اپل 13-inch MacBook Pro (2020) چکیده: بازگشت به حالت اوليه

جالب ترین و رایج ترین سوالات من در مورد این جدید 13-inch MacBook Pro نیست در مورد لپ تاپ خود را حد

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399
A 2020 Apple MacBook Pro 13-inch on a wooden table

جالب ترین و رایج ترین سوالات من در مورد این جدید 13-inch MacBook Pro نیست در مورد لپ تاپ خود را حداقل نه به طور مستقیم. آنها در مورد خرید مقایسه آن در برابر سایر مدلهای macbook و حتی دیگر ویندوز لپ تاپ. اپل که در واقع خبر خوب چون تا همین اواخر بسیاری از سوالات می شده اند "صفحه کلید رفتن به استراحت؟"

این خبر خوبی برای اپل, اما آن را بسیار بهتر اخبار برای مردم در بازار برای خرید یک مک بوک های جدید به دلیل آن معنی است که شما لازم نیست که به دوم خودتان حدس بزنید. من نمی توانم قطعی بگویم جدید سحر و جادو صفحه کلید قابل اعتماد خواهد بود دراز مدت اما همه نشانه های نقطه به نقطه آن است. آن ضرری ندارد که آن را فراهم می کند بسیار بهتر (و ساکت تر!) تجربه تایپ کردن.

همانطور که من و دیگران گفته اند ما نباید به اپل بیش از حد اعتبار فقط برای رفع این صفحه کلید است. پس از سال ها از مشکلات آن را بازگشت به پایه قابلیت. آن را یک کل خیلی بیشتر از آن.

اپل آویزان بر روی لپ تاپ طراحی بسیار طولانی تر از شرکت های دیگر. آن را خوش شانس است که آنها به طور کلی طرح خوب. دیگر از تعویض صفحه کلید و در نتیجه با اضافه کردن یک میلیمتر از ضخامت و چند گرم از وزن خود را از این سال 2020 13-inch MacBook Pro یکسان است به چند قدمت آن به سال 2016. بر خلاف ماه نوامبر گذشته 16-inch MacBook Pro با هیچ چیز دیگری تغییر است در اینجا.

که به معنی 13.3 اینچ صفحه نمایش هنوز هم می رود تا به یک روشن و 500 nits اما ناهنجاری در اطراف آن هنوز هم یک کمی زیادی با استانداردهای فعلی. بلندگو میکروفون و به طور کلی کیفیت ساخت بالاتر از متوسط. این یک مک بوک و شانس خوب شما می دانید آنچه که بدان معنی است که آن را به سخت افزار. که شامل 720p کم که بزرگ نیست.

The side view of a 2020 Apple MacBook Pro 13-inch showing two Thunderbolt 3 ports and the headphone jack

قیچی-تغییر مکانیزم زیر کلید سحر و جادو صفحه کلید فراهم می کند یک میلیمتر از سفر یک شرکت جستن و بیشتر رزونانس thunk از پروانه صفحه کلید. کلید پایدار دارای نور پس زمینه و همچنین شما می دانید چه ؟ آن را به یک صفحه کلید بسیار عالی. من خوشحالم که برای واقعی کلید Esc و من ترجیح می دهم T معکوس برای راه اندازی کلید های arrow.

نیز وجود دارد Touch ID برای ورود به سیستم در. اما در یک نقطه خاص, من می خواهم برای دیدن سیب شکل از چگونه به گرفتن به ویندوز سلام و اجازه می دهد در صورت ورود. Touch ID است که سریع و در حداقل و به خوبی یکپارچه شده با اپل نرم افزار و یک تعداد انگشت شماری از دیگر خوبی طراحی شده نرم افزار مک.

در بین ID لمسی و کلید Esc است که ye olde لمس نوار. حتی پس از استفاده از آن به مدت چهار سال از آن هنوز به واقعا رشد من است. من در نهایت موفق به آن شامل در گردش است. به اندازه کافی نرم افزار امکان استفاده از آن در حال حاضر که من خودم قرار دادن در تلاش اضافی را به مطمئن شوید که آن را درست تنظیم برنامه توسط نرم افزار. من هم با قرار دادن در (به طور قابل توجهی بزرگتر) تلاش برای کشف کردن که چگونه به سفارشی کردن آن را با لمس بهتر ابزار.

A screenshot of the MacBook Pro’s Touch Bar customized using Better Touch Tool

حتی من نمی توانم بیش از این احساس که لمس نوار باقی می ماند و مورد استفاده قرارگرفته و در بهترین حالت و غیر ضروری در بدترین حالت. من نمی خواهد آن را از دست اگر آن رفته بودند اما حداقل آن را نمی کند به طور فعال به من نا امید.

A 2020 Apple MacBook Pro 13-inch with the display on and keyboard visible

واقعا وجود دارد دو 13-inch MacBook Pros. "پایه" مدل قدیمی تر 8th نسل پردازنده های Intel و تنها دو صاعقه 3 پورت. من آزمایش نشده این یکی اما من فکر می کنم این عجیب و غریب, اردک. من فکر می کنم اکثر مردم به دنبال آن خواهد بود بهتر است با هر دو مک بوک ایر و یا پله تا نسخه قوی تر از مک بوک Pro.

من که تست نسخه قوی تر با 10 Gen Intel Core i5 processor 16GB LPDDR4X RAM, و 512GB SSD. نسبت به من سه ساله مک بوک پرو با مشخصات مشابه آن است که قابل توجه ارتقاء در سرعت و عملکرد در سراسر هیئت مدیره. اگر شما یک جدیدتر ماشین شما ممکن است متوجه نیست به عنوان بزرگ یک تفاوت.

یکی از مزایای این مدل به روز رسانی شده است بهبود یافته Intel Iris به علاوه گرافیک. (هیچ جداگانه GPU گزینه است.) اپل ادعا می کند Final Cut صادرات خواهد بود 60 درصد سریع تر, به عنوان مثال. آنچه مرا شگفت زده کرد, کمی, با این حال, این است که چگونه برنامه های که نمی به طور سنتی به استفاده از جدید gpu ها در اپل ماشین آلات شانس. Adobe Premiere صادرات نیست همسان میانی 16-inch MacBook Pro با ما آزمایش در سال گذشته, اما آنها عملکرد بهتری نسبت به انتظارات من.

اگر خود را "طرفدار" کار هل دادن کامپیوتر خود را با بسیاری از برنامه های در حال اجرا و حتی بیشتر زبانه های مرورگر من خوشحال می گویند که کامپیوتر نگه داشته تا با بیشتر از آنچه به من انداخت و در آن را. در یک نقطه در هفته گذشته من تا به حال کروم و سافاری باز با 10 یا زبانه هر یک به علاوه یک زن و شوهر از الکترون نرم افزار لایت روم سی سی, زوم, and QuickTime. در بالا از آن یکی از آن زبانه ها در حال اجرا بود یک کنفرانس ویدئویی بیش از WebRTC و من ضبط صدا از طریق صوتی ربودن و با استفاده از هدفون بلوتوث.

با همه که طرفداران در حال چرخش بودند اما هیچ چیز chugging. یکی از بهترین چیزها در مورد استفاده از یک قوی تر کامپیوتر شما به یک کمی بیشتر فکر در مورد آنچه که شما را ترک باز و در حال اجرا در پس زمینه. من نمی باید به نگرانی در مورد ترک برنامه های که من می خواستم برای باز کردن امکانات جدید... زمانی که من در سمت چپ آن متصل شوید.

اگر لکه دار کردن در این عملکرد تصویر آن را در عمر باتری است که فقط به سختی بالای ناامید کننده است. اپل ادعا می کند 10 ساعت استفاده از اینترنت اما با معمول من حجم کار من حدود پنج. من استاندارد روزانه مجموعه ای از برنامه های است که شاید بیش از متوسط اما این یک مقدار مسخره. من نگه داشته روشنایی صفحه نمایش در حدود 70 درصد است اما ما در حال صحبت کردن در مورد شل TweetDeck, لایت روم, Spotify, پست و چند برنامه های دیگر.

که شامل کروم البته که اپل باتری مانیتور به درستی شناسایی به عنوان یک باتری گراز. با تعویض به سافاری و محدود کردن استفاده از کروم مبتنی بر الکترون نرم افزار (به جز Spotify به دلیل... بیا) من قادر به آن فشار نزدیک به شش ساعت. من انتظار دارم من می تواند فشار بیشتر اگر من بیشتر محدود خودم به بیشتر باتری کارآمد برنامه ها و تماس های گرفته شده به روشنایی است. اما این که چگونه من با استفاده از کامپیوتر من و من شک دارم که اکثر MacBook Pro کاربران بسیار سخت کوش در مورد استفاده از نرم افزار به هر حال.

کسانی که باتری نتایج نمی ترمینال (عفو جناس) برای احساسات من در مورد این مک بوک, اما آنها بزرگ نیست. برای یک مدت طولانی یکی از اپل بزرگترین نقاط قوت نسبت به دستگاه های ویندوز بود توانایی خود را به outlast آنها. که واقعا مورد دیگر. ما دیده ایم مقدار زیادی از 13-اینچ, ویندوز لپ تاپ, آخرین دیگر بین اتهامات تحت مشابه گردش.

An Apple MacBook Pro 13-inch from above

اپل تا سال 2020 13-inch MacBook Pro صالح و قابل اعتماد کامپیوتر. این مدل به روز رسانی با 10 نسل پردازنده های اینتل عملکرد بهتری نسبت به انتظارات من از نظر سرعت و قدرت و حتی اگر آن را واقعا تحت تاثیر قرار دادن من در عمر باتری. من می خواهم برای دیدن بزرگتر طراحی مجدد بعدی اما این بدان معنا نیست که این طرح یک مشکل است. آن را فقط آشنا در زمانی که بسیاری از رقابت است که پیدا کردن راه هایی برای باریک خود را ناهنجاری.

نقطه تمام از این 13-inch نرم افزار است که به شما کمی بیشتر سقف برای اجرای قوی تر (یا بیشتر) نرم افزار از مک بوک ایر واقعا می تواند در رسیدگی بدون خوراکی تحت بارگذاری. این به معنای این دستگاه شما می توانید برای اعطا. حالا که صفحه کلید ثابت است, من به دنبال به جلو به انجام درست آن.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن