Aadhaar متقاضیان و سایبری مراکز

آقا این Aadhaar Seva Kendras (می پرسد) در Vijayanagar و Saraswathipuram به تازگی دوباره باز پس از مستند بود آر

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

آقا

این Aadhaar Seva Kendras (می پرسد) در Vijayanagar و Saraswathipuram به تازگی دوباره باز پس از مستند بود آرام در Mysuru. این درخواست اعلام کرده بود که تنها متقاضیان با آنلاین قرار ملاقات را پذیرفته است. بنابراین عجله برای گرفتن وقت ملاقات از سایبر مراکز.

مشاهده شده است که برخی از سایبر مراکز اتهام با سوء استفاده از بی گناه در حالی که رزرو قرار ملاقات.

اولا آنها در حال شارژ مقادیر متفاوت از Rs. 50 تومان. 200 فقط برای رزرو قرار ملاقات در حالی که UIDAI نه گذاشته هیچ گونه هزینه برای رزرو قرار ملاقات. در بسیاری از آنها ممکن است به اتهام تومان. 10 یا Rs. 20 برای تخصص خود را به کتاب قرار ملاقات و چاپ انتصاب لغزش.

ثانیا سایبر مراکز گفته رزرو جعلی قرار ملاقات برای تاریخ و زمان اسلات که در حال حاضر رزرو شده است. این انجام شده است با دستکاری انتصاب لغزش. زمانی که متقاضی می رود به درخواست او در می یابد که انتصاب او معتبر نیست و خواسته است برای دریافت تازه های معتبر قرار ملاقات.

آن را نیز دیده می شود که برخی از سرعت رانندگان آوردن مردم در گروه برای به روز رسانی از Aadhaar کارت و شارژ آنها را به شدت برای این سرویس. عموم مردم درخواست می شود با احتیاط در حالی که رفتن به چنین سایبر مراکز برای قرار ملاقات.

– سرهنگ N. G. کریشنا پراساد (Retd.), مرکز مدیریت پرسش Vijayanagar, 11.6.2020

شما همچنین می توانید پست الکترونیکی خود را برای ما نظرات و داستان به [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن