آمازون راه اندازی تقلبی جنایات واحد برای مبارزه با knockoffs در آن فروشگاه

آمازون اعلام کرده است که آن را راه اندازی یک جدید تقلبی جنایات واحد به عنوان آخرین تلاش توسط خرده فروش آنلاین

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

آمازون اعلام کرده است که آن را راه اندازی یک جدید تقلبی جنایات واحد به عنوان آخرین تلاش توسط خرده فروش آنلاین برای مبارزه با محصولات تقلبی در وب سایت خود را. تیم جدید است که گفته می شود از "سابق دادستان فدرال با تجربه محققان و داده های تحلیلگران" که کار به فعالانه "در حمله" علیه جعل به جای فقط واکنش با تلاش برای شناسایی و جلوگیری از بد لیست.

با توجه به آمازون جدید تقلبی Crimes Unit آن را آسان تر برای شرکت به پرونده دعاوی مدنی کمک مارک های خود را در تحقیقات و کار با اجرای قانون مقامات در مبارزه با جعل کنندگان.

محصولات تقلبی هستند و یک مسئله بزرگ برای خرده فروش آنلاین به خصوص از فروشندگان شخص ثالث است که سعی در گول زدن مشتریان به خرید جعلی knockoffs. نایک به تازگی متوقف فروش مستقیم محصولات از طریق آمازون با استناد به بدون مجوز و غاصب فروشندگان به عنوان یک عامل کمک. حتی خود آمازون محصولات و مارک های ایمنی نمی.

مشکل بدست به نقطه که در آن مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به تازگی قرار داده شده پنج تن از آمازون سایت خارجی در کاخ سفید سالانه "بازارهای بدنام" لیست. در آن زمان آمازون ادعا کرد که آن را هدف قرار داده با توجه به "خصومت شخصی" که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است با مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس که (جداگانه) مالکیت از واشنگتن پست است منجر به یک در حال اجرا دشمنی بین این دو است.

به اعتبار آن آمازون یادداشت که آن را به صرف بیش از 500 میلیون دلار در سال 2019 برای مبارزه با تقلب و سوء استفاده و محصولات تقلبی با 8,000 کارکنان مشغول به کار در آن تلاش. این شرکت همچنین گزارش مسدود کردن 2.5 میلیون مشکوک بازیگر بد حساب در سال 2019 قبل از هر گونه خرید و فروش می تواند ساخته شده و بستن 6 میلیارد مشکوک بد listings سال گذشته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب