه بیشتر موارد مثبت امروز میسور/Mysuru: Mysuru منطقه گزارش سوم خود را COVID-19 مرگ به عنوان 36 سال درگذشت مرگب

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

نه بیشتر موارد مثبت امروز

میسور/Mysuru: Mysuru منطقه گزارش سوم خود را COVID-19 مرگ به عنوان 36 سال درگذشت مرگبار بیماری همه گیر در تعیین COVID-19 بیمارستان در KRS جاده در شهرستان بود ،

مرحوم یک کارمند در توسعه روستایی و Panchayat راج بخش در بنگلور حال بازگشت به روستای مادری خود Kanchinakere در K. R. نگر taluk حدود یک هفته پیش پس از شکایت از تب خفیف. خود را به عنوان تب آیا بس نیست که او بازدید K. R. بیمارستان در این شهرستان از چند روز پیش برای یک چک آپ زمانی که او آزمایش مثبت برای COVID-19 زیر که او بلافاصله بستری در تعیین COVID-19 بیمارستان. اما با وجود درمان او گذشته خود را امروز صبح آن را آموخته است.

منابع گفت که آخرین مراسم انجام خواهد شد در این شهر به عنوان در هر دولت پروتکل برای انجام نهایی مراسم در رابطه با COVID-19 مرگ و میر.

36 سال از مرگ انسان است و یک سوم گزارش شده از منطقه پس از شیوع مرگبار آنفلوآنزای مرغی بیش از سه ماه پیش.

اولین COVID مرگ بود که از 87 ساله که در یک بیمارستان خصوصی در شهر در ژوئن 24. بعد از تست های آزمایشگاهی از گلو او را سواب نمونه های آزمایش مثبت برای کوروناویروس. مرگ دوم این بود که از 70 سال در ژوئن 26. مرد بودن درمان در COVID بیمارستان پس از او یافت علامتی از بیماری ساری.

نه موارد جدید

در ضمن این منطقه ثبت شده نه بیشتر COVID موارد مثبت امروز با در نظر گرفتن مجموع شمارش تجمعی موارد در Mysuru منطقه به 270.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن