چگونه شرکت های فن آوری در حال مبارزه ضد تراست تلاش های جلو را با گروه

یکی از قوانین در Facebook این است که شما مجبور به استفاده از نام واقعی خود را. این سیاست ایجاد کرده است برخی ا

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

یکی از قوانین در Facebook این است که شما مجبور به استفاده از نام واقعی خود را. این سیاست ایجاد کرده است برخی از چالش ها در طول سال های پس از آن باعث می شود زندگی سخت تر برای برخی از فعالان و قربانیان جرم و جنایت و (معروف ترین) drag queens. اما Facebook همیشه می گفت که این سرویس به خوبی کار می کند چرا که شما می توانید اعتماد که شخص شما در حال صحبت کردن است که در واقع خود را دوست و یا اعضای خانواده و نه کسی که تقلید می کنی هویت خود را برای نفوذ در شما نسبت به برخی از بدگویی هدف.

اگر شما شکستن که حکومت شما درگیر شدن در این شرکت خواستار "اصیل رفتار" که این تعریف به عنوان "استفاده از Facebook و یا Instagram دارایی (حساب, صفحات, گروه و یا حوادث) برای گمراه کردن مردم و یا Facebook:

  • در مورد هویت هدف یا منشاء نهاد که آنها را نمایندگی کند
  • در مورد محبوبیت Facebook یا Instagram محتوا و یا دارایی های
  • در مورد هدف از مخاطبان و یا جامعه
  • در مورد منبع یا منشا محتوا
  • برای فرار از اجرای ما استانداردهای جامعه."

به هر حال همراه با دیگر تکنولوژی, سیستم عامل, Facebook در حال حاضر درگیر در یک دسته از مقررات دعوا بر سر حفظ حریم خصوصی و رقابت مسائل. و در برخی از مناطق بسیار مهم افکار عمومی به نظر نمی رسد به این شرکت ، در این سال و در آستانه Tech نظرسنجی یک نظرسنجی ملی یافت که 72 درصد از پاسخ دهندگان بر این باورند Facebook بیش از حد قدرت و 56 درصد گفت: دولت باید استراحت تا شرکت های با تکنولوژی اگر آنها کنترل بیش از حد از اقتصاد است.

یکی از چیزهایی که شما می توانید انجام دهید زمانی که افکار عمومی علیه شما تبدیل می شود این است که استخدام یک بند از لابی و روابط عمومی مردم را در مورد شما در Facebook به نام شرکت انجام داده است که فقط. این شرکت با صرف حدود 81 میلیون نفر در لابی بین سال های 2010 و 2019 و افزایش هزینه های بیش از 2019 سطح دوباره این سال است.

چیز دیگری که شما می توانید انجام دهید, اگر چه, این است که به استخدام یک دسته از مردم به دفاع از شما در نام شخص دیگری. طور کلی این عمل — پوشش واقعی حمایت از یک ایده به نظر می رسد به عنوان اینکه آن را از سرچشمه متوسط شهروندان — که به نام astroturfing و آن را دارای سابقه طولانی است. در ویکیپدیا صفحه ورود برای astroturfing اشاره می کند که شکسپیر ژولیوس سزار آغاز می شود با Cassius نوشتن نامه جعلی از "عمومی" برای متقاعد کردن بروتوس به ترور به عنوان شخصیت و ایده الهام گرفته از جامعه کسب و کار بوده است.

برای مثال در سال 2011 Facebook پرداخت می شود روابط عمومی شرکت با نام Burston-Wheeler به گیاه داستانهای منفی در مورد گوگل در رسانه های ایالات متحده. ایده این بود که بر اساس بسیار-خنده دار-در-نگاهی به گذشته تصور که همه-ولی-غیر قابل درک Gmail از ویژگی های به نام Google دایره اجتماعی ممکن است تهدیدی برای Facebook برای ترساندن هر کس در مورد پیامدهای حریم خصوصی و ... هر آنچه که گوگل در دایره اجتماعی بود. اما سپس Facebook گرفتار شدم و عذرخواهی کرد و ما نمی شنوید زیادی در مورد Facebook-led astroturfing برای مدت زمان طولانی. (همچنین گوگل در دایره اجتماعی رفت و در این راه از همه Google اجتماعی محصولات و به سرعت پژمرده به ابهام.)

از ماه گذشته تونی Romm در واشنگتن پست به معرفی ما به چیزی به نام آمریکایی لبه:

Facebook در حال کار در پشت صحنه به کمک به راه اندازی یک جدید سیاسی حمایت گروه که مبارزه با آمریکا و قانونگذاران و تنظیم کننده در تلاش برای مهار فن آوری, صنعت, افزایش دره سیلیکون جنگ با واشنگتن در یک لحظه زمانی که مقامات دولتی را تهدید به شکستن تا شرکت های بزرگ.

این سازمان آمریکایی به نام لبه و هدف آن از طریق یک مجموعه از تبلیغات و دیگر سیاسی صرف برای متقاعد کردن سیاستگذاران که دره سیلیکون ضروری برای اقتصاد ایالات متحده و آینده آزادی بیان با توجه به سه نفر آشنا با این موضوع و همچنین اسناد و مدارک بررسی شده توسط واشنگتن پست.

با توجه به Romm آمریکایی لبه است راه اندازی به "حرکت زاغه از قوانین مالیاتی در چنین راهی که آن را می توانید جمع آوری پول و حمله رعد اسا امواج رادیو و تلویزیون با تبلیغات بدون تعهد از افشای همه آن را اهدا می کنند."

ممکن است که گمراه کردن مردم در مورد هویت هدف یا منشاء نهاد آمریکایی که لبه نشان دهنده? آنچه در مورد منبع یا منشا محتوای آن را به تولید?

این رفتار ... آن را احساس می کند به نحوی ... این را تکذیب می کند. حداقل برای من.

البته یکی از دلایلی که چرا این گروه وجود دارد این است که شرکت های رقیب صندوق حمایت از مبارزات خود را برای تضعیف دشمنان خود را. و Facebook به اعتبار آن طول می کشد مرحله غیر معمول از لیست گروه های حمایت و به آن کمک می کند در یک صفحه در کنار لابی آن آشکار است. این گروه هر چند به طور معمول نمی لیست اهدا کنندگان خود را پس از هر ghostwritten op-ed.

در هر صورت با ضد تراست تب در تمام سیستم عامل های زیر در Cassius' منجر شود. در اینجا Romm دوباره در پست در روز چهارشنبه:

دیوید Espinoza ناراضی به نظر می رسد زمانی که آریزونا پیوست نمرات متحده بررسی گوگل سال گذشته است. ققنوس مبتنی بر صاحب کفش-و-چرم فروشگاه نوشت: در یک روزنامه محلی او "شگفت زده و کمی زبانم بند آمده" توسط رگولاتور' کمپین "تغییر چگونه سیستم عامل های دیجیتال به کار گیرند."

"این سیستم در حال حاضر در حال کار برای کسب و کارهای کوچک و به عنوان قدیمی گفت می رود: اگر آن نمی باشد شکست نمی, رفع, آن," او نوشت.

اما اسپینوزا کلمات منتشر شده در ماه سپتامبر توسط Arizona کنگره بار, نیست به طور کامل خود را. آنها نوشته شده بود از طرف او توسط یک گروه مدافع که با حمایت گوگل و دیگر تکنولوژی عظیم بازتاب دره سیلیکون یواشکی تلاش های جدید به شکل و تسلیحاتی درک عمومی در پاسخ به افزایش آنتی تراست موشکافی.

Romm می رود به توضیح است که گوگل و Facebook و آمازون در حال تمام بودجه حمایت از گروه هایی که در حال درگیر شدن در نامه نوشتن کمپین های رای گیری و قرار دادن op-eds در تلاش برای تغییر مکالمه — اغلب بدون هیچ گونه اثر انگشت از شرکت های خود را. این ساخته شده است ممکن است با یک آرایش است که در آن گروه های حمایت را از بخش بزرگی از بودجه خود را از این شرکت پیاده سازی انواع استراتژی های طراحی شده برای کمک به کسانی که شرکت و سپس قسم می خورم که هیچ ارتباط بین آن دو چیز است.

هیچ یک از این است که جدید یا منحصر به فرد برای صنعت فن آوری ، اما در زمانی که تئوری های توطئه در حال مسلط اخبار آن را احساس ارزشمند به نقطه ای از یک توطئه است که در واقع واقعی: یک گروه از شرکت های غول پیکر کار در سایه برای دستکاری افکار عمومی بدون همیشه افشای دخالت خود را.

این مسائل شما را تا حد زیادی نمی تواند انجام دهد on Facebook. اما شما می توانید آن را اگر شما در حال Facebook.

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

تا روند: توییتر اعلام کرد که آن را شروع آزمایش یک قابلیت جدید است که نشان می دهد کاربران در واقع خواندن مقالات قبل از آنها پاسخ آنها. شما می توانید تصور کنید؟! آزمون ابتدا با کاربران آندروید به زبان انگلیسی است که یک بیمار سوختگی در زبان انگلیسی به کاربران آندروید. (Makena Kelly / The Verge)

روند پایین: زوم تعطیل حساب از یک گروه برجسته ما مبتنی بر چینی فعالان پس از آنها برگزار می شود یک رویداد مجازی بزرگداشت 31 سالگرد قتل عام میدان تیان آن من در ژوئن 4. که منجر مدیر گوگل را تهدید تجزیه و تحلیل گروه به صدای جیر جیر "این همان شرکت بود که مسیریابی تماس از طریق چین, راست?" (آن را معکوس تصمیم در پایان روز است.)

ویروس ردیاب

با تشکر از شما به هر کسی که نوشت با افکار خود را در آینده از این مورد! بر اساس پاسخ های شما, ما تصمیم به بازنشسته ردیاب به عنوان یک از ویژگی های روزانه. در عوض ما شامل کمتر-به روز رسانی مکرر به نقاط جدید ظهور در سراسر جهان است. هنگامی که ما انجام می دهند ما هنوز شامل تعداد موارد مرگ و میر و آزمون. اما ما همچنین شامل تجزیه و تحلیل در مورد آنچه ما می بینیم و به همین دلیل است.

مثل همیشه به ما اطلاع دهید آنچه شما فکر می کنم از تغییرات.

حاکم

آمازون است منع پلیس از استفاده از آن بحث صورت به رسمیت شناختن پلت فرم به نام Rekognition, برای سال آینده. این شرکت یک دلیل مشخص نیست برای تصمیم گیری که فقط دو روز پس از IBM گفت: این امر دیگر توسعه تکنولوژی شناسایی چهره با توجه به پتانسیل حقوق بشر و نقض حریم خصوصی. در اینجا نیک Statt در آستانه:

به نظر می رسد آمازون تصمیم گرفته است که پلیس نمی تواند قابل اعتماد برای استفاده از تکنولوژی مسئولانه است. اگر چه این شرکت فاش نشده فقط چگونه بسیاری از ادارات پلیس در واقع با استفاده از تکنولوژی. از تابستان گذشته آن را به نظر می رسد تنها دو یکی در اورگان و یکی در فلوریدا — به طور فعال با استفاده از Rekognition و اورلاندو شده است که پس از متوقف و با استفاده از آن. آن را به نظر می رسد بسیار بیشتر به طور گسترده ای استفاده می شود نسخه از سیستم تشخیص صورت است که از Clearview هوش مصنوعی پنهان شرکت در حال حاضر رو به پایین تعدادی از پرونده های حقوقی حریم خصوصی پس از خراش دادن سایت های رسانه های اجتماعی برای عکس ها و ساختمان بیش از 3 میلیارد عکس در پایگاه داده آن را به فروش می رساند به اجرای قانون است.

به طور مشابه آمازون مواجه شده است و انتقاد ثابت در طول سال برای فروش دسترسی به Rekognition به ادارات پلیس. که با وجود هوش مصنوعی محققان, فعالان و نمایندگان مجلس با استناد به نگرانی در مورد عدم نظارت به چه تکنولوژی استفاده می شود در تحقیقات و پتانسیل های ساخته شده در تعصب که باعث می شود آن را غیر قابل اعتماد و رسیده برای تبعیض نژادی.

دموکراتیک اعضای مجلس نمایندگان با انتشار نامه درخواست چندین آژانس های فدرال برای جلوگیری از نظارت مردم در نظر گرفتن بخشی در زندگی توجه کردند. در این نامه خواسته است که اف بی آی اداره مبارزه با مواد مخدر به گارد ملی اداره و گمرک و حفاظت مرزی به طور دائم متوقف surveilling تظاهرات صلح آمیز است. (Corinne Reichert / CNET)

به عنوان تظاهرات علیه خشونت پلیس در ادامه به گسترش در سراسر کشور, بنابراین بیش از حد ساختگی شایعات در مورد antifa رانندگی از شهر کوچک به شهر کوچک بنا به گزارش قصد تخریب. اطلاعات غلط شبه نظامیان اجازه می دهد تا کاربران به قاب خود را به عنوان "بچه های خوب" مبارزه با یک بزدل جن به راحتی مغلوب نشان می دهد از زور به تنهایی. (Anne هلن پترسن / BuzzFeed)

برخی از شرکت ها در حال انتخاب به تبلیغات در Facebook با توجه به مارک زوکربرگ است تصمیم به اقدام در مغلوب ساختن پیشی جستن سخنرانی که ترویج خشونت است. اما معلوم نیست چقدر پول Facebook واقعا از دست داد اینجا. (تیفانی هسو و سیسیلیا Kang / نیویورک تایمز)

Facebook اعلام کرد که بخشی از آسانسور یک ممنوعیت تبلیغات در ماسک صورت. با کمبود در حال حاضر بیشتر تحت کنترل این شرکت را در حال حاضر اجازه می دهد شخص ثالث کسب و کار برای تبلیغ پارچه ماسک و دیگر غیر-پزشکی پوشش صورت مانند bandanas. (نیک Statt / آستانه)

Facebook تعطیل حساب از صدها نفر از ضد نژادپرستانه نهاوند به اتهام نقض این شرکت استانداردهای جامعه. بسیاری می گویند Facebook اشتباه تلفیق شدهاست خود خرده فرهنگ با نئو نازی ها گروه به دلیل تاریخی معانی از "skinhead." (سارا امرسون / OneZero)

Facebook در زمان یک گام بی سابقه ای در کمک به اف بی آی هک یک درنده بود که تهدید و اذیت و آزار دختران. این شرکت به پرداخت شخص ثالث امنیت سایبر شرکت شش چهره به کمک به جمع آوری شواهدی که منجر به دستگیری و محکومیت. واقعا دلسرد کننده داستان تمام راه را در اطراف. (لورنزو Franceschi-Bicchierai / معاون)

توییتر در طول تاریخ شده است ساکت در حد گفتار بر روی پلت فرم. اما در حال حاضر آن را پرش به مبارزه با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با قرار دادن تکذیبنامهها در توییت خود. این است داستان ما چگونه به اینجا رسیدیم. (Kurt واگنر / Bloomberg Businessweek)

در پاسخ به سوال در مورد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن آتش زا توییت قانونگذاران جمهوری خواه تمایل به می گویند که آنها دیده نمی شود آنچه که او گفت در توییتر. هنگامی که خبرنگاران چاپ نسخه توییتهایی به درخواست برای اظهار نظر آنها هنوز موفق به جلوگیری از آن است. (امیلی کوکران / نیویورک تایمز)

آمازون راه اندازی خود را COVID-19 آزمایشگاه تست در تحقق آن مراکز پس از شیوع بیماری در مکان های مختلف. این شرکت قصد دارد برای تست همه انبار کارگران هر دو هفته. (Christina فار و آنی پالمر / CNBC)

آمازون به تازگی دعوت خبرنگاران به یک مرکز پاسخگویی در واشنگتن به دیدن آن بهبود یافته اقدامات ایمنی. در حال حاضر زمانی که کارگران می رسند آنها کانال های گذشته دوربین های حرارتی خود را به درجه حرارت. (کارن Weise و اموزش Fremson / نیویورک تایمز)

تماس با ردیابی برنامه های نیاز به کار با جوامع محلی به منظور موفق باشد. که به ویژه مهم برای جوامع فقیر و جوامع رنگ که ممکن است مشکوک از سیستم مراقبت های بهداشتی. (نیکول Wetsman / آستانه)

تماس با ردیاب که در حال تلاش برای پیگیری و محدود کردن گسترش این رمان coronavirus هستند که در مقایسه با نازی ها در تئوری توطئه مطالب در Facebook و YouTube. برخی از آنها حتی تهدید به مرگ. (جین Lytvynenko / BuzzFeed)

صنعت

⭐ هند با نیم میلیارد کاربر اینترنت در حال ظهور است که به عنوان یک کلید میدان نبرد بین Infinite و یوتیوب. آن را بزرگترین پایگاه برای Infinite و یوتیوب را سریع ترین بازار رو به رشد. در اینجا فوق Rai در Bloomberg Businessweek:

هر پلت فرم تا به حال سهم خود را از محتوای فجایع اما در هند, که در آن بسیاری از برنامه های دریافت شده از چین ستیز مرز اختلاف به ارمغان آورده است ضد چین و احساسات به خط مقدم Infinite-YouTube رقابت. برنامه ای به نام حذف چین است که اسکن و دستگاه های تشخیص و باطل چینی-منبع برنامه های مانند Infinite بود بریده از 5 میلیون دانلود قبل از اینکه گوگل آن را حذف از خود Play Store برای سیاست خارجی ، بسیاری از سرخپوستان نیز احساس می کنید که چینی محتوای برنامه های دست انداختن ارزش های محلی با نشان دادن محتوای نامناسب مانند مبتذل رقص حرکت می کند. پس صدیقی برادران اختلاف نرخ Infinite دانلود برنامه سقوط کرد. محلی جایگزین Infinite و یوتیوب — مانند Mitron و بلو Indya — در حال جوانه زدن است.

در Infinite به ارث برده اند میراث عجیب و غریب توییتر و عجیب و غریب, Facebook, شوخی ذکراست که فروشگاه های خرده فروشی و برندها برای ایجاد یک خرده فرهنگ به نام نخبگان Infinite. (تیلور لورنز / نیویورک تایمز)

یک Infinite تقلیدی به نام Zynn پر از ویدئوها که به نظر می رسد سرقت از سازندگان در سیستم عامل های دیگر. اثرگذارندهها می گویند ویدئوها آنها در اصل منتشر شده به Infinite, Instagram و یا یوتیوب آپلود شده به Zynn بدون رضایت خود را. گوگل حذف آن را از Play Store. (لوئیس Matsakis / سیمی)

شرکت های فن آوری مانند Salesforce ایجاد cushy محیط های اداری با همه همینطور نوه ها از خانه. پس از همه گیر آنها ممکن است احساس بیشتر شبیه به بیمارستان است. خداحافظی به جمعی شیرینی شیشه! (ناتاشا خواننده / نیویورک تایمز)

اپل کارکنان در منطقه خلیج را به آرامی شروع به بازگشت به دفتر شروع در ژوئن 15, هر چند بیشتر نمی رفتن برای چند ماه. زمانی که آنها بازگشت کارکنان مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک در تمام زمانها. (Mark Gurman / بلومبرگ)

Reddit به نام Y ترکیب مدیر عامل شرکت مایکل Seibel به هیئت مدیره. Seibel جایگزین موسس و عضو هیئت مدیره الکسیس Ohanian که پا را از این شرکت هیئت مدیره در هفته گذشته و پرسید: به جای یک نامزد. (نیک Statt / آستانه)

Facebook اخبارشرکت اختصاص داده شده روزنامه نگاری بخش راه اندازی شد برای تمام کاربران در ایالات متحده است. این محصول نشان دهنده Facebook آخرین تلاش در wooing ناشران به پلت فرم خود را با وعده افزایش توزیع. شده اند وجود دارد آه بسیاری از این. (سارا پرز / TechCrunch)

در اینجا چگونه Tinder مدیر عامل شرکت الی Seidman تطبیق با دنیای مجازی آشنایی است. (Nilay Patel و اشلی Carman / آستانه)

یک صورت به رسمیت شناختن وب سایت به نام PimEyes ادعا می کند این اجازه می دهد تا به شما برای آپلود یک عکس از هر کسی و پیدا کردن که همان فرد تصاویر در سراسر اینترنت. در اصل آن را بسیار متفاوت از خدمات ارائه شده توسط Clearview AI. (دیو Gershgorn / OneZero)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

خرید یک بسته نرم افزاری از بازی های ویدئویی برای حمایت نژادی عدالت و برابری. خارش.io بازی بسته نرم افزاری ارائه می دهد که بیش از 1000 بازی برای سهم حداقل $5 در حال حاضر مطرح شده بیش از 3 میلیون دلار.

اهدای درآمد حستبلیغ خود را به سیاه و سفید زندگی می کند توجه به علل مربوط. تاریکی را در آغوش عمل به سرعت افزایش بودجه.

کسانی که خوب توییتهایی

صحبت ما

برای ما ارسال نکته نظرات, سوالات, و ایمیل, قالب ایمیل, در مورد چقدر شما را دوست دارم انحصارات: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن