بارگذاری گزارش $2.9 میلیارد دلار سه ماهه از دست دادن در طول همه گیر

بارگذاری از دست داد $2.9 میلیارد دلار در سه ماهه اول سال 2019 آن بزرگترین از دست دادن سه چهارم. این شرکت همچنی

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

بارگذاری از دست داد $2.9 میلیارد دلار در سه ماهه اول سال 2019 آن بزرگترین از دست دادن سه چهارم. این شرکت همچنین گزارش شده $3.54 میلیارد دلار در سال درآمد. ناخالص رزرو در آن سوار-نقطه کسب و کار 3 درصد کاهش یافت و در حالی که رزرو در آن بارگذاری می خورد تقسیم شد تا بیش از 54 درصد در سال بیش از سال به لطف افزایش تقاضا برای مواد غذایی تحویل.

Uber را سوار-نقطه کسب و کار کاهش یافت در نتیجه گسترده shutdown سفارشات با توجه به همه گیر. این شرکت این هفته اعلام کرد که آن را غیر روحانی کردن 3,700 کارکنان تمام وقت و یا حدود 14 درصد از نیروی کار خود را. یکی دیگر از 400 کارکنان از بارگذاری پرش دوچرخه و روروک مخصوص بچه ها تقسیم خواهد شد و نیز گذاشته به عنوان بخشی از یک سرمایه گذاری مقابله با آهک اطلاعات گزارش.

در تماس با سرمایه گذاران در ماه مارس Uber مدیر عامل دارا Khosrowshahi گفت: این شرکت ناخالص رزرو در بسیاری از شهرهای بزرگ بود را به میزان 70 درصد است. آن به طور کلی کسب و کار بود که در پایین 80 درصد در سال بیش از سال. دستاوردهای اخیر در مواد غذایی خود را تحویل بارگذاری می خورد لشکر شکست خورده اند برای جبران ضرر و زیان بزرگ در هسته خود سوار-نقطه محصول.

در حال توسعه...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن