آمازون روشن شدن Paperwhite 30 دلار است در زمان برای روز پدر

آمازون روشن شدن Paperwhite 100 دلار است در حال حاضر ($30 off) برای 8GB نسخه در سیاه و سفید. اگر شما علاقه داشت

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

آمازون روشن شدن Paperwhite 100 دلار است در حال حاضر ($30 off) برای 8GB نسخه در سیاه و سفید. اگر شما علاقه داشتن به یکی از رنگ های دیگر مانند آلو, گرگ و میش, آبی, یا, مریم گلی, کسانی که $25 کردن به جای. هر کدام که شما انتخاب می کنید, شما می شود گرفتن بهترین e-reader حتی کمتر از حد معمول است. در مقایسه با بیشتر مقرون به صرفه روشن شدن این یکی صفحه نمایش دارای یک صفحه انبوه صفحه نمایش به صورت صاف و فونت و بهتر است به دنبال تصاویر. آن را نیز دارای نور پس زمینه برای شب خواندن و IPX8 ضد آب است. این مدل همچنین پشتیبانی از بلوتوث هدفون بنابراین شما می توانید گوش دادن به شنیدن کتاب های صوتی اگر این چیزی است که لحظه ای خواستار به جای خواندن.

اگر یک ضد آب روشن شدن با یک صفحه نمایش بزرگ نیست یک اولویت است, اما شما نیاز به یک e-reader به طور منظم روشن شدن است $65 (معمولا 90 دلار). این مدل هنوز هم پشتیبانی از بلوتوث برای شنیدن کتاب های صوتی.

یکی دیگر از معامله خوب اتفاق می افتد در آمازون است این بسته نرم افزاری که شامل اکو نمایش 5 صفحه نمایش هوشمند و پلک زدن را کوتاه جدید امنیت داخلی ، گرفتن آنها را به طور جداگانه معمولا هزینه بیش از $100 است اما در حال حاضر آن را فقط 65 $برای دو نفر از آنها با هم. با اکو نمایش 5 شما می توانید تماشا نشان می دهد, چت با دوستان بیش از تصویری و با پلک زدن کوتاه در همان شبکه شما حتی می توانید یک نمایش زنده از آنچه را که دوربین می بیند. آخرین بار که تحت پوشش این بسته نرم افزاری آن را 75 دلار برای هر دو مورد.

BioShock Compare

در نهایت آخرین بسته نرم افزاری فروتن اهدا خواهد شد 100 درصد از درآمد حاصل را به سازمان مبارزه نژادی و بی عدالتی از جمله NAACP دفاع قانونی مسابقه به جلو و به قید وثیقه پروژه. شما می توانید کمک مالی به هر میزان اما 30 دلار به شما بیش از 1200 دلار ارزش بازی کتاب و کمیک است. در این بازی طرف از چیزهایی که شما نئو کابین, بایوشاک Remastered, Hyper Light Drifter, Baba توسط شماو بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن