به عنوان Waymo رزومه خود آزمون رانندگی, پشتیبان گیری درایور هنوز هم نگران ویروس

Waymo در حال برنامه ریزی برای از سرگیری تست و بررسی خودروهای در آریزونا در مارس 11th, نزدیک به دو ماه پس از تو

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

Waymo در حال برنامه ریزی برای از سرگیری تست و بررسی خودروهای در آریزونا در مارس 11th, نزدیک به دو ماه پس از توقف آن robotaxi خدمات به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بیماری همه گیر. اما برخی از شرکت های پشتیبان رانندگان نگران هستند که Waymo ممکن است عجله بازگشت و به خدمات بیش از حد به سرعت.

در یک پست وبلاگ این شرکت گفت: این یک "رویکرد لایه" بازگشت به وسایل نقلیه خود را به جاده ها است. Waymo می گوید آن را دوباره طراحی خودرو آن انبار در آریزونا را مطابق با اجتماعی فاصله دستورالعمل از جمله محدود کردن تعداد زیادی از مردم خواهد شد که اجازه داخل در هر زمان داده شده. کارکنان را دریافت شخصی دنده محافظ مانند ماسک و دستکش. و این امکانات و این شرکت در ناوگان خودروهای خواهد بود تمیز چند بار در روز.

علاوه بر این کارکنان را دریافت خواهد کرد متوسط چک هنگام ورود به کار هر روز. و کارکنان که در معرض خطر بالا برای COVID-19 یا کسانی که مراقبت از کودک مسائل می تواند انتخاب کردن برای کار از خانه. هر خودرو تنها یکی از ویژگی های پشتیبان گیری راننده در طول تست به پیروی اجتماعی فاصله دستورالعمل.

اما این شرکت نمی تواند به طور کامل عملیاتی است. Waymo سوار-نقطه خدمات Waymo یکی باقی خواهد ماند در مکث. و Waymo می گوید آن را نمی رزومه تست در شهرهای دیگر مانند سان فرانسیسکو, دیترویت و لس آنجلس تا این شرکت معتقد است آن را امن است.

"ما در حال گرفتن یک متفکر و روش اندازه گیری شده نسبت به آوردن رانندگی ما عملیات را در جاده" این شرکت گفت: در یک پست وبلاگ.

اما عملیات شرکت تیم است که تا حد زیادی متشکل از کارکنان که کار را برای Waymo سوم-حزب پیمانکار یک شرکت حمل و نقل به نام Transdev آمریکا, آمریکای شمالی — است که همه متقاعد شده این شرکت تعهد به ایمنی.

"اقدامات آنها در حال گرفتن به نظر می رسد در بالا و فراتر از آن بر روی کاغذ" گفت: یکی آریزونا مبتنی بر پشتیبان گیری از درایور. "اما در همان زمان آریزونا دیده نشده و 14 روز جدید در مورد کاهش و در عین حال هر دو."

شده اند وجود دارد تقریبا 10 ، 000 مورد COVID-19 در آریزونا و 450 مرگ ناشی از مرکزی. دولت جمهوری خواه فرماندار mlb به تازگی اعلام کرد که مرحله به مرحله بازگشایی دولت کسب و کار از جمله سالن رستوران و کافی شاپ.

یک عضو Waymo عملیات تیم است که بر اساس در این شرکت در مانتین ویو کالیفرنیا ستاد مرکزی ابراز نگرانی کرد که Waymo سعی خواهد کرد برای از سرگیری آزمایش خیلی زود است. اکثر آزمون سواری در کالیفرنیا انجام می شود و با دو نفر از کارکنان در خودرو. بر خلاف آریزونا تعداد بسیار کمی از این شرکت در کالیفرنیا ops تیم آموزش دیده برای سوار شدن در این شرکت خودروهای خود را.

"آن احساس می کند مانند آنها با استفاده از [آریزونا] به عنوان گروه کنترل به تصمیم بگیرند که آیا آنها می توانند به ما فشار پشت در گفت:" راننده. "آریزونا همیشه بدست آزمون سیاست و فلان چیز اما این به نظر می رسد راه بیش از حد زیادی از خطر از آنجا که تعداد مرگ و میر و موارد هنوز هم در حال افزایش است."

به عنوان آستانه است که قبلا گزارش شده تنش بالا است بین Waymo و عملیات آن کارکنان از شرکت امضا قرارداد با Transdev سال گذشته است. تعطیلات زمان قطع شد و بیمه درمانی نمی بهبود و مسائل ایمنی و بهداشت محیط کار رفت unaddressed با توجه به نیم دوجین کارگران صحبت کرد که به آستانه برای یک داستان ماه گذشته. و فقط در هفته گذشته رانندگان گفت: آنها به طور فزاینده ای عصبی در مورد چیدن تا مسافر میان رشد COVID-19 اپیدمی و شیوع افشای بخش بین رانندگان و کارکنان تمام وقت در گوگل spinoff.

اما Waymo ادامه به پرداخت آن به کارگران با وجود دو ماه از خرابی در حالی که دیگر خود رانندگی شرکت را کاهش عملیات خود را کارکنان. آریزونا مبتنی بر راننده گفت: این شرکت به نظر می رسد گوش دادن به کارمند نگرانی در مورد عجله بیش از حد به سرعت به تست و سوار-نقطه.

"[Waymo یکی] یک نقطه بزرگ چسبیده با رانندگان در آغاز این" راننده گفت: "پس امیدوارم آنها پیام و حتی در نظر نمی آن را تا زمانی که ما در هر کاری جدید ما عادی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن