لغو تعطیلات در Jayantis: آموزشی, مشاور Prof. M. R. Doreswamy

بنگلور: در کارناتاکا دولت شده است توصیه های تربیتی آن مشاور به لغو تعطیلات مشاهده شده در موسسات آموزشی به مناس

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

بنگلور: در کارناتاکا دولت شده است توصیه های تربیتی آن مشاور به لغو تعطیلات مشاهده شده در موسسات آموزشی به مناسبت های مختلف Jayantis (تولد و سالگردها).

مشاور کارناتاکا دولت در آموزش و پرورش, Prof. M. R. Doreswamy توصیه کرده است لغو تعطیلات در Jayantis و جشن روز بیشتر معنی دار برنامه های به یاد شخصیت های بزرگ.

دولت اعلام کرده است تعطیلات عمومی در والمیکی Jayanti, Basava Jayanti, Kanaka Jayanti Mahavir Jayanti, Ambedkar Jayanti و گاندی Jayanti.

دیروز پروفسور Doreswamy ارائه گزارش حاوی هفت کلید پیشنهادات از جمله لغو تعطیلات به معاون وزیر Dr. C. N. Ashwath Narayan که دارای عالی آموزش و پرورش, نمونه کارها.

پروفسور Doreswamy در گزارش خود پیشنهاد برای برگزاری موضوعی کارگاه های آموزشی و سخنرانی ها و کنفرانس ها و دیگر فعالیت هایی برای جشن زندگی و آثار شخصیت های بزرگ به جای اعلام تعطیلات.

"این امر نه تنها به آموزش جوانان ما در مورد اهمیت شخصیت های بزرگ به فرهنگ ما و جامعه بلکه reinvents سنت پرداخت تجلیل و قدردانی به سهم خود به جامعه مدنی ما," او گفت:.

عالی وزیر آموزش و پرورش دکتر Ashwath Narayan گفت که تصمیم در مورد لغو تعطیلات در Jayantis گرفته شده توسط وزیر B. S. Yediyurappa. علاوه بر این به آموزش و پرورش در مسیر بازگشت در حال حاضر COVID-19 وضعیت همه گیر ، Doreswamy ساخته شده است چند پیشنهاد برای تکمیل امتحانات نهایی ترم مهندسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی.

او همچنین گفت که آن را یک چالش برای آموزش و پرورش بخش برای غلبه بر بحران همه گیر و ساختار سال تحصیلی بعدی 2021-22. او توصیه اجرای یک مشاوره سیستم در تمام موسسات آموزش عالی در کارناتاکا و توانمند سازی ویژه-abled دانش آموزان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن