پس از همه گیر پزشکان می خواهند خود را به ربات جدید یاران به ماندن

ربات وارد تنها چند روز پس از کریستین Kiernan یک جراح ارتوپدی در تولامور بیمارستان در ایرلند تشخی

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

ربات وارد تنها چند روز پس از کریستین Kiernan یک جراح ارتوپدی در تولامور بیمارستان در ایرلند تشخیص داده شد با COVID-19. او می خواهم مرتب برای بنفش مستقل ماوراء بنفش تمیز کردن ماشین برای شروع آزمایش در تولامور برای کمک به بیمارستان انطباق با کمبود کارکنان ناشی از این بیماری همه گیر. اما در بنفش اولین روز کار, Kiernan در حال حاضر گذاشته شد تا در رختخواب.

"افتضاح بود من قصد ندارم به دروغ" Kiernan که پس از بهبودی کامل از بیماری می گوید در آستانه. "خوشبختانه من به شدت ناخوشی اما شما فقط احساس می کنید مانند تلخه برای هفته ها. انرژی خود را رفته است. و من دو مدیرهمدردی, نوزادان, واقعا وجود دارد هیچ اجتماعی فاصله شما می توانید از یک سال و دو سال."

تاسف زمان تشخیص او کنار, Kiernan تجربه بنفش بود چیزی از وحی است. مانند بسیاری از کارکنان مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان کار او تبدیل شده است به طور قابل توجهی بیشتر به چالش کشیدن با ورود COVID-19. طبیعی اشتغال در بیمارستان زندگی شده است تکمیل شده جدید عوارض: کمبود کارکنان خواسته های شخصی تجهیزات حفاظتی و دقیق تمیز کردن رژیم برای حفظ این ویروس در خلیج.

اما ماشین آلات مانند بنفش می گوید Kiernan کمک کرده اند با این مشکلات اثبات ارزش خود را در زمان بحران. و مانند دیگر پزشکان شرف صحبت به Niko می گوید که زمانی که این بیماری همه گیر است و بیش از این روبات ها باید باقی بماند.

"واکنش از کارکنان و هر کسی که آن را دیده واقعا شده است تا مثبت می گوید:" Kiernan از بنفش. "آنها دوست دارند که ما در آغوش فن آوری, اما همچنین که نتیجه آن دستیابی به بیش از آنچه که ما می توانید به صورت دستی انجام دهید. ما در حال حفاظت از کارکنان ما در حال حفاظت از بیماران و ما در حال حفاظت از پاک کننده ها."

بنفش ایجاد Akara رباتیک یک دوبلین بر اساس شرکت است که ساخت ربات ارائه حمایت های اجتماعی در مراقبت از خانه. زمانی که این بیماری همه گیر آمار شرکت شروع به تطبیق با یک منبع باز ماشین به نام TurtleBot به کار به عنوان یک تلفن همراه ضد عفونی کننده واحد با استفاده از نور ماوراء بنفش. و فقط در 24 ساعت آن را به حال ایجاد یک نمونه کار برای تست در بيمارستان مانند تولامور.

مانند تمام اشعه ماوراء بنفش تمیز کردن روبات بنفش است که در اصل یک لامپ بر روی چهار چرخ. آن trundles اطراف ساطع نور ماوراء بنفش به اندازه کافی قدرتمند برای تکه تکه از هم جدا مواد ژنتیکی در داخل ویروس ها. اشعه ماوراء بنفش نور شناخته شده است به طور موثر در برابر بسیاری از coronaviruses و مطالعات نشان می دهد آن را با این نسخهها کار فقط به عنوان به خوبی در SARS-CoV-2 جدید کروناویروس فشار مسئول زمان بیماری همه گیر. به عنوان یک نتیجه خودمختار اشعه ماوراء بنفش تمیز کردن ماشین آلات مستقر شده اند نه تنها در بیمارستان ها اما انواع مختلفی از ترافیک بالا فضاهای که در آن عفونت در معرض خطر است از جمله فرودگاه ها و هتل ها و بانک های مواد غذایی.

این ماشین آلات تبدیل شده اند که پیشتاز همه گیر اتوماسیون با فروش به اشعه ماوراء بنفش تمیز کردن روبات پررونق در ماه های اخیر. یکی ما روبات های شرکت Virtua می گوید در آستانه فروش آن از خود اشعه ماوراء بنفش تمیز کردن روبات هستند تا 600 درصد نسبت به سال 2019. "ما شروع به افزایش تولید در ماه دسامبر زمانی که ما شروع به شنیدن گزارش های بین المللی از همکاران در مورد آنچه اتفاق می افتد در چین" Virtua مدیر عامل شرکت موریس میلر گفت: در آستانه بیش از ایمیل. "ما شاهد افزایش سفارشات از بهداشت و درمان."

در تولامور بنفش استریل بیمارستان CT اسکن اتاق کلیدی لینک در زنجیره ای از coronavirus درمان است. به عنوان یک نسبتا کوچک 250 تخت بیمارستان تولامور تنها دو CT اسکنر. اما این اسکن یکی از موثر ترین راه برای تشخیص COVID-19 ضروری است که دستگاه همیشه برای استفاده آماده است. که به معنی سریع تمیز کردن است.

طول می کشد تا انسان پاک کننده ها یک ساعت به دقت ضد عفونی CT اسکن اتاق می گوید Kiernan پاک کردن تجهیزات و سطوح. بنابراین زمانی که این بیماری همه گیر آمار و اتاق تمیز می شود پس از هر بار استفاده "یک ماشین استفاده می شود که قادر به انجام 30 اسکن یک روز را به هفت."

بنفش, مقایسه, می توانید تمیز کردن اتاق فقط در 15 دقیقه. آن را با استفاده از بینایی ماشین طراحی شده توسط اینتل Movidius AI تراشه به نقشه و حرکت آن در اطراف محیط. هر چند به عنوان Kiernan یادداشت های انسان هنوز هم باید برای پاک کردن "nooks و crannies ربات نمی توانید به مانند پشت دستگیره درب." اما با برش تمیز کردن بار از 1 ساعت به 15 دقیقه بیمارستان ظرفیت برای سی تی اسکن افزایش چهار برابر بیش از.

این نوع از فضای اضافی تحویل داده شده در حالی که کاهش خطرات برای انسان پاک کننده است بیش از حد خوب به چشم پوشی می گوید Kiernan. گالوی در حال حاضر در حال گسترش آن محاکمه بنفش برای پوشش بیشتر فضاهای داخل بیمارستان.

بدون دست, بدون مغز فقط یک چرخ lightbulb پمپاژ مرگبار نور: اشعه ماوراء بنفش روبات قطعا نشان می دهد که چگونه محدود مراقبت های بهداشتی اتوماسیون در حال حاضر است. ماشین آلات است که می تواند در واقع پس از بيماران مانند انسان می تواند هنوز هم sci-fi رویا می گویند پزشکان وجود دارد اما یکی از ساده مشخصه که باعث می شود روبات ها به خوبی مناسب برای کار در طول یک بیماری همه گیر: خود ایمنی است.

ماشین آلات نمی سرفه و عطسه یا لرزش دست, به طوری که آنها نمی تواند به طور فعال گسترش coronavirus در اطراف یک بیمارستان است. این بدان معناست که علاوه بر اشعه ماوراء بنفش تمیز کردن بسیاری از کارهایی که آنها انجام داده ایم کمک به حداقل رساندن تماس بالقوه عفونی انسان است. پس از همه گیر ضربه دیده ایم روبات ارائه مواد غذایی و دارو به جدا شده از بيماران حمل و نقل نمونه تست برای تشخیص و اقدام به عنوان receptionists.

در بیمارستان دانشگاه آنتورپ در بلژیک برای مثال روبات ها گرفته تا مواضع در تحت اللفظی خط مقدم مراقبت های بهداشتی. بیماران پس از رسیدن به بیمارستان که به گمان آنها COVID-19 استقبال توسط یک کودک به اندازه ربات با آغوش پر از کنده درخت و کروی تنه.

BELGIUM-HEALTH-VIRUS-ROBOT

ربات ساخته شده توسط شرکت چینی Ubtech هر چند از آن است که برنامه ریزی شده و فروخته شده توسط بلژیک شرکت Zorabots. یک دوربین در بالای دستگاه چک هر بازدید کننده دما و تایید که آنها با پوشیدن یک ماسک (گفتن آنها برود و اگر نه). سپس آن را اسکن یک کد QR تولید شده توسط یک پرسشنامه که بیماران باید برای پر کردن قبل از ورود به بیمارستان. این ارزیابی که آیا آنها در معرض خطر مورد ربات و سپس آنها را هدایت به مناسب بخش در بیمارستان است.

ربات شروع محاکمه در آنتورپ در ماه مه به عنوان حق coronavirus موارد مشخصی در بلژیک می گوید: مایکل Vanmechelen که مدیریت عامل تئاتر در بیمارستان و نظارت بر ماشین آلات " ادغام. اما می گوید Vanmechelen های اتوماتیک که در واقع تبدیل شدن به بیشتر مفید در حال حاضر در بیمارستان از سر گرفته است و عملیات عادی و تعداد کارکنان موجود برای رسیدگی به ورودی بیماران کاهش یافته است.

ماشین نمی اسلات به محل حق دور او می گوید. در ابتدا دوربین که اسکن بیمار کدهای QR بیش از حد آهسته و خسته کننده و مردم و ایجاد مسائل بیشتر برای انسان کارکنان. اما سریع ارتقا سخت افزار ها بعد, و او می گوید: ربات receptionists در حال حاضر کار مثل یک رویا کمک مستقیم بیماران بدون افشای انسانی کارکنان به COVID-19.

"از هم اکنون بر روی آن در حال کار هر روز" Vanmechelen می گوید در آستانه. او می گوید: این رباتها هستند "مغناطیسی" رسم مردم راست به سمت آنها را برای پردازش به بیمارستان مناسب است. "مردم بسیار جذب آن است. این واقعا یک بیت از سحر و جادو است."

که حس رباتیک تعجب شده است مفید در بیمارستان کودکان ققنوس در آریزونا که در آن telepresence رباتها ساخته شده توسط OhmniLabs استفاده شده است برای سرگرم کردن کودکان محدود به اتاق خود را به دلیل بیماری همه گیر. تعدادی از بیمارستان ها با استفاده از ربات های telepresence (که اساسا iPads ها بر روی چهار چرخ) برای کمک به پزشکان بیماران بدون خطر عفونت. اما در ققنوس روبات ها در حال کمک به بیماران جوان خارج و در مورد.

با استفاده از ربات های telepresence کودکان شده اند قادر به سفرهای خارج از بیمارستان به مکان هایی مانند ایستگاه آتش نشانی به شرکت در این بیمارستان مدار بسته کانال های تلویزیونی که پرتوهای زندگی می کنند بازی را نشان می دهد و آزمونها به بیمار اتاق; و به میزبان بازدید کنندگان و اعضای خانواده محلی ستاره های ورزشی و حتی یک کاریکاتور هنرمند است که با استفاده از telepresence رباتها به طرح کودکان از راه دور و سپس ارسال پرتره خود را به بیمارستان و چاپ شده است.

داشتن فیزیکی آواتار برای این بازدید ها باعث می شود یک روانی, تفاوت, کارکنان بگویید آستانه. هنگامی که وجود دارد یک ربات است که می تواند سازی اطراف از راه دور به جای ساده تماس اسکایپ بر روی یک قرص و کودکان احساس یک احساس بیشتری از ارتباط با جهان خارج است.

"آنها بوده است و تعجب آور دارایی را در طول این زمان," مت Bryson که حفظ تجهیزات الکترونیکی برای کودکان بخش در بیمارستان کودکان ققنوس می گوید آستانه. "اگر ما نمی روبات ما نمی توانسته اند به ویژه این بازدیدکننده داشته است. این یک مزیت بزرگ برای بیماران ما به این تجربه زمانی که آنها مجاز نیست به تجربه بسیاری از چیزهای دیگر."

ققنوس بیمارستان واقع شده و تا به حال دو ربات های telepresence پس از 2018 اما پس از همه گیر ضربه و ماشین آلات تبدیل شده اند بیشتر با ارزش آنها دستور داد دو بیشتر به عنوان مکمل ناوگان خود را. این روبات در حال حاضر در حال استفاده در هر روز می گوید استفانی اسمیت که مختصات فعالیت برای کودکان و بازخورد شده است و مشتاق است.

"فقط دیروز وقتی یکی از بچه ها بود که با استفاده از ربات برای یک شکار روبنده با کارکنان ما مادر او گفت: "با تشکر از شما برای صرف وقت با ما" می گوید: "اسمیت. "این همه در مورد اتصال به آن."

اگر چه COVID-19 قرار می گیرد فوق العاده ای فشار بر سیستم مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان, پزشکان گفت: در آستانه آنها احساس خشنودی است که این بیماری همه گیر به حال موجب این آزمون از فن آوری های جدید.

"ما در حال حرکت به میزان پنج برابر نرخ طبیعی از نوآوری" تولامور را Kiernan می گوید در آستانه. "همه گیر شده است در واقع فعال بودن پروژه ها اتفاق می افتد. بوروکراسی حذف شده است. مردم تمایل بیشتری به یک اندازه گیری ریسک رویکرد است که می گوید: "اجازه دهید چیزی را امتحان کنید.' در یک محیط امن ،

در سراسر جهان مراقبت های بهداشتی کارگران مجبور به تغییر چگونه آنها ارائه مراقبت های شبانه با تمرکز در پزشکی از راه دور و از راه دور تشخیص. برای بسیاری از این اتحاد ایجاد یک محیط که در آن روش های جدید درمان با کمتر ظن و خوش بینی بیشتر.

در علاوه بر این به محاکمه بنفش, Kiernan ارائه می دهد نمونه هایی از خود گروه ارتوپدی. او می گوید: تولامور بیمارستان رفته از دیدن بیش از 100 نفر در یک صبح معمولی به حدود 20 با پزشکان و پرستاران جبران با در نظر گرفتن خدمات آنلاین. آنها در حال حاضر انجام جلسات فیزیوتراپی بیش از زوم برای مثال و ایجاد یک وب سایت است که خلاصه پرونده بیماران پیش از جراحی مفصل ران و زانو تعویض می شود و رضایت خود را برای عمل جراحی است. انجام این کار در فرد قبل از همه گیر آمار گرفته اند که تمام بعد از ظهر در حال حاضر آن را فقط چند دقیقه طول می کشد.

"اگر شما می خواهم سعی کردم به شما معرفی می کنم که [وب سایت] در زمان عادی خوب, فقط تصور کنید این مقدار از مردم شما می خواهم به دریافت تایید از, می گوید:" Kiernan.

بلژیک Vanmechelen موافق است و اضافه کرد که نیاز به مقابله با مشکلات خاص ارائه شده توسط COVID-19 مانند کاهش عفونت از ورودی بیماران ساخته شده روند تغییر بیشتر قابل کنترل است. به جای به سادگی در تلاش برای 'نوسازی' بیمارستان در تمام جبهه ها او می گوید: مدیران باید قادر به تمرکز بر چالش های فردی.

"ما تا به حال یک مشکل است که نیاز به راه حل های فوری. و این که یک محیط خوب برای نوآوری می گوید:" Vanmechelen. "چه در زمان سه ماه یا حتی یک سال قبل از ما توسعه یافته در یک هفته در حال حاضر. چرا که هر کس متمرکز بود."

این پر واضح است که پیشرفت های پزشکی اغلب شکوفا در زمان بحران. زمانی که آنفلوآنزای 1918 ویران جهان در یک قرن پیش, کشته شدن حدود 50 میلیون نفر یا حدود 2.5 درصد از جمعیت جهان با سرعت بی سابقه ای و کشندگی ویروس تحت فشار قرار دادند و دولت نسبت به متمرکز بهداشت و درمان. یک بیماری است که از طریق قطع گسترده swathes از مردم خواستار پاسخ با همان وسعت بنابراین دولت ها شروع به ارائه بیمه ای خود را و جمع آوری اطلاعات پزشکی برای بهتر پیش بینی و پیگیری شیوع آینده.

در حال حاضر جهان با آن مواجه است بسیار متفاوت همه گیر اما مشابه فرصت برای درس آموخته می شود نه فقط با پذیرش این کمک به دست روبات ها است اما با ایجاد بیشتر سازگار خدمات بهداشتی و درمانی به طور کلی. اگر نه برای این بیماری همه گیر و سپس برای یک بعدی.

"این کروناویروس در حال حاضر اما آن می تواند چیزی دیگری در چند سال می گوید:" Kiernan. "من فکر می کنم بسیاری از تغییراتی که اتفاق افتاده اند در حال حاضر در حال رفتن به ماندن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب