Asus ZenBook Duo نقد و بررسی: دو صفحه نمایش بیش از حد بسیاری از سازش

یکی وجود دارد — و تنها یک دلیل برای خرید Asus ZenBook اواز یا موسیقی دو نفری. اگر شما را دیده ام ی

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399
Asus Zenbook Duo

یکی وجود دارد — و تنها یک دلیل برای خرید Asus ZenBook اواز یا موسیقی دو نفری. اگر شما را دیده ام یک تصویر شما می دانید آنچه که دلیل آن این است: وجود دو صفحه نمایش است.

به طور خاص وجود دارد اصلی نمایش 14 اینچ 1080p صفحه نمایش مات. نیز وجود دارد یکی دیگر از نمایش یک 12.6 اینچ و پانل IPS به نام ScreenPad 2.0 ساخته شده و به نیمه بالای عرشه پایین تر. هر دو لمسی و پشتیبانی Asus' active stylus. مرتب کردن آن سخت به توضیح دهد چه این به نظر می رسد; شما می توانید آن را هنگامی که شما آن را ببینید.

این $1,499 ZenBook Duo نه تنها لپ تاپ مثل این — سال گذشته ZenBook Pro Duo (که این مقایسه پایین, نسخه قابل حمل) ارائه می دهد دو صفحه نمایش راه اندازی در یک $2,500 کاری فرم و برخی از مفاهیم مشابه مانند خیر ThinkPad X1 برابر هستند و قرار است برای آزادی بعد از این سال. برای لحظه ای هر چند ZenBook Duo, بهترین لپ تاپ برای اکثر کاربران که می خواهند بیش از یک صفحه نمایش.

فقط مطمئن شوید که شما واقعا می خواهید روی صفحه نمایش فوق العاده به دلیل تجارت آف شما را به مهم هستند.

بر خلاف MacBook Pro را لمس نوار یا قبلی ZenBooks مانند Pro 15 که تجربه با صفحه نمایش لمسی و مک های ScreenPad تعدادی از آشکار موارد استفاده و آنها را به عنوان به خوبی به عنوان آنها باید.

Asus Zenbook Duo

من بیشتر نگهداری می شود حواس او را پرت مانند شل توییتر و Spotify در پایین صفحه نمایش به طوری که آنها از راه من در حالی که من کار اصلی در بالا اما من هم گاهی اوقات نگهداری یادداشت ها و یا اطلاعات دیگر را به پایین وجود دارد برای مرجع است. شما به راحتی می توانید پیام یک دوست در حالی که تماشای Netflix, ویرایش ویدئو با جدول زمانی در پایین یا جریان یوتیوب آموزش در پایین در حالی که در حال اجرا یک بازی تا بالا. من مطمئن هستم که شما می توانید خود را با استفاده از این آن را مانند در اختیار داشتن یک مینیاتوری ساخته شده در مانیتور. توجه داشته باشید هر چند که ScreenPad است کوچک و بسیار باریک نسبت و آن را بهترین راه حل مناسب به جریان در حال اجرا در پس زمینه و یا سرقت یک نگاه در توییتر در اینجا وجود دارد; خواندن در عمق و یا انجام هر کار واقعی بر روی آن بسیار تنگ است.

در Asus' Launcher منو که شما برای باز کردن با ضربه زدن به سمت چپ ScreenPad شما می توانید دسترسی به یک تعداد انگشت شماری از ویژگی های بسیار خوب است که امکان استفاده از این دو فاکتور شکل (همچنین به عنوان تنظیم ScreenPad روشنایی و قفل و باز کردن صفحه کلید). وجود دارد یک زن و شوهر از برنامه های از جمله سریع کلید (که در آن شما می توانید کلید های میانبر برای دستورات مانند cut, copy و paste) تعداد کلید (که کشد تا یک مجازی numpad) و دست خط (که در آن شما می توانید خط ناخوانا با قلم و متن را نشان می دهد تا در هر کجا که مکان نما خود را است — آن را کاملا دقیق). شما می توانید ایجاد "کار گروه" تا پنج برنامه ها یا زبانه (دو بر روی صفحه نمایش اصلی و سه در ScreenPad) که شما می توانید پس از باز کردن بعد تنها با یک کلیک. و شما می توانید هر چه برنامه های شما می خواهید به پرتاب منوی اصلی پس از آن می تواند به عنوان یک ثانویه حوض.

Asus Zenbook Duo left-side ports.

حرکت برنامه از یک صفحه نمایش به طرف دیگر است که به عنوان آسان به حرکت آنها را به یک مانیتور خارجی. اما وجود دارد برخی از ترفندهای شسته و رفته ، هر زمان که شما کلیک کنید و کشیدن یک پنجره کوچک منو بالا میآید با گزینه های به ارسال آن به مخالف نمایش پین آن را به پرتاب و یا گسترش آن را به اشغال هر دو صفحه نمایش. نیز وجود دارد یک دکمه دستی بالاتر از پد لمسی است که بلافاصله معاوضه مطالب خود را از بالا و پایین صفحه نمایش به طور خودکار تغییر اندازه آنها را به جا.

تنها ScreenPad از ویژگی های من به پایان رسید تا با استفاده از اغلب, شد کار گروه ها — من ساخته شده یک گروه از "کار" زبانه برای باز کردن در صبح و یک گروه از "اوقات فراغت" زبانه برای باز کردن در شب. اما هر چیز دیگری کار نمی کند به عنوان آگهی. اصلی غذای آماده در اینجا این است که Asus به انجام این کار. این ScreenPad نیست یک حیله; آن مفید است.

که گفت: مشکلات وجود دارد.

Asus Zenbook Duo lid

برای یک صفحه کلید عرشه ناراحت کننده محل برای یک صفحه نمایش. شما باید به جرثقیل سر خود را رو به پایین به عنوان خوانده شده هر چیزی در ScreenPad — پشت گردن من سخت شد پس از یک روز کامل با استفاده از اواز یا موسیقی دو نفری.

پس از آن وجود دارد trade-offs شما باید برای رسیدن به این فرم فاکتور. برای من هرگز متوجه شدم چه خوب مچ دست استوار هستند تا زمانی که من تا به حال برای استفاده از این لپ تاپ که هیچ ندارد. من احساس مانند یک T. rex با استفاده از این بر روی نیمکت من با آغوش من crunched در برابر معده من. نیز وجود دارد ErgoLift لولا که در غرفه این ScreenPad کردن زمین در یک زاویه. من معمولا مشکلی در برگزاری برابر تحت لولا در دامان من اما این یکی کاملا تیز است. این خیلی ناراحت کننده است که در حالی که من مشغول به کار بر روی نیمکت, من به پایان رسید تا برگزاری این دو بین زانو های من. شما واقعا می خواهید به چوب با استفاده از این لپ تاپ بر روی یک میز یا نه واقعی خود را است.

و پس از آن وجود دارد صفحه لمسی است که به لطف ScreenPad شده است کهنه به گوشه پایین سمت راست از روی صفحه کلید عرشه. آن را بی فایده است. آن را بیش از حد کوچک (2.1 x 2.7 اینچ) به واقع برای استفاده از دقت حرکات و یا به حرکت به سرعت و بدون ضربه به شاسی. (همچنین موفق باشید اگر شما چپ دست). من نمی خواهم به استفاده از شخص ثالث لوازم جانبی در فرایند بررسی اما اگر من فقط می خواهم خریداری Duo, من می خواهم که بلافاصله وصل ماوس و هرگز به عقب نگاه کرد. من به پایان رسید تا با استفاده از Asus' stylus (که صاف و کاملا پاسخگو) برای خیلی از کار روزانه من و تقریبا همه از پیمایش. من تعجب می کنم اگر آن را حتی ارزش داشتن یک پد لمسی در این دستگاه; من به طور جدی نمی توانید تصور کنید که هر کسی با استفاده از این یکی به طور منظم.

Asus Zenbook Duo keyboard and touchpad.

از نظر استاندارد "لپ تاپ مسائل" اواز یا موسیقی دو نفری است قادر به کامپیوتر اما هیچ چیز وجود دارد که شما را در خارج از آب — دوباره ScreenPad است دلیل آن را خرید.

من باید تنها در حال حاضر در دسترس پیکربندی است که $1,499 و همراه با اینتل چهار هسته ای core i7-10510U processor 16GB RAM و یک کارت گرافیک Nvidia GeForce MX250 GPU. این سیستم فقط خوب بود برای من بار روزانه از کروم زبانه Spotify در جریان شل کردن یوتیوب و دیگر وظایف است. میانی Comet لیک CPU نیست بهترین انتخاب برای رمزگذاری فیلم ها و یا دیگر خواستار کارهای خلاق با این حال اکثر کاربران قدرت بهتر خواهد بود مناسب برای ZenBook طرفدار اواز یا موسیقی دو نفری که همراه با هشت هسته پردازنده Core i9-9980HK و یک کارت گرافیک قدرتمند. این دو باتری زندگی شگفت انگیزی خوب با توجه به این که آن را به آب دو صفحه نمایش است. من فقط بیش از 10 ساعت مرور وب بر روی Battery Saver پروفایل با هر دو پانل در رسانه روشنایی. و دستگاه خود را نگه داشته آبرومندانه سرد در سراسر تست (فقط پایین کردم گاهی اوقات توست). طرفداران تنها از کار اخراج شدند تا در طول بازی و شما می توانید به نوبه خود در یک سکوت مشخصات در Asus' مرکز کنترل اگر آنها شما را خسته.

پورت دریافت نمره قبولی: یک USB 3.1 Type-یک پورت اسلات کارت حافظه microSD و یک جک صوتی در سمت راست و همچنین به عنوان یک HDMI یکی دیگر از USB 3.1 Type-A, قدرت پورت و USB-C. هیچ صاعقه 3 هر چند که خودنمایی حذف در $1,499 لپ تاپ ScreenPad یا هیچ ScreenPad.

در نهایت دو نفری است که تا کنون از یک ماشین بازی. به عنوان gpu ها به MX250 نزدیک به پایین در هر بشکه رسید. گرافیک یکپارچه در بسیاری از پردازنده های مدرن (از جمله اینتل Iris به علاوه که همراه با یخ دریاچه نسل جدید وگا گرافیک AMD را Ryzen 4000 تلفن همراه سری) انجام comparably — پس از خرید لپ تاپ با underpowered کارت های گرافیک ساخت کمتر و کمتر حس.

Asus Zenbook Duo right-side ports

که منعکس شد در تست من. اواز یا موسیقی دو نفری تنها موفق به طور متوسط 26fps در تمدن ششم's بالاترین تنظیمات. (من 40fps تداوم آن پایین تا متوسط). کسانی هستند که بهتر است نرخ فریم از شما ممکن است دریافت و با گرافیک یکپارچه, اما آنها قطعا چیزی برای نوشتن صفحه اصلی درباره. این MX250 احساس می کند مانند یک بیت از یک و نیم اندازه گیری به من — یا شما می خواهید یک GPU یا شما نمی. اگر شما نمی خواهید یک GPU و سپس شما لازم نیست که یک MX250; اگر شما می خواهید یک GPU من شک دارم شما خوشحال خواهید بود با این نتایج.

این ScreenPad دستی است که برای بازی به خصوص اگر شما می خواهید به نگه داشتن یک راهنمای مرجع باز کردن یا اجرای یک ویدیو یوتیوب در حالی که شما بازی. توجه داشته باشید هر چند که زمانی که شما با کلیک بر روی پایین صفحه نمایش شما اساسا tabbing از بازی — صوتی متوقف می شود و شما باید با کلیک بر بازگشت به سر بازی — بنابراین با استفاده از ScreenPad برای انجام عملیات مانند اختلاف چت و یا زندگی می کنند-به tweeting است که یک بیت از یک درد است.

Asus ZenBook Duo
Asus ZenBook logo

اگر شما می خواهید به بازی بر روی دو صفحه نمایش شما ممکن است بخواهید صبر کنید برای Asus' ROG Zephyrus Duo 15 یک بازی خاص اواز یا موسیقی دو نفری که قرار است به بیرون آمدن بعد از این سال است و می توان به پیکربندی به یک RTX 2080 فوق العاده. Asus می گوید این کار با توسعه دهندگان برای ایجاد رابط و کنترل مناسب به دوگانه روی صفحه نمایش راه اندازی.

حقیقت این است: من نمی توانم خودم خرید این کامپیوتر است. تنگ touchpad تیز لولا و عدم مچ دست استوار فقط آن را بیش از حد ناراحت کننده برای استفاده است. و MX250 افزایشی بهبود گرافیک یکپارچه نیست به اندازه کافی به نکته ترازو به نفع آن است.

اما اگر شما به دنبال به طور خاص برای دستگاه های صفحه نمایش این یکی کار می کند. آن را بیش از یک حزب و ترفند; آن را مفید و با وجود سرد چیزهایی که شما می توانید انجام دهید. اما من فکر می کنم فاکتور فرم مناسب بهتر است به یک ایستگاه کاری (مانند ZenBook Pro Duo) که به احتمال زیاد به صرف بیشتر از زندگی خود را در یک میز با لوازم جانبی متصل شوید. من مطمئن هستم که اگر یک راه وجود دارد برای ایجاد یک اواز یا موسیقی دو نفری که با هم خوب بودن و قابل حمل لپ تاپ. اگر وجود دارد, Asus نشده کاملا آن را یافت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن