سوم Ashada جمعه: افراد برجسته جانبازان ازدحام تپه معبد

میسور/Mysuru: با وجود ممنوعیت جانبازان به روپیه Chamundeshwari معبد در بالای Chamundi هیل در تمام Ashada جمعه

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

میسور/Mysuru: با وجود ممنوعیت جانبازان به روپیه Chamundeshwari معبد در بالای Chamundi هیل در تمام Ashada جمعه ها افراد برجسته و چند جانبازان حاضر بودند در داخل تپه معبد صبح امروز برای دارشان در سوم Ashada جمعه که جشن گرفته شد در یک شیوه ای ساده.

توسعه روستایی و Panchayat راج وزیر K. S. Eshwarappa رهبری netas که شامل MP Pratap Simha Chamaraja MLA L. Nagendra و اعضای خانواده خود را شهردار سابق Sandesh Swamy و اعضای خانواده خود را, دولت BJP دبیر M. راجندرا و دیگر رهبران محلی به دارشان از الوهیت.

بازیگر دارشان که گفته شده است که در این شهرستان وارد شده شهردار خودرو به همراه معاون شهردار C. Sridhar هم تا به حال دارشان از الوهیت.

مراسم سوم Ashada جمعه آغاز شد به عنوان اوایل در 4.30 هستم با عملکرد Mahanyasapoorvaka Abhisheka, Rudrabhisheka, Archane و دیگر مرسوم آداب و معبد رئیس کشیش دکتر N. Shashisekhar Dikshit کشیش Deviprasad و دیگر کشیش.پس از مراسم تکمیل شد با عملکرد Mahamangalarathi در حدود 7 هستم بت الهه Chamundeshwari در Durgadevi Alankara مارک مناسبت گرفته شد در صفوف داخل معبد محوطه و پس از آن معبد بسته شد در حدود 8 هستم.

SP C. B. Ryshyanth و دیگر مسئولان نیز حضور داشتند.

جانبازان می رسند قبلی شب خود را !

با وجود ممنوعیت جانبازان تعداد قابل توجهی از جانبازان دیده می شد در بالای تپه بود ، گفته شده است که بسیاری از آنها را مصمم به دنبال نعمت از خدای وارد شده بود در تپه شب گذشته خود و ماند برای شب در خانه های خویشاوندان یا دوستان خود را در بالای تپه.

آن را ممکن است به یاد می آورد دولت های منطقه ورود ممنوع به در Ashada جمعه ها به Chamundi تپه و حتی بسته به تمام نقاط ورود به تپه هر دو جاده و مراحل. هنوز جانبازان را در بر داشت یک راه گریز با ورود در بالای تپه شب گذشته خود را شکست هدف از ممنوعیت.

چهارمین و آخرین Ashada جمعه این سال سقوط در ژوئیه 17. این Chamundeshwari Vardhanti است به جای برنامه ریزی شده در جولای 13 و ورود جانبازان ممنوع شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن