آمازون تغییر نام سیاتل NHL ورزشگاه آب و هوا تعهد عرصه

سیاتل NHL تیم ندارد, نام, هنوز, اما آن عرصه می کند و پس از آمازون امن نامگذاری حقوق سابق کلیدی آرنا. اما اگر ش

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

سیاتل NHL تیم ندارد, نام, هنوز, اما آن عرصه می کند و پس از آمازون امن نامگذاری حقوق سابق کلیدی آرنا. اما اگر شما حدس زده نام جدید خواهد بود آمازون عرصه تعجب! آن را رسما شناخته شده به عنوان آب و هوا تعهد عرصه اشاره به $2 میلیارد ابتکار مدیر عامل شرکت جف بزوس که سال گذشته اعلام شد که مجموعه اهداف برای آمازون برای تبدیل شدن به خالص کربن خنثی توسط 2040.

البته این طرح تنها پس از هزاران نفر از کارکنان آمازون امضا نامه ای سرگشاده به بزوس آمازون و هیئت مدیره درخواست این شرکت برای اتخاذ گسترده طرح مبارزه با تغییر آب و هوا. شایان ذکر است که در اوایل سال جاری آمازون هشدار داد چندین کارکنان که بخشی از این فشار است که آنها تا به حال آن نقض سیاست های ارتباطی.

علاوه بر اینکه خانه سیاتل NHL حق رای دادن به 18,100-صندلی چند منظوره عرصه خواهد بود دادگاه برای WNBA را سیاتل طوفان و میزبان رویدادهای زندگی می کنند. آن را تحت 900 میلیون دلار نوسازی و میله میله برای بازگشایی تابستان آینده.

آب و هوا تعهد عرصه خواهد بود اولین بار در جهان خالص کربن صفر-گواهی آرنا آمازون می گوید و محل خواهد بود طراحی شده با 100 درصد انرژی های تجدید پذیر و تولید ضایعات صفر از عملیات ها و حوادث. علاوه بر این, آن را با استفاده از اصلاح شده آب باران برای ایجاد سطح یخ برای بازی هاکی.

آمازون تحت فشار قرار دادند تا دیگر آب و هوا-متمرکز پروژه های به عنوان به خوبی. بزوس خود را متعهد به 10 میلیارد دلار نسبت به خود به نام صندوق است که کمک های مالی برای "دانشمندان و فعالان و سازمان های غیر دولتی" تلاش برای مبارزه با تغییر آب و هوا. آمازون راه اندازی یک سرمایه گذاری سرمایه گذاری برنامه به نام آب و هوا تعهد صندوق در اوایل این هفته که قرار داده خواهد شد 2 میلیارد دلار به محیط زیست متمرکز انرژی پاک راه اندازی و در آن راه اندازی 10 میلیون دلار کمک مالی برنامه برای حفاظت از جنگل ها به عنوان بخشی از آب و هوا برنامه تعهد.

وجود دارد این موضوع از آمازون بارها با انتقاد بیش از حد بسته بندی را در نظر بگیرید. این که آیا آن را می توان جبران سبز رنگی سازگار با محیط زیست متمرکز عرصه ورزش است برای بحث.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن