Elon Musk می گوید تسلا را به تاخیر می اندازد 'باتری بعد' رویداد و جلسه سهامداران

مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk در روز جمعه گفت که این شرکت "باتری" روز واقعه و سهامداران آن جلسه بود که قرار اس

توسط PARINEWS در 31 خرداد 1399

مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk در روز جمعه گفت که این شرکت "باتری" روز واقعه و سهامداران آن جلسه بود که قرار است برای ماه جولای 7th خواهد شد و هر دو به تعویق افتاد تا مدتی پس از جولای 4th. باتری رویداد روز که تسلا است که انتظار می رود به فاش کردن جزئیات بیشتر در مورد آن "میلیون مایل" باتری اصل برنامه ریزی شده برای ماه آوریل بود اما ضربه پشت به ماه ژوئیه به دلیل این بیماری همه گیر کوروناویروس.

در پاسخ به یک سوال در توییتر در مورد این که آیا آن cyber کامیون خواهد بود در جلسه سهامداران مشک گفت: تسلا "را برای به تعویق انداختن نشست سالانه سهامداران جلسه به عنوان هنوز هیچ اجتماعات بزرگ مجاز جولای 7th. هنوز مطمئن شوید که از تاریخ جدید, اما من حدس می زنم شاید یک ماه یا بیشتر بعد."

او بعدها اضافه شده که تسلا به احتمال زیاد ترکیب سهامداران دیدار با, باتری, روز, رویداد, و که آن را احتمالا خواهد بود برگزار شد در فرمونت کالیفرنیا که در آن تسلا دارای کارخانه است.

مشک و گفت: سرمایه گذاران و تحلیلگران در اوایل این سال است که اطلاعات در مورد باتری با تکنولوژی "ذهن خود را منفجر. آن ضربات ذهن من است." تسلا برگزار می شود یک رویداد مشابه متمرکز بر خود رانندگی فناوری در مارس 2019.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب