Twitch رولت کمک می کند تا شما در پیدا کردن که غریب streamers

یک گروه نسبتا کوچک از superstars تسلط توجه و پول در حرکت یا کشش ناگهانی, اما آن را هنوز هم یک محل تحت سلطه گست

توسط PARINEWS در 21 اردیبهشت 1399

یک گروه نسبتا کوچک از superstars تسلط توجه و پول در حرکت یا کشش ناگهانی, اما آن را هنوز هم یک محل تحت سلطه گسترده طبقه از دل تنها به دنبال بینندگان. حرکت یا کشش ناگهانی, رولت, برای اولین بار کشف توسط وب سایت بعدیکه مورد علاقه جدید من از راه به تماشای مردم در حرکت یا کشش ناگهانی. آن را می سازد آن را آسان برای پیدا کردن streamers وجود دارد جستجو برای 50 پیروان آن طول می کشد برای تبدیل شدن به یک حرکت یا کشش ناگهانی وابسته است.

پس از کوه در می رم از طریق یک زن و شوهر از کانال های آنلاین و باغ-انواع Fortnite جریان من "بزرگ لی:" جدید streamer که می گوید او در جریان بوده است سخت توقف برای چند روز گذشته. زمانی که من پیوست جریان لی بازی American Truck Simulator با مخاطبان است. (به عنوان همکار من پاتریشیا هرناندز گزارش برخی از Twitch streamers صرف سال پخش به هیچ کس نیست.) "من می خواهم به آمار 10 پیروان و پس از آن 50 و پس از آن در حفظ و رفتن" لی گفت: من در اتاق چت.

هر چند محبوب ترین streamers ممکن است قرار دادن در بسیاری جلا می دهد, حرکت یا کشش ناگهانی همواره یک محل عالی برای تماشای مردم که تنها با شروع کردن چرا که آنها قادر به پرداخت توجه بیشتر به بازدید کنندگان و تعامل با مخاطبان خود را عمیق تر. یکی از دلایل من تماشای حرکت یا کشش ناگهانی که اغلب این است که آن را فقط احساس می کند مانند حلق آویز کردن با یک دوست شما هرگز ملاقات کرد.

بررسی کشش رولت در وب برای پیدا کردن کسانی که Ninjas-در-انتظار و قرض دنبال به تنهایی پرچم در حال اهتزاز اگر شما احساس سخاوتمندانه. من انجام می شود نخ ریسی چرخ برای امروز و من صرف بقیه از من بعد از ظهر مشاهده تالار لی درایو مجازی کامیون ها از طریق آمریکا حومه شهر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن