IOS صفحه کلید در حال حاضر نشان می دهد که مشت سیاه emoji اگر شما نوع 'Black Lives Matter' یا 'پل'

IOS صفحه کلید را autosuggest هر سه مشت سیاه emoji هنگامی که شما با تایپ عبارت "Black Lives Matter" یا مخفف "پل

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

IOS صفحه کلید را autosuggest هر سه مشت سیاه emoji هنگامی که شما با تایپ عبارت "Black Lives Matter" یا مخفف "پل" اگر شما در اپل به تازگی منتشر شده iOS 13.6 نرم افزار به روز رسانی و یا از آخرین iOS 14 beta. ویژگی کشف شد هفته گذشته در یک بتا از iOS 13.6 توسط یک کاربر در ق.

شکلک فنی شناخته شده به عنوان "مطرح مشت" از emoji است به طور فزاینده تبدیل شدن به یک نماد برای ابراز همبستگی با مردم معترض در برابر نابرابری نژادی و خشونت پلیس پس از مرگ جورج فلوید. برای مثال استفاده از میان تاریک و تیره پوست مطرح مشت emoji رفت تا به طور چشمگیری در توییتر در اواخر ماه مه و ژوئن با توجه به Emojipedia تجزیه و تحلیل. و مطرح مشت و شش تا از آن در دسترس رنگ پوست انتخاب شدند که بیشترین استفاده از emoji توسط یک حاشیه گسترده ای در یک مطالعه از 278,244 توییتهایی ارسال شده در ژوئن 4 و 5 که شامل "Black Lives Matter" و "پل" به عنوان hashtags و یا به عنوان متن Emojipedia گزارش شده است.

آن را به احتمال زیاد اپل مشاهده افزایش استفاده به عنوان به خوبی. به طور خودکار توصیه مطرح مشت مردم قادر خواهد بود به راحتی بیشتر شامل emoji در متون و رسانه های اجتماعی پست های در مورد سیاه زندگی مهم جنبش بدون نیاز به به طور جداگانه حرکت به صفحه کلید از emoji و جستجو برای آن.

اپل نیز حرکت در خارج از نرم افزار به ترویج برابری نژادی از جمله اعلام $100 میلیون نژادی عدالت و عدالت ابتکار در ژوئن 11. و در روز پنج شنبه اپل اعلام کرد که گسترش آن مشارکت با تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها به همراه برنامه نویسی فرصت های آموزش و پرورش به مدارس' در نزدیکی جوامع است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن