سازندگان buzzy صوتی برنامه Clubhouse ساخته شده depressingly اشتباه رایج

I. دیروز ما در مورد نحوه صحبت های اخیر رسانه های اجتماعی درگیری بین روزنامه نگاران و فناوری جهان ممکن است بهتر

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

I.

دیروز ما در مورد نحوه صحبت های اخیر رسانه های اجتماعی درگیری بین روزنامه نگاران و فناوری جهان ممکن است بهتر از قاب به عنوان یک تعارض بین مدیران و کارکنان خود را. امروز من می خواهم به نگاهی که جنگ را از زاویه دیگر — چگونه آن را در buzzy فقط صوتی فقط دعوت شبکه های اجتماعی محل باشگاه وانجمن. مانند بسیاری از اجتماعی راه اندازی قبل از آن این شرکت نادیده گرفته شده به منظور توسعه و یا اجرای قوی جامعه دستورالعمل قبل از راه اندازی و نظارت می تواند از خط خارج شدن یک شرکت به ارزش 100 میلیون دلار در حالی که هنوز در بتا خصوصی.

اجازه دهید من اذعان جلو که محل باشگاه وانجمن است که به سختی از چند ماه و در حال حاضر فقط دو کارمند تمام وقت — بنیانگذاران آن پل دیویسون و روهان ست. من شناخته شده Davison حدود هفت سال و همیشه او را سرگرم کننده به صحبت کردن. او جذاب, او تا به حال چندین وحشی سند چشم انداز در مورد آنچه در آینده می تواند مانند نگاه کنید و او بارها و بارها اعتقاد سرمایه گذاران به بخش میلیون ها دلار به طوری که او می تواند آن را ساخت.

اما یکی از اصول اصلی رابط کاربری در این مورد میگوید: "بسیاری tech مدیران هوشمند هستند, نوع, کار, افرادی که می خواهند جهان را به مکانی بهتر, و این است که تا حد زیادی کنار نقطه." و غیره این است که یک ستون در مورد بنیانگذاران این نیت که من فرض می شود خوب است. به جای آن در مورد راه Davison ساخته شده است محصولات به تاریخ و شکاف بین این سبک و شیوه من فکر می کنم, مدرن, شبکه های اجتماعی باید ساخته شود.

بیایید شروع در Pinterest. در تابستان سال 2016 است که شرکت استخدام کرده بود این تیم پشت برجسته شجاعانه یک برنامه تهاجمی است که پخش خود را با نام عکس و دیگر اطلاعات را به کاربران دیگر در امید معرفی شما به غریبه ها. برجسته بود و رهبری Davison سابق Googler که تا به حال یک چشم انداز گسترده برای تبدیل چه نسل های قبلی را به عنوان حریم خصوصی تهاجم به محصولات. "اگر شما نمی فشار همه چیز کمی شما را از دست ندهید فرصت" Davison به من گفت که در سال 2013. "پانزده سال پیش از آن خواهد بود دیوانه به ارسال رزومه کاری خود را آنلاین. این قلمرو جدید است ما بدانند."

برجسته هرگز کشش. نه شرکت بعدی مرزی-هل دادن تلاش, کلاه, شورت, که از شما دعوت برای به اشتراک گذاشتن رول دوربین خود را با دوستان و دوستان دوستان شما. "اگر شما نگاهی به جالب ترین و دوست داشتنی و مفید اجتماعی محصولات بیش از 20 سال گذشته شما پیدا کنید که بسیاری از آنها تحت فشار قرار دادند و ما برای به اشتراک گذاشتن کمی بیشتر آشکارا از شاید ما احساس راحت انجام" Davison به من گفت که در مورد یکی است.

هنگامی که او acqui-استخدام Pinterest, Davison زمان در یک refreshingly دنیوی چالش: مصرف بیش از توسعه "سعی کردم آن را" پین از ویژگی های است که اجازه می دهد تا کاربران ارسال عکس از فعالیت های آنها تکمیل شده مربوط به پینترست پست. اگر شما پیدا کردن یک دستور غذا را برای یک کیک در Pinterest و آن را به عنوان مثال این قابلیت به شما امکان ارسال نسخه خود را در یک نخ متصل به اصلی پین. این ویژگی در تست تابستان که Davison پیوست و او نظارت توسعه آن تا زمانی که آن را در ماه نوامبر منتشر شد.

هنگامی که آن را منتشر شد, اگر یک مشکل وجود دارد: این ویژگی بود و نه متصل به سیستم است که صفحه نمایش محتوای پورنوگرافی آزار و اذیت و نقض دیگر Pinterest محتوای سیاست. به عنوان یک نتیجه, پینترست شاهد افزایش در محتوای آپلود شده در این سرویس دو کارمندان سابق به من گفت. "در حدود یک نفر از هر ده عکس آپلود شد یک آلت تناسلی مناسب در حالی که" یکی به من گفت.

پینترست به من گفت مشکل ثابت شد در مدت کوتاهی پس از راه اندازی. از طریق یک سخنگوی Davison کاهش یافته است به نظر.

اما به یکی از کارکنان سابق من صحبت کرد و با گذشت بود و سمبل بیش از حد بی بند و مداخله نگرش به محتوا اعتدال در دیویسون ، "کل چشم انداز بود که همیشه به فشار برای چگونه ما دریافت کاربران به افشای اطلاعات بیشتر محصول ؟" کارمند سابق گفت. "کاربر اعتماد و ایمنی به طور کامل یک چاره اندیشی موقت است."

II.

همه از آن احساس می کند مانند زمینه لازم برای درک چگونه Clubhouse در بر داشت خود را در مرکز در حال حاضر بسیار مورد بحث و مناقشه بین نیویورک تایمز خبرنگار (و از رابط کاربری) تیلور لورنز و سرمایه گذار Balaji Srinivasan. زمانی که لورنز پیوست و گفتگو در مورد خودش در برنامه — یکی که در آن او در نهایت متهم از بازی "زن کارت" در شکایت در مورد آزار و اذیت او دریافت در توییتر و جاهای دیگر — او نمی تواند آن را گزارش حتی اگر او می خواست به.

دلیل آن این است که محل باشگاه وانجمن نمی کند و اجازه می دهد تا به کاربران برای گزارش آزار و اذیت و یا دیگر موارد نقض آن شرایط استفاده از خدمات را از طریق برنامه. لورنز و نوشت که مشتاق اوایل مشخصات این برنامه در ماه مه به من گفت او شده است محاصره محل باشگاه وانجمن عضو شورای نظارت مدت. برنامه ارائه می دهد هیچ توانایی مسدود کردن کاربران و بنابراین برخی از کاربران در حال تغییر مشخصات خود را عکس به لورنز آنتاگونیست به طعنه او را در حالی که او با استفاده از این برنامه است. تصاویری از بتا تستر انجمن که من به دست آمده نشان می دهد کاربران التماس محل باشگاه وانجمن بنیانگذاران به, در میان چیزهای دیگر, نوشتن, جامع, جامعه, دستورالعمل. (آن منتشر شده شرایط استفاده از خدمات تا حد زیادی فقط حقوقی boilerplate.)

"نوشتن قوانین انجمن شامل انتظار رفتارهای اقدامات و به مردم محل به درخواست تجدید نظر فوق العاده مهم است" یک زن نوشت: در خصوصی کاربر انجمن. "این فقط به عنوان مهم به اجرای این اقدامات از جمله وقفه / re-آموزش و پرورش و تعلیق زمانی که موجه باشد. من فکر نمی کنم تیلور حادثه در حال رفتن به آخرین متاسفانه."

Davison به نام لورنز به بحث در مورد آزار و اذیت او مواجه شده بودم او به من گفت و از او خواست برای ارائه پیشنهادات برای چه Clubhouse می تواند انجام دهد. او ارائه انواع پیشنهادات از جمله ممنوع کردن مردم است که آزار و اذیت کاربران دیگر, هیچ کدام تا کنون اجرا شده است. لورنز به من گفت که او احساس نا امید زمانی که Davison رفت و به مانند یک صدای جیر جیر که خواندن "راستش در کل این تیلور در مقابل Balaji S. محل باشگاه وانجمن به دست آورد."

در گزارش من هم شنیده ام از باشگاه وانجمن کاربرانی که به خاطر من در برافروخته مد است که این برنامه در حال حاضر در بتا بسته شده است. به طور سنتی, دعوت-تنها مرحله از یک برنامه اجتماعی استفاده شده است برای ساخت دقیق سیستم های این کاربران در حال حاضر تقاضاهای مصرانه برای. دو نفر راه اندازی می رود که از ایده تا 100 میلیون دلار ارزیابی در عرض چند هفته تا مشکلات بی شماری به نگرانی در مورد محل باشگاه وانجمن هواداران به من بگویید. همچنین از بنیانگذاران دادن آدرس ایمیل خود را برای کاربران و پاسخ به بسیاری از شکایت خود را شخصا.

در همان زمان ما دیده می شود به اندازه کافی شبکه های اجتماعی می آیند و بروید که ما در حال حاضر درک عواقب ناشی از ساخت محتوای اعتدال یک چاره اندیشی موقت است. بپرسید ق که تنها چند هفته پیش فکر می کردم به صراحت ممنوعیت سخنرانی نفرت — سال پس از پرورش جوامع قایل به برتری nonconsensual انجمن توزیع کنندگان و دیگر آفات در اینترنت.

و برای محل باشگاه وانجمن اعتدال مسائل وعده به خصوص دشوار است — و اگر نرم افزار است که برای همیشه فرار بتا بسته موفقیت نیاز به توجه مستمر و به احتمال زیاد برخی از نوآوری در محصول. تاتیانا Estévez که مشغول به کار در حد اعتدال تلاش در پرسش و پاسخ سایت Quora مشخص شده محل باشگاه وانجمن چالش های در توییتر موضوع.

صوتی سریع و سیال; خواهد Clubhouse رکورد آن را به طوری که مدیران سایت می توانید بررسی بد فعل و انفعالات بعد ؟ در یک زودگذر و متوسط چگونه خواهد Clubhouse تعیین اینکه آیا کاربران باید یک الگوی بد رفتاری? و می تواند محل باشگاه وانجمن انجام هر کاری را به تعادل به مشکل قدیمی از مردان قطع ،

"این غیر ممکن است ؟ احتمالا نه" Estévez نوشت. "اما در تجربه من و اعتدال و فرهنگ باید به یک اولویت برای هر دو موسس تیم و همچنین برای جامعه به عنوان یک کل است."

اعتدال به نظر نمی رسد که شده است یک اولویت در, برجسته, یا, کوتاه, یا تیم هایی که ساخته شده است: "سعی کردم آن را" ویژگی در Pinterest. اگر محل باشگاه وانجمن است به زندگی می کنند تا پتانسیل سرمایه گذاران خود را به وضوح در آن سازندگان باید در نظر بگیرید و آن را یکی و به زودی.

حاکم

⭐حقوق مدنی و رهبران پشت عمده در تبلیغات, تحریم, از Facebook می گویند آنها هنوز هم نمی متقاعد شده است که این شرکت در حال گرفتن به اندازه کافی عمل در برابر سخنان نفرت آمیز و گمراه کننده است. این خبر پس از یک جلسه بین رهبران مارک زوکربرگ و شریل سندبرگ در روز سه شنبه. راسل Brandom است که داستان در آستانه:

پس از ماه افزایش فشار رهبران از #StopHateForProfit تحریم کمپین ملاقات با Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل و دیگر Facebook مدیران امروز است. اما در تماس با خبرنگاران پس از جلسه, سازمان, از, رنگ, تغییر, رایگان, مطبوعات, NAACP و ضد افترا لیگ شرح داده شده در این جلسه به عنوان خسته کننده است.

"در این جلسه که ما فقط سمت چپ ناامیدی گفت:" رنگ تغییر رئیس جمهور رشاد رابینسون. "در این مرحله ما انتظار یک پاسخ روشن به این خواسته های ما ساخت و ما نیست که."

دانشمندان و دیگر کارکنان چان زوکربرگ ابتکار در حال هل دادن مارک زوکربرگ قوی تر برای ایجاد سیاست های اطراف اطلاعات غلط در Facebook. نگرانی های خود را اکو کارمند نارضایتی در پلت فرم اجتماعی بیش از آنچه برخی را به عنوان زوکربرگ را به انفعال در بیان نفرت. (Kurt واگنر و سوفی الکساندر / بلومبرگ)

شبکه شل Facebook گروه که سازماندهی تظاهرات بیش stay-at-home سفارشات در آوریل چرخد و به انواع اهداف جدید. آخرین شامل سیاه و سفید زندگی می کند و ماده در سراسر کشور تظاهرات نژادی و بی عدالتی است. (آماندا Seitz / آسوشیتد پرس)

آب و هوا دانشمند می گوید Facebook است که محدود کردن توانایی خود را برای به اشتراک گذاشتن تحقیقات و واقعیت-بررسی پست های حاوی آب و هوا اطلاعات غلط. این شرکت همچنین به تازگی رد یک واقعیت-بررسی از یک گروه از دانشمندان آب و هوا — یک حرکت است که نگران محققان. (اسکات Waldman / E&E News)

در داخل مشکلات پلیس اطلاعات غلط در WhatsApp. ویژگی های که این برنامه جذاب — end-to-end encryption و خصوصی چت گروهی — نیز آن را سخت به متوسط است. (ویلیام دیویس / نگهبان)

صنعت

⭐ دیدار Mmhmm یک دوربین مجازی تبدیل می شود که خود را خسته کننده زوم تماس به یک آخر هفته به روز رسانی به سبک تلویزیون نشان می دهد. می توان آن را با استفاده از زوم, گوگل, دیدار با, یوتیوبو دیگر جریان ویدئو خدمات. این اولین تکه اجتماعی tech که من دیده ام ساخته شده از COVID-19 همه گیر است که احساس می کند ساخته شده برای زمان ما. من در مورد آن نوشت در آستانه:

Mmhmm — "این مهم است که یک نام شما می توانید می گویند در حالی که غذا خوردن" Libin جوک — یک دوربین مجازی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد با زوم گوگل, دیدار با, یوتیوب و دیگر جریان ویدئو خدمات. آن را روشن و برنامه اتاق خود را تبدیل به یک virtual مرحله. مانند دیگر ویدئو کنفرانس ابزار Mmhmm ارائه می دهد انواع ثابت و متحرک مجازی پس زمینه برای روح بخشیدن به مکالمات خود را.

اما این فقط شروع: قدرت واقعی Mmhmm می آید در راه آن اجازه می دهد تا شما به راحتی دستکاری اسلاید پس زمینه و تصویر خود را — یا برای تفریح و یا به دلایل کسب و کار. با یک حرکت ساده در یک trackpad شما می توانید حرکت خود را در اطراف صفحه نمایش کوچک و یا بزرگ کردن تصویر خود را و یا کاملا ناپدید می شوند. (شما همچنین می توانید به نوبه خود یک دانه دار مات آبی در لمس مدل پس از جدی هولوگرام.) شما می توانید ارسال, اسلاید, است که به نظر می رسد بیش از شانه خود را و آنها را با یک ضربه بزنید. و شما می توانید تیم با یکی دیگر از Mmhmm کاربر برای ایجاد یک مشترک ارائه با هر یک از شما قادر به دستکاری تصاویر بر روی صفحه نمایش و پیش نمایش.

در اینجا برخی از ویژگی های توییتر می تواند طراحی برای پرورش سالم مکالمات بر روی پلت فرم و deescalate درگیری که از آن ناشی می شود. آنها کمتر پیچیده از یک دکمه ویرایش و احتمالا بیشتر موثر است. (نیک زدن توپ)

مارک های بزرگ از جمله آمازون و Nvidia روابط در حال گرفتار شدن در #MeToo جنبش در برابر آزار و اذیت جنسی و تجاوز است که فراگیر از طریق بازی های ویدئویی در جریان است. علامت های تجاری باید حمایت های مالی با مشخصات بالا بازیکنان و شخصیت. ( اولگا Kharif و ایان کینگ / بلومبرگ)

صدای رمزنگاری مبتنی بر پلت فرم رسانه های اجتماعی راه اندازی بیش از آخر هفته. پلت فرم پاداش کاربران با صدای نشانه برای ارسال محتوای با کیفیت برای تشویق خوب سهم. (گرگ تامسون / رمزگشایی)

داخل آخرین نور یک پروژه بلند پروازانه از یک در حال حاضر از بین رفته را بدست آورد داخل Magic Leap Studios. پس از SXSW لغو شد با توجه به کروناویروس همه گیر آن در آینده نامشخص است. (Adi رابرتسون / آستانه)

Magic Leap دارای یک مدیر عامل جدید ، این پگی جانسون که می آید به شرکت مایکروسافت است. (Adi رابرتسون / آستانه)

اطلاعات امنیت جامعه واکنش نشان داد و با عصبانیت به تماس به کنار گذاشتن استفاده از شرایط "کلاه سیاه" و "کلاه سفید" استفاده می شود که به افتراق بین کیفری و غیر کیفری هکرها. گفت: بسیاری از این نظر هیچ ربطی به نژادی كليشه اي است. (Catalin Cimpanu / ZDNet)

و در نهایت...

صحبت ما

برای ما ارسال راهنمایی, سوالات و محل باشگاه وانجمن جامعه دستورالعمل: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن