آمازون به فروش نمی اکو بلندگو در دست می گوید بزوس — مگر اینکه آنها در فروش

آمازون شده است متهم undercutting رقبای خود را با آن اکو هوشمند, بلندگو, گفته می شود نگه داشتن رقبا مانند Sonos

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

آمازون شده است متهم undercutting رقبای خود را با آن اکو هوشمند, بلندگو, گفته می شود نگه داشتن رقبا مانند Sonos از گرفتن جای پا در بازار — اما مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس می گوید که در خود کامل قیمت خرده فروشی این شرکت نیست و از دست دادن در این محصولات است.

طول بزرگ ضد تراست جلسه امروز که در آن مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک مدیر عامل گوگل Sundar Pichai و Facebook مدیر عامل مارک زوکربرگ نیز رو به پایین مجلس سوال نماینده کنگره جیمی راسکین (D-MD) پرسید با اشاره به سوال در مورد اینکه آیا آمازون قیمت گذاری آن دستگاه اکو زیر قیمت. این است که احتمالا اشاره به نظریه درنده قیمت گذاری که در آن یک شرکت تلاش می کند به درایو رقبای خود را از کسب و کار با فروش محصولات در از دست دادن چیزی در آمازون به طور خاص متهم شده است که مهمترین آنها با Diapers.com.

آمازون بزوس پاسخ داد که در "لیست قیمت" شرکت نیست از دست دادن پول در اکو نشان می دهد این یا شکستن و یا حتی سود ساخت. اما او همچنین اعتراف کرد که "گاهی اوقات هنگامی که آن را در ارتقاء آن ممکن است زیر قیمت, بله."

که کلید چون آمازون اکو دستگاه تقریبا همیشه به نظر می رسد در فروش. Camelcamelcamel.com که آهنگ های آمازون تاریخچه قیمت ها برای طیف گسترده ای از محصولات نشان می دهد که دستگاه های مانند آمازون اکو نقطه و اکو نمایش در فروش به عنوان اغلب به عنوان:

من شخصا به مردم توصیه هرگز به خرید یک اکو در قیمت کامل چون همیشه $40-off فروش $1, تبلیغی, free giveaway یا بگو مقابله راست در اطراف گوشه.

در سال 2018 ابی تحقیقات تخمین زده است که اکو دات هزینه $31 برای این قطعات به تنهایی نشان می دهد که آمازون خواهد بود که قطعا از دست رفته برخی از پول در یک نمونه قیمت فروش $30. همان شرکت به یک نتیجه مشابه در سال 2017 به عنوان به خوبی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب