آمازون شروع خواهد شد لیست اسامی و آدرس بازار فروشندگان به مبارزه با جعل و تقلب

آمازون شروع خواهد شد از عموم لیست اسامی و آدرس ما مبتنی بر فروشندگان شخص ثالث در آن بازار پلت فرم به عنوان یک

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

آمازون شروع خواهد شد از عموم لیست اسامی و آدرس ما مبتنی بر فروشندگان شخص ثالث در آن بازار پلت فرم به عنوان یک اندازه گیری برای مبارزه با جعل کنندگان با توجه به یک گزارش از کسب و کار خودی. این تغییر اعلام شد در یک توجه داشته باشید ارسال شده به فروشندگان در روز چهارشنبه و تغییر را به اثر می رود در سپتامبر 1st.

"این ویژگی کمک به مشتریان کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار از یک فروشنده و محصولات است که آنها در حال فروش" توجه داشته باشید می گوید: با توجه به یک کپی به دست آمده توسط خودی کسب و کار. "ما در حال ساخت این تغییر برای اطمینان از وجود سازگار است ابتدا از فروشنده اطلاعات برای کمک به مشتریان را مطلع خرید تصمیم گیری." تغییر در سیاست های آن را سخت تر به ماندن ناشناس فروشنده در بازار, اما این همچنین بدان معنی است که مشتریان را دقیقا می دانند که فرد یا نهاد آنها در حال خرید فرم که در آن کسب و کار قرار گرفته است. آمازون بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

خودی کسب و کار اشاره می کند که این پیشنهاد به ارائه شفافیت بیشتر در اطراف e-commerce معاملات از یک ژانویه جعل گزارش از وزارت امنیت داخلی. "برای افزایش شفافیت در این موضوع عامل باید به طور قابل توجهی بهبود خود را قبل از فروش شناسایی فروشندگان شخص ثالث به طوری که خریداران می توانید تصمیم گیری آگاهانه به طور بالقوه از جمله احتمال به فروش می رسد تقلبی و یا حقوق مالکیت معنوی متخلف کالا" گزارش می خواند.

آمازون به مدت طولانی مبارزه جعل کنندگان در بازار است که در حال حاضر مسئول بیش از نیمی از تمام شرکت تجارت الکترونیک, فروش. این شرکت تلاش کرده است تعدادی از تاکتیک در طول سال از جمله نظارت مشکوک لیست و فروشندگان مختلف با استفاده از نرم افزار خودکار و اقدام علیه فروشندگان از مواردی است که مستعد ابتلا به قیمت درآوردن و اشکال دیگر از تقلب مانند ماسک و ضد عفونی کننده دست در اوایل روز از COVID-19 بیماری همه گیر.

این شرکت همچنین قطع معاملات با برخی از فروشندگان مانند اپل و نایک (به پایان رسید که معامله آن در سال گذشته) به ایجاد اختصاصی مغازه برای مارک های بر روی پلت فرم آن اگر چه معاملات مانند کسانی که تا به حال عوارض جانبی از لگد زدن مشروع فروشندگان شخص ثالث در روند.

ماه گذشته آمازون رفت تا آنجا که برای راه اندازی یک تقلبی Crimes Unit ساخته شده از "سابق دادستان فدرال با تجربه محققان و تحلیلگران داده" به "حمله" علیه جعل. به عنوان بخشی از این اطلاعیه آمازون گفت: آن را صرف 500 میلیون دلار در سال گذشته برای مبارزه با تقلب و سوء استفاده و محصولات تقلبی و آن را در زمان پایین 2.5 میلیون بالقوه بازیگر بد حساب تعطیل 6 میلیارد مشکوک لیست.

بخشی از دلیل برای آمازون تهاجمی اجرای در اینجا نیز می توان به آن rocky رابطه با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت که ریشه در بخشی از ادامه دشمنی بین مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس و رئیس جمهور تهمت بیش از بزوس' مالکیت از واشنگتن پست. در آوریل دفتر نماینده تجاری ایالات متحده قرار داده شده پنج تن از آمازون خارجی وب سایت های سالانه "بازارهای بدنام" لیست در اثر شوی آمازون بین المللی کسب و کار به عنوان نقاط داغ برای فروش تقلبی. آمازون در پاسخ این ادعا آن بود که یک قربانی تهمت انتقام گیری علیه این شرکت است. با اینحال آمازون ساخته شده است یک تجدید تلاش ها در ماه های اخیر نشان می دهد که در آن طول می کشد جعل جدی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن