MUDA را مقرون به صرفه مسکن طرح در برزخ

میسور/Mysuru: این Mysuru شهری توسعه خودگردان (MUDA) پیشنهاد برای حل رشد زمین بحران و حق بیمه بر ارزش زمین و سا

توسط PARINEWS در 25 خرداد 1399

میسور/Mysuru: این Mysuru شهری توسعه خودگردان (MUDA) پیشنهاد برای حل رشد زمین بحران و حق بیمه بر ارزش زمین و ساختمان توسط گروه پروژه های مسکنکه در آن وجود خواهد داشت بیش از 2000 مسکن خوشه در حال حاضر در یک برزخ به عنوان دولت است که هنوز به تصویب آن است.

خوب وجود دارد تقاضا برای مقرون به صرفه مسکن طرح به عنوان هزاران نفر از افرادی که می خواهید برای خود یک خانه در Mysuru در حال حاضر ارائه برنامه های کاربردی زمانی که "تقاضا نظرسنجی" انجام شد گروه مسکن طرح.

در تمام طول 45,000 مردم اعمال شده برای طرح مسکن. این جدا از هم وجود دارد بیش از یک لاخ متقاضیان برای MUDA سایت و مردم انتظار دارند پس از 20 سال برای یک سایت برای ساخت خانه خود را.

بهترین راه حل مناسب زمین

MUDA تا کنون نه جرأت به گروه پروژه های مسکن بود و خود را محدود به طرح توسعه است. وجود دارد یک بحران شدید زمین و همه, پیشنهاد جدید پوسته از جمله بلند پروازانه Nalwadi Krishnaraja Wadiyar طرح Swarna Jayanti ناگار Shanthaveri Gopalagowda طرح R. T. Nagar 2 مرحله و Ballahalli طرح ها گیر کرده در باتلاق. برخی از این طرح برنامه ریزی شده در اواخر 1990s و MUDA هنوز تکمیل خرید زمین روند. هر چند آن را به پایان رسید R. T. Nagar 1st مرحله آن است که در گیر دیگر طرح بندی.

گروه مسکن طرح با هدف ترویج رشد عمودی وجود دارد به عنوان کمبود زمین برای رشد افقی – MUDA به حال آماده طرح در سال 2017 به ساخت 1,348 خانه در زمین در کنار جاده حلقه در Vijayanagar 2 مرحله. این زمین است که قفل شده بین تنش بالا, جاده, جاده حلقه و Seshadripuram کالج در نظر گرفته شد MUDA به عنوان بهترین راه حل مناسب برای گروه مسکن.

طرح بلند پروازانه

این طرح درگیر ساخت و ساز از یک چهارده طبقه ساختمان 1,348 خانه و برآورد هزینه تومان.422 کرور. MUDA تا به حال محفوظ تومان.75 کرور در بودجه خود را برای 2017-18. این پروژه تا به حال پیشنهادی برای ساخت 120 یکی BHK, 1,168 دو خوابه خانه و 60 سه خوابه خانه. این خانه خواهد بود به طبقه بندی به لوکس و نیمه لوکس و خانه های معمولی و هنوز هم مقرون به صرفه برای یک انسان معمولی.

پس از آماده سازی آبی چاپ MUDA به نام برای تقاضای بررسی که طی آن دریافت عظیم 45,000 برنامه های کاربردی و تقاضا است که هنوز هم بالا است. خوب زیر پاسخ MUDA فرستاده است یک پیشنهاد به دولت همراه با پروژه طرح و پروژه مفصل گزارش (DPR). این بود که در سال 2018 و پیشنهاد این است که جمع آوری گرد و غبار در دولت فایل قفسه.

MUDA تشکیل شد با هدف اصلی از توسعه طرح بندی جدید برای سهولت مسکن نیازهای مردم و ارائه بهتر امکانات زیربنایی. Mysuru شاهد توسعه فوق العاده ای پس از شهر بنگالور.

CDP بیش از حد غیر کاربردی

آن است که در جذب مردم از تمام گوشه و کنار جهان به عنوان مکانی است که با استعداد با, پاک, محیط زیست و آثار تاریخی و ساختمان غلظت صنایع آموزشی و فرصت های شغلی, راه و راه آهن اتصال. شاهد رشد بالقوه MUDA آماده کرده است یک تجدید نظر جامع طرح توسعه (CDP) 2031 به صورت سیستماتیک رشد شهرستان افزایش پتانسیل گردشگری همچنین تمرکز بر توسعه شهر بدون آسیب رساندن به میراث خود ،

اما MUDA شاهد موفقیت های محدود در توزیع مدنی ملایمت سایت های مسکونی, سایت, سایت های تجاری و غیر مسکونی سایت ها و وجود دارد بیش از یک لاخ متقاضیانی که در حال انتظار برای یک MUDA طرح پس از سال های بسیاری است.

برخی از دلایل برای MUDA عدم توسعه پوسته جدید هستند محدودیت در اختلافات زمین با کشاورزان تاخیر در دستیابی به زمین های دولتی فرآیند تصویب و رقابت از زمین های خصوصی توسعه دهندگان, خانه, ساختمان اعتباری تعاونی و کمبود زمین در اطراف شهر.

مزیت به خصوصی سازندگان

در حال حاضر وضعیت به گونه ای است که نه MUDA می توانید طرح بندی جدید با توجه به کمبود زمین و ثابت کشمکش با کشاورزان و مالکان زمین و نه آن را می توانید پیش بروید و با رشد عمودی با احداث مقرون به صرفه مسکن به عنوان دولت هنوز رتبهدهی نشده است تایید شده همان. نیز وجود دارد هیچ روشن جهت از دولت در این جهت است.

این کلمه در عدم فعالیت در MUDA شده است یک مزیت برای خصوصی طرح توسعه دهندگان و ساختمان خانه اعتباری تعاونی که در حال خرید زمین از کشاورزان در قیمت های جذاب و فروش ساخته شده خواص و خانه به خانه خود جزوات. بسیاری از خصوصی پوسته را در اطراف به خوبی ساخته شده MUDA پوسته و اين مناطق را به استفاده از قدرت آب و فاضلاب خطوط ساخته شده توسط MUDA.

فقط یک برنامه ریزی قدرت ؟

MUDA یک کمیسر, منشی, Superintending مهندس دو اجرایی مهندسین 13 دستیار مهندس اجرایی و بیش از 20 کاربر مهندسین. آن را منحصر به فرد بخش برنامه ریزی و ظرفیت برنامه ریزی و اجرای پروژه به ارزش تومان. از 1000 کرور. با وجود این MUDA حتی نمی تواند طرح اجرا و پیاده سازی 15 تا 20 طبقه, پروژه های ساختمانی با تشکر از فقدان قدرت توسط وزرا و نمایندگان و افراد با نفوذ.

با نه طرح کار می کنند و نه گروه مسکن طرح خود را در آن زمین MUDA به معنای واقعی کلمه هیچ فعالیت و اگر همین وضعیت ادامه این خطر وجود دارد از MUDA بودن کاهش می یابد فقط به یک برنامه ریزی قدرت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن