مایکروسافت فقط به حال ستارگان سه ماه با تشکر لاجوردی, سطح, و ایکس باکس

مایکروسافت ارسال شده مالی سه ماهه چهارم سال درآمد در چهارشنبه ضرب و شتم وال استریت انتظارات در هر دو فروش و سو

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

مایکروسافت ارسال شده مالی سه ماهه چهارم سال درآمد در چهارشنبه ضرب و شتم وال استریت انتظارات در هر دو فروش و سود برای سه ماه گذشته در میان رکود اقتصادی ناشی از COVID-19. در واقع به نظر می رسد بسیاری از مایکروسافت در بخش های مختلف بهره گیری از اثرات این بیماری همه گیر با تغییر جهت به کار از راه دور و پناهگاه در محل سفارشات در سراسر جهان سوق دادن مردم به سمت بازی های ویدئو کنفرانس و دیگر سرگرمی های مجازی.

"پنج ماه گذشته را روشن ساخته است که با تکنولوژی شدت کلیدی برای کسب و کار انعطاف پذیری است. سازمان هایی که خود را ساخت دیجیتال با قابلیت بهبود سریعتر و خروج از این بحران قوی تر" مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا در بیانیه ای گفت. او در ادامه می گویند مایکروسافت است که در موقعیت منحصر به فرد که قادر به "کمک به هر سازمان تبدیل و reimagine آنها چگونه نیازهای مشتری" به عبارت دیگر حمایت از کار از راه دور در این واقعیت جدید.

این شرکت می گوید آن را به دست آورده $38.0 میلیارد دلار درآمد در این سه ماهه تا 13 درصد از یک سال پیش. که مقدار $11.2 میلیارد دلار بود و سود 5 درصد پرش از این زمان به یک سال پیش. اصلی غذای آماده: مایکروسافت کسب و کار پررونق است تا حد زیادی به لطف خود ادامه داد سود در محاسبات ابری بخش و جهش بزرگ در سطح و ایکس باکس درآمد.

شرکت هوشمند ابر بخش کمک $13.4 میلیارد دلار برای سه ماهه 17 درصد پرش از سال گذشته است. بسیاری از دستاوردهای به لطف مایکروسافت Azure platform که رشد نزدیک به 50 درصد است. "ما تجاری ابر پیشی 50 میلیارد دلار درآمد سالانه برای اولین بار در این سال است. و این سه ماهه تجاری ما رزرو شد بهتر از حد انتظار در حال رشد 12 درصد در سال بیش از سال," Microsoft رئیس امور مالی امی هود در بیانیه ای گفت.

به عنوان سطح و ایکس باکس روشن است که در حالی که نه به عنوان بزرگ moneymaker به عنوان لاجوردی و یا شرکت و ویندوز بخش هنوز رشد قابل توجهی. مایکروسافت می گوید سطح درآمد تا حدود 30 درصد در سه ماه گذشته از این زمان به یک سال پیش در حالی که ایکس باکس "محتوا و خدمات درآمد" به عبارت دیگر بازی فروش و اشتراک Xbox Live و دیگر محتوای دیجیتال, رشد 65 درصد است. همچنین به کمک این سه ماهه در حال مایکروسافت آرام اما مداوم درآمد رانندگان از جمله ویندوز نصب شده (تا 7 درصد) اتاق تجاری (تا 5 درصد) در دفتر مصرفی (تا 6 درصد) و لینک (تا 10 درصد).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن