Airbnb گزارش افزایش تقاضا برای محلی تعطیلات

بیشتر مردم در حال رزرو محلی تعطیلات در پی COVID-19 گیر بلومبرگ گزارش. با توجه به Airbnb مدیر عامل شرکت تعداد ش

توسط PARINEWS در 19 خرداد 1399

بیشتر مردم در حال رزرو محلی تعطیلات در پی COVID-19 گیر بلومبرگ گزارش. با توجه به Airbnb مدیر عامل شرکت تعداد شبهای رزرو شده در لیست بین ماه مه و ژوئن 17th, 3rd بود بیشتر از همان هفته از سال قبلی و مشابه را افزایش می دهد در تعطیلات داخلی دیده می شوند در کشورهای دیگر از جمله آلمان و پرتغال, کره جنوبی و نیوزیلند.

تغییر یک قطعه کوچک از یک خبر خوب برای صنعت سفر است که با چکش توسط محدودیت های مسافرتی اجتماعی فاصله مقررات و گسترده تر رکود اقتصادی ناشی از COVID-19. در آغاز ممکن است Airbnb گذاشته 25 درصد از کارکنان خود را به عنوان کسب و کار کاهش یافته است.

همه چیز به دور از اینکه به حالت عادی بازگشت اما این آخرین داده ها نشان می دهد که این نوع از تعطیلات مردم را تغییر داده اند به جای ناپدید شدن ها در کامپیوتر است. از زمان شروع این بیماری همه گیر, بیش از نیمی از Airbnb را رزرو هستند و در مکان های در 200 کیلومتر از محل مشتری که بلومبرگ یادداشت کوتاه است به اندازه کافی دور سفر را در یک مخزن گاز تا از یک سوم از رزرو در ماه فوریه است. مردم در حال تغییر تعطیلات خود را در سفر "را از هواپیما به خودرو" به گفته مدیر عامل شرکت.

مردم نیز بنا به گزارش ها در حال تغییر تعطیلات خود را در تنظیمات. کوتاه سفرهای بین المللی هستند که با جایگزین دیگر در کشور باقی می ماند در خانه های تعطیلات پس از افزایش کنترل از راه دور کار به معنی برخی از مردم می توانند از هر نقطه. رئیس جمهور از سفر, سایت شرکت VRBO, جف هرست گفت: بلومبرگ که مردم در حال تبدیل به سوی خانه های تعطیلات به جای هتل از آنها در مکان های که در آن مردم می توانند به راحتی به لحاظ اجتماعی فاصله.

این معلوم نیست چه زمانی این گزارش روند گذشته خواهد شد. کشورهای مختلف در سراسر ایالات متحده آغاز شده بود به استراحت خود را مستند محدودیت های که این هفته از آوریل 17th, از جمله نیویورک است که می تواند به معنای این تغییر موقت سنبله. اما بسیاری از کارشناسان پیش بینی است که یک COVID-19 واکسن نمی توان توسعه یافته تا اواسط سال آینده این کوتاه مدت تغییرات پتانسیل برای تبدیل شدن به یک روند بلند مدت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب