6 هیئت نمونه هایی است که شما می توانید به دنبال

به عنوان مفید به عنوان هیئت است که این ایده نیست ساده ترین به طور کامل درک. اما برای تبدیل شدن به یک رهبر موفق

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

به عنوان مفید به عنوان هیئت است که این ایده نیست ساده ترین به طور کامل درک. اما برای تبدیل شدن به یک رهبر موفق, شما باید قادر به نماینده موثر است.

اگر شما به اشتباه در مورد چگونه به درخواست هیئت در محیط کار خود را, شما باید نگاه در برخی از نمونه های.

بهترین راه برای درک این ایده است که برای مشاهده یک سناریوی زندگی واقعی. بنابراین اگر شما دسترسی به یک بخش در سازمان شما و یا سازمان دیگری است که پیاده سازی هیئت حتما آنها را بررسی کنید.

اگر نه پس هیئت نمونه را به شما به عنوان نزدیک که ممکن است از یک ایده به شرایط واقعی زندگی است.

از طریق این نمونه برای روشن شدن اشتباه خود را به طوری که شما می توانید پیاده سازی هیئت در بهترین شکل!

1. توسعه استراتژی

استراتژی های هستند بخش مهمی از هر کسب و کار است. مهم نیست که چه تو رفتگی در دیوار این پروژه هوشمند استراتژی حیاتی هستند.[1]

با که گفت, آن است که یک قطعه از کیک به طراحی استراتژی های موفق. آن است که یک فرایند تحقیقات گسترده تجزیه و تحلیل و خلاقیت است. در ضمن شما همچنین باید در ذهن نگه داشتن چشم انداز سازمان و اختصاص بودجه است.

اگر پروژه خود را در طراحی استراتژی های بازاریابی آن را به عنوان ساده به عنوان حمل و نقل وظیفه به بخش تبلیغات سازمان خود را.

برای یک کمپین شما باید به نماینده های افراطی به پایان می رسد. اولا, شما باید آمد تا با یک تبلیغات انگیزه.

تبلیغات

آیا شما می خواهید به فروش بیشتر و یا آیا شما می خواهید تنها با هدف ایجاد تصویر نام تجاری خود را? تبلیغات اجرایی خواهد انجام تحقیقات در این زمینه به کشف کردن آنچه شما نیاز سازمان است.

با این اطلاعات در ذهن یک copywriter خواهد آمد تا با خلاصه مشخصات, اسکریپت, شعر و سایر مطالب نوشته شده است. چه خواهد شد بر روی صفحه نمایش نوشته شده است به عنوان یک رسانه های اجتماعی, عنوان, آنچه سخن گفته است ، همه این فرد ،

یکی دیگر از تابع خواهد بود یک فرد با ارتباط خوب – کسی که می تواند کار به عنوان یک لابی گر. این فرد برخورد خواهد شد و سیستم عامل های رسانه های اثرگذارندهها و دیگر اشخاص ثالث مربوطه به مذاکره می پردازد.

به طور مشابه, شما همچنین باید به نماینده به کسی که طراحی تصاویری. تابلوهای تبلیغاتی, رسانه های اجتماعی, پوستر, تبلیغات تصویری و تمام اشکال دیگر نیاز به یک عکاس, طراح گرافیک, ویرایشگر و تصویرگر. شما هم می توانید یک فرد برای انجام کار و یا در صورت امکان نماینده به فردی کارشناسان.

با همه این افراد بودجه متخصص را به کار همراه است. این فرد را به مطمئن شوید که اختصاص منابع به طور موثر استفاده شود. به طور همزمان شما و یا یک مدیر روابط عمومی خواهد شد نگه داشتن چک کردن در برای تایید است که هیچ یک از عناصر در برابر اخلاق را نقض سازمان چشم انداز و یا باعث یک واکنش.

2. کامل هیئت

تکراری و تکراری مشاغل در یک سازمان به طور کامل واگذار.

این بدان معنی است که رهبر تصویب سطح 5 دیدار کرد. در این سطح پس از آن که وظیفه محول شده به زیردستان لازم نیست برای بازگشت به طور منظم برای رسیدن به پیشرفت خود را بررسی می شود. رهبران باید حداقل دخالت در حالی که زیردستان داده می شود حداکثر قدرت.[2]

در یک سناریو مثل این یکی موثر هیئت در هر مرحله از راه است که بسیار مهم است برای اطمینان از یک نتیجه خوب است.

اگر سازمان شما فروش یک محصول خاص آن است که بسیار محتمل است که شما انجام بررسی های بازار ، این نظرسنجی به شما دیدی نسبت به آنچه که در سر مصرف کننده. این نظرسنجی همچنین به شما اجازه می دانم که آیا مصرف کنندگان با محصول و یا اگر آنها انتظار دارند بیشتر است.

تبلیغات

به طور مشابه چنین نظرسنجی نیز منابع زیادی برای کشف کردن بهترین روش های بازاریابی. شما مصرف کنندگان بپرسید که آنها در مورد شما یافت نشد و به این ترتیب شما می دانید که در آن به تخصیص بیشتر بودجه در آینده کمپین بازاریابی.

بیایید فرض کنیم که شما با انجام این تحقیقات راه را برای بسیاری از سال در حال حاضر. بنابراین آن را بی خطر است برای شما به اجازه یک تیم تحقیقاتی دیگر بررسی.

شما در ارتباط است که هدف شما این است برای پیدا کردن چگونه به منظور بهبود محصول و مهلت برای این کار 2 هفته. آنها می توانید طراحی بررسی سوالات را انتخاب کنید پلت فرم ها و جمع آوری اطلاعات در راه خود را. پس از 2 هفته این تیم را به دفتر خود را با نتایج نهایی است.

3. واگذاری نیمی از یک وظیفه

به طور کلی آن است که عمده بدون هیچ نماینده نیمی از وظیفه است. پس بیایید اول روشن شدن این به چه معناست.

اکثر مشاغل دارای جنبه های مختلف است. به عنوان یک مثال در نظر بگیرید یک پروژه خاص است که نیاز به مهارت های ریاضی و همچنین به عنوان فن آوری و تخصص. اگر این دو جنبه هستند تا از نزدیک مرتبط است که آنها با هم همپوشانی دارند, هیئت, بی فایده است.

در یک سناریو شبیه به این نیاز است که خروجی از هر دو ریاضی و فنی کار منسجم و مشابه است. است که کاملا امکان پذیر است با هیئت.

از سوی دیگر برخی از پروژه های در حال گسترده است. از جمله مشاغل را می توان به راحتی به قطعات تقسیم شده است که شرکت های مرتبط و یا می تواند به راحتی انجام به طور جداگانه. واگذاری بخشی از این وظایف در حالی که بقیه برای خودتان کاملا درست است.

یک هیئت مثال از نیمی از وظیفه است هنگام استخدام کارکنان جدید. سازمان خود را در مورد ارسال رایگان جای خالی آنلاین و هزاران نفر از مردم در پاسخ با CVs. شما به عنوان یک رهبر و یا مدیر فقط لازم نیست که زمان برای رفتن از طریق هر یک اما در همان زمان شما می خواهید به نگاه را از طریق تمام گزینه های.

شما محول کردن این کار به دنبال از طریق CVs به لیست کوتاه آنها را به چند ارشد و کارکنان است. شما ارتباط برقرار shortlisting عوامل و کیفیت به طوری که زیردستان انتخاب حق مردم است.

تبلیغات

معمولا تصمیمات مهم مانند استخدام پرسنل هرگز نباید واگذار به حفظ صداقت و انصاف. در موارد زمانی که شما در حال غیرمنتظره با محل کار و یا هنگامی که آن را بیش از حد وقت گیر شما می توانید نیمی از آن.

برخی از مراحل شما می توانید برای اطمینان از عادلانه خروجی است که برای پنهان کردن نام در CVs. این به شما صلح از ذهن است که زیردستان را فقط کوتاه متقاضیان بر اساس مهارت و تجربه خود را.

از همه مهمتر تصمیم نهایی هنوز باقی مانده در دست خود را. بنابراین شما از دست دادن هر گونه اقتدار در همه.

4. عمومی, هیئت

مدیران و رهبران به طور کلی لازم نیست که زمان به مراقبت از همه چیز کار خارج از دفتر. این جایی است که, هوای آزاد, هیئت می آید به نجات.

این هیئت عنوان مثال مفید در مورد همکاری. اگر شما در حال برنامه ریزی در کنار کار با یک شرکت دیگر استفاده از هیئت به پتانسیل کامل آن است.

بسیاری از اولیه بحث می تواند انجام شود از طریق ایمیل بنابراین شما می توانید ارتباط خود را در دستور کار دست اول. اما زمانی که طرف دیگر می خواهد به ملاقات به طور منظم برای چک ها در پروژه خود را ارسال بهترین مذاکره کنندگان.

آنها می تواند به بحث در مورد تمام جزئیات پروژه – استدلال پشت هر عنصر پیشنهاد تغییرات و غیره. شما می توانید دریافت مختصر با جزئیات این بحث را به تصمیم نهایی بدون نیاز به صرف ساعت ها و ساعت ها در رفت و آمد و در جلسات.

5. مداخله

این هیئت است و مخالف کامل کامل کرد. برای زمانی که شما در زمان کوتاه اما کاری که در دست است بسیار مهم مداخله راه رفتن است.

آن را در سطح 1 هیئتی که در آن زیردستان انجام این کار, اما شما می توانید در حال حاضر و پس از آن برای نگه داشتن آنها را در مسیر شما می خواهید. آن را نیز مفید با کارکنان جدید که به عنوان ماهر و یا تجربه نشده است.

تبلیغات

شما می توانید با استفاده از مداخله در هنگام طراحی یک محصول جدید است. درخواست خود را طراح خلاق به آمده تا با ایده ها و دیدار با شما در هر هفته به مصوبات.

به این ترتیب شما نه خطر زیادی از زمان هدر رفته در طراحی چیزی است که شما حتی ممکن است مانند. در همان زمان شما گرفته نشده در مسئولیت کامل از نشستن با طراح خلاق برای تولید آنچه شما می خواهید.

6. خلاق هیئت

پروژه های که نیاز به نوآوری همیشه باید واگذار.

ساده منطق پشت آن است که بیشتر مردم درگیر وجود دارد یک شانس بالاتری از آینده با چیزی منحصر به فرد از آن است که مخلوطی از هر فردی را به فکر می روند.

در مورد یک مدیر می خواهد برای برنامه ریزی یک حزب برای سالگرد 25 از سازمان را می توان به دو روش انجام می شود. یا مدیر می تواند کل برنامه ریزی و از هر کس دیگری آن را اجرا و یا مدیر می تواند از همه به زمین در ایده های خود را.

هر دو این اشکال خلاق هیئت. اما سطح قدرت متفاوت است. این اجازه می دهد تا شما را به تصمیم گیری بسته به محیط و ماهیت این پروژه است.

افکار نهایی

خط پایین این است که هیئت این است که هیچ علم موشک, اما در همان زمان شما باید به دنبال برخی از نکات فنی برای اطمینان از موفقیت است.

این هیئت مثال ممکن است مناسب خود را در کار و زندگی دقیقا. سعی کنید برای پیدا کردن شباهت ها و بداهه نوازی بقیه. آن را کاملا به شما برای دریافت خلاق با چگونه شما نماینده به عنوان طولانی به عنوان آن را برای شما کار.

بنابراین قرار دادن این نمونه ها برای استفاده در زندگی واقعی از امروز به زندگی خود را به عنوان یک مدیریت رهبر راه ساده تر!

راهنمایی های بیشتر در هیئت

عکس های اعتباری: آنی Spratt از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن