شهر باشگاه ارائه تخفیف برای روشن شدن آبجو سهام

برخی از باشگاه ها دچار ضرر و زیان با توجه به دولت محدود دوره پنجره برای فروش و تاریخ انقضاء برای آبجو میسور/My

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

برخی از باشگاه ها دچار ضرر و زیان با توجه به دولت محدود دوره پنجره برای فروش و تاریخ انقضاء برای آبجو

میسور/Mysuru: لیتر آبجو است به جریان پایین تخلیه به عنوان برخی از مشهور ورزش و تفریح و سرگرمی باشگاه در شهرستان نتوانسته اند خود را به فروش آبجو سهام و خیره در از دست دادن درآمد. حتی اگر برخی از باشگاه های موفق برای روشن شدن سهام آنها را مجبور به ارائه تخفیف به مشتریان خود.

از جان گذشته به خلاص شدن از شر سهام انباشت اشیاء بدست آمده با توجه به مستند پس Mar. 24 نیمه شب کارناتاکا دولت در 8 مه مجاز بارها و بارها باشگاه ها و رستوران ها در سراسر کشور نیز به فروش مشروب در قیمت های خرده فروشی از تا مارس 17 (امروز). سفارش قابل اجرا بود به مستقل CL-4 (باشگاه) CL-7 (هتل ها و لژ) و CL-9 (کافه ها و رستوران ها) رسانه.

اما باشگاه در شهرستان در حال گریه ناپاک که هیچ وقت بود که به آنها داده می شود به پاک کردن سهام خود را و اجازه فروش سهام آمد با بسیاری از سواران. Jayachamaraja Wadiyar باشگاه گلف (JWGC) به تحمل از دست دادن نزدیک به Rs. 1 لاخ. C. S. Dave رئيس جمهور از باشگاه گلف گفت: 'ستاره میسور است که مارک آبجو پیش نویس آبجو و طبیعی آبجو به ارزش بیش از Rs. 1 لاخ شد فروش نرفته.

"این مستند بود ناگهانی و باشگاه ما بود مهر و موم شده و بدون اطلاع. اگر ما مجاز به فروش ما سهام از مارس 9, ما نمی تواند انجام دهد. پس از آبجو دارای تاریخ انقضاء ما نمی تواند سهام آنها را برای آینده فروش" او گفت:, و اضافه کرد که مانند مستقل شراب مغازه ها, بار و رستوران هم باید مجاز به تهیه تازه سهام.

اگر وجود دارد برخی از نوع پیشرفته متوجه این باشگاه می تواند به فروش سهام به اعضاء با ارائه تخفیف. "ما می تواند حتی اهدای پول به سانتی صندوق امداد. این یک فرصت از دست رفته" او گفت:. Dave گفت که ممنوعیت مشروب تنها با کمک مردم ساخته شده است که پول فروش سهام در بازار سیاه.

تقلا برای خالی کردن سهام

روپیه Kanteerava Narasimharaja باشگاه ورزشی (میسور باشگاه ورزشی) داشتند و در صورت هر گونه ضرر و زیان وجود دارد تقلا برای خالی کردن سهام. رئیس باشگاه سانجی K. شتی گفت که با توجه به آبجو اتمام تاریخ و زمان محدود آنها تا به حال به عجله با فروش در میان اعضای. "ما خالی سهام است که تا به 8 تا 10 نفر از آبجو. خوشبختانه ما در صورت هر گونه از دست دادن" او گفت:.

رئیس میسور مسابقه باشگاه (MRC) Dr. N. aarp florida رائو گفت که در ظرف دو روز از باز شدن آبجو و هند ساخته شده مشروب سهام در باشگاه بودند و خسته. "ما موفق به فروش آبجو در تاریخ انقضاء و همچنین در درون دولت مهلت," او گفت:.

C. Narayanagowda رئیس جمهور جهان وطنی باشگاه گفت: آنها تا به حال آبجو سهام برای سه ماه. "وجود دارد 140 مورد از آبجو و با توجه به مستند ما نگران. اما ظرف چهار تا پنج روز پس از باز کردن ما موفق به فروش ما آبجو سهام" او نشان داد.

J. P. نگر باشگاه انباشته شده بود 36 بطری های آبجو و 12 پیمانه نیم لیتری. "به دولت مهلت امروز به پایان می رسد ما باید به یاد با از دست دادن بیش از Rs. 7,000" گفت: J. P. نگر باشگاه جمهور Basavaraju.

تخفیف در ارائه

بسیاری از باشگاه ها مانند میراث فرهنگی باشگاه در Vijayanagar, Viveka اجتماعی باشگاه Vivekanandanagar و Vijayanagar باشگاه ورزشی در حال محدود سهام آبجو و مانند آنها می تواند فروش آنها را به مشتریان خود. اما V. S. Prakash رئیس جمهور Vontikoppal باشگاه اعتراف کرد که آنها تا به حال به تلاش برای روشن شدن سهام. "دولت در دوره پنجره برای روشن شدن سهام بود خیلی کمتر بود و ما برای روشن شدن سهام قبل از مهلت ارائه شده توسط آبجو تخفیف به اعضای ما," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن