اپل می کشد پادکست برنامه در چین پس از فشار دولت

اپل حذف کرده است Pocket Casts محبوب iOS و آندروید پادکست مشتری از فروشگاه App در چین است. فضای مجازی دولت چین

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

اپل حذف کرده است Pocket Casts محبوب iOS و آندروید پادکست مشتری از فروشگاه App در چین است. فضای مجازی دولت چین تعیین کرده است که می توان آن را مورد استفاده برای دسترسی به محتوای غیر قانونی تلقی در کشور است و خواستار آن است که اپل حذف این برنامه به عنوان یک نتیجه. این مهم دوم پادکست نرم افزار به خارج از چین فروشگاه App در این ماه.

"ما اعتقاد داریم پادکست است و باید باقی می ماند باز و متوسط و رایگان سانسور دولتی" Pocket Casts می گوید در بیانیه ای ارسال شده به توییتر. "به این ترتیب ما نمی تواند سانسور پادکست محتوا در درخواست خود را. ما درک می کنیم این بدان معنی است که آن را بعید است که ما برنامه iOS در دسترس خواهد بود در چین اما احساس می کنم آن را یک گام لازم را برای هر شرکت است که ارزش باز مدل توزیع که باعث پیشنهادهای ویژه."

Pocket Casts می گوید آستانه که اپل را ارائه نمی دهد جزئیات که در آن محتوای نقض قانون چینی بنا به درخواست به جای نشان می دهد که این تیم در رسیدن به فضای سایبری دولت چین به طور مستقیم. برنامه حذف شد حدود دو روز پس از اپل تماس توسعه است. چین به نمایندگی هفتم بزرگترین بازار Pocket Casts می گوید و آن را به عنوان در حال رشد است.

کاسترو یکی دیگر از آیفون پادکست برنامه نیز به تازگی کشیده از چین فروشگاه App. توسعه دهندگان می گویند چین ساخته شده تا 10 درصد از آن کاربر پایه اگر چه آن را برای اختصاص یک درصد کوچکتر از مشترکان پرداخت. اپل را ارائه نمی دهد کاسترو با جزئیات در چه محتوای سقوط ناپاک از مقررات یا نه.

آستانه در تماس است اپل برای کسب اطلاعات بیشتر در این موضوع از جمله آن پادکست چین از نظر قانونی و چه اقدامات توسعه دهندگان در حال انتظار را به, اما هنوز برای شنیدن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن