AT&T ممکن است توقف جعلی با استفاده از 5G, لوگو, پس, تبلیغات, تخته, توصیه

AT&T واقعی 5G شبکه نورد به بخش عمده ای از ما در این سال, اما این شرکت جعلی 5G شبکه — که در آن خواستار "5G

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

AT&T واقعی 5G شبکه نورد به بخش عمده ای از ما در این سال, اما این شرکت جعلی 5G شبکه — که در آن خواستار "5G تکامل" و کوتاه به "5G E" هنگامی که آن را به نظر می رسد در گوشه ای از گوشی های هوشمند — باقی مانده است موضوع جنجال برای دو سال گذشته است. در حال حاضر حامل می گوید ممکن است متوقف کردن جدول کلمات متقاطع پس از ملی, تبلیغات, نقد و بررسی هیئت مدیره (NARB) توصیه می شود آن را متوقف و با استفاده از این اصطلاح گمراه کننده و همچنین عبارت "5G, تکامل, اولین گام برای 5G" در بازاریابی مواد (از طریق MacRumors).

به عنوان یک یادآوری 5G E است که به سادگی یک نسخه سریع تر از 4G LTE استاندارد که هیچ جا نزدیک به سرعت وعده داده شده توسط واقعی 5G تنظیمات نهایی بین المللی تلفن همراه استانداردهای گروه 3GPP در سال 2018 است. AT&T با استفاده از آن آرم سفارشی به هر حال قرار دادن آن در گوشه ای از گوشی های هوشمند و بازاریابی برتر شبکه سرعت با وجود آن ممکن است باعث سردرگمی مشتریان و آزمون است که اثبات مزایای شبکه ارتقاء قابل اغماض است.

این NARB گرفت تا مورد پس از شکایت از رقیب T-Mobile led ملی Advertising Division یک خود نظارتی واحد تحقیقاتی برای تبلیغ, صنعت, برای, برچسب, AT&T اقدامات گمراه کننده است. AT&T به دادگاه تجدید نظر تصمیم به NARB های استیناف نیمی از آگهی صنعت خود نظارتی روند و NARB توافق کردند که 5G E اشتباه در اطلاع رسانی به مشتریان در مورد ماهیت این شبکه سرعت آنها را دریافت می کردند.

"این NARB پنل توافق با ناد و تحلیل و نتیجه گرفت که اصطلاح "تکامل" است که به احتمال زیاد برای هشدار به مصرف کنندگان به این واقعیت است که سرویس 5G" می خواند NARB را آزادی مطبوعات را در روز چهارشنبه. "پنل اشاره کرد که در حال حاضر شایع تکنولوژی بی سیم که 4G LTE و LTE مخفف 'تکامل است.' مصرف کنندگان ممکن است به خوبی تفسیر 'تکامل' در چالش کشیده ادعا می کند به این مفهوم است که AT&T تکنولوژی در حال حاضر تکامل یافته به 5G."

AT&T شگرد بازاریابی به نظر می رسد حتی sillier هنگامی که شما عامل است که این شرکت دارای املاک 5G شبکه آن در حال حاضر در تلاش برای در بازار برای مصرف کنندگان به عنوان یک سریع تر و قابل اطمینان تر جایگزین برای ورایزون. فقط در ماه گذشته AT&T به پایان رسید بزرگترین گسترش در عین حال اضافه کرد 90 بازارهای جدید و در مجموع 120 میلیون مشتری در سراسر 190 بازار در حال حاضر با دسترسی به 5G — هنگامی که اکثر مصرف کنندگان را 5G-آماده همراه ،

در عین حال قانع کننده مردم AT&T ارائه خواهد شد یک تجربه برتر وقتی که زمان می آید ممکن است مشکل تر است با توجه به شرکت نورد جعلی شبکه با یک گمراه کننده نام جلوتر از زمان و مقدار زیادی از آن مصرف کنندگان ممکن است فکر می کنم آنها در حال حاضر 5G به عنوان NARB نشان می دهد.

هنوز هم AT&T گفته است که در حالی که آن را "با احترام مخالف" با NARB توصیه این شرکت می گوید آن را یک "حامی خود نظارتی روند" و بنابراین مطابق با این تصمیم. روشن نیست که دقیقا چه انطباق به معنی در اینجا به عنوان AT&T نیست و به صراحت می گویند آن را حذف 5G E آرم از گوشی های هوشمند در حال اجرا در شبکه خود را.

این شرکت می گوید آن را در حال حاضر متوقف شد و با استفاده از 5G تکامل در آن نام تجاری به احتمال زیاد به دلیل این جلسه به شروع به ترویج واقعی آن 5G شبکه. اما شانس AT&T به سادگی نگه می دارد 5G E لوگو در اطراف تا زمانی که آن می تواند قابل اعتماد و جایگزین کردن آن با یک واقعی بر روی اکثر مشتریان گوشی های. AT&T کاهش یافته است به نظر بیشتر بر این که آیا آن را حذف آرم به عنوان بخشی از انطباق آن را NARB توصیه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن