بت سازان نگران بیش از عدم فروش جلوتر از Chaturthi گانش

میسور/Mysuru: فصل جشن در منطقه آغاز می شود با شروع Shravana و Bhadrapada. در خصوص Gowri و Ganesha, جشنواره, جش

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

میسور/Mysuru: فصل جشن در منطقه آغاز می شود با شروع Shravana و Bhadrapada. در خصوص Gowri و Ganesha, جشنواره, جشن هستند با تعداد زیادی از شور و اخلاص. بت از Gowri و گانش به فروش می رسد در کنار جاده و فروشندگان انجام کسب و کار سریع در طول فصل جشن.

اواسط سال جشنواره های نجومی برای شروع در جولای 25 با نگر Panchami. جشنواره گانش می افتد در اوت. 22 در این سال, اما برای خانواده های بت سازان قطعیت بيشترین و فرح بخش به صورت زیان بزرگ در میان COVID-19 بیماری همه گیر. هیچ کس هیچ ایده در مورد چگونه جشنواره در حال رفتن به جشن گرفته می شود این سال است. و دولت است که هنوز هم در حال انتظار برای مرکز راهنمایی در چه نوع و اندازه از جشن باید مجاز در منطقه است.

صحبت کردن به ستاره میسور, D. Revanna یک Gowri-گانش بت ساز ساکن در Kumbarageri گفت: "هر سال دیگر از خانهدار, Ganesha, جشنواره, جشن توسط گروه جانبازان با نصب گانش بت در کنار جاده اما در این سال هیچ یک از ما تا به حال هر گونه سفارشات برای بزرگ و متوسط گانش بت. تا چه حد خانهدار را خرید بت ما در این سال ما نمی دانیم یا نه."

"در این سال هیچ یک از ما مشخصی در مورد تعداد بت ما می رویم به فروش برساند. این کار آسان نیست آن را به عنوان شامل بیش از سه ماه از کار. ماه قبل از جشنواره ما نیاز به خاک رس از مکان های دور از جمله KRS, Doora و Udbur روستاها. سپس ما شروع به کنده کاری کردن بت در ابتدا با قالب و بعد از آن کار بر روی اضافه کردن پیچیدگی که شامل بسیاری از مهارت های و تخیل خود را به علاوه کار سخت است. در نهایت پس از خشک شدن آنها را در زیر سایه ما را در استفاده از رنگ طبیعی به رنگ آنها," او اضافه شده است.

"هر سال ما استفاده می شود به صرف Rs. 30,000 تومان به. 40,000 برای خاک رس و سایر هزینه ها و کسب حداقل Rs. 1 لاخ در پایان فصل است. در این سال ما در حال اشتباه است. چه خواهد بود و تقاضا برای این بت چگونه بسیاری از بت های ما نیاز به ایجاد و نحوه برنامه ریزی خودمان را برای این فصل ما نمی هر گونه پاسخ," او گفت:.

"دولت منطقه در حال حاضر ممنوع مقیاس بزرگ کرد. اگر این قاعده برای آینده گانش جشنواره نیز در تمام احتمال وجود خواهد داشت نه هر گونه تقاضا برای بزرگ و متوسط گانش بت که به طور معمول نصب شده در کنار جاده. قطعا این است که رفتن به ویرانگر برای ما چرا که نزدیک به 60 تا 80 خانواده در Mysuru شهرستان و بیش از 150 خانواده در منطقه هستند و درآمد امرار معاش خود را با این," او اضافه شده است.

Revanna مادر Ningamma که همچنین کمک می کند تا او را ساخت گانش بت گفت: "اخیرا دولت اعلام کرده است بسته امداد برای جوامع مختلف است که به شدت تحت تاثیر مستند. ما می خواهم درخواست مقامات برای آمدن به ما کمک و ارائه برخی از مقدار به عنوان تسکین بسته گانش بت سازان."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن