پاناسونیک است که ساخت آن را آسان تر به استفاده از آن بدون آینه دوربین به عنوان وب کم

پاناسونیک است که ساخت آن را آسان تر به استفاده از آن بدون آینه دوربین به عنوان وب کم از طریق یک کابل USB به لط

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

پاناسونیک است که ساخت آن را آسان تر به استفاده از آن بدون آینه دوربین به عنوان وب کم از طریق یک کابل USB به لطف یک نسخه بتا از آن Lumix افسار نرم افزار (از طریق Engadget). با استفاده از یک دوربین بدون آینه باید شما را به طور قابل توجهی واضح تر در تماس های تصویری به خصوص در مقایسه با نمونه تصویر با کیفیت از لپ تاپ ساخته شده در وب کم.

Lumix افسار برنامه در حال حاضر به شما اجازه اتصال دوربین خود را به یک لپ تاپ یا دسکتاپ به صورت افسار تیراندازی. که به شما امکان دیدن یک نمایش زنده از دوربین بر روی کامپیوتر خود را با تمرکز جعبه و برخی از کنترل بر روی صفحه نمایش علاوه بر ارسال عکس ها را به کامپیوتر خود را به زودی پس از شما به آنها شلیک در دوربین خود را. با این به روز رسانی هر چند پاناسونیک است که به شما اجازه حذف عناصر UI به طوری که شما می توانید تمیز تصویری خوراک به یک برنامه مانند Open Broadcaster Software (OBS) و سپس بر روی خود ویدئو کنفرانس نرم افزار.

در اینجا یک ویدیو نشان میدهد که چگونه به آن را راه اندازی:

نسخه جدید این برنامه فقط برای ویندوز ، پاناسونیک می گوید برنامه های سازگار با آن DC-GH5 DC-G9 DC-GH5S DC-S1, DC-S1R و DC-S1H دوربین.

کانن و فوجی فیلم همچنین برنامه های کاربردی که به شما اجازه استفاده از دوربین به عنوان وب کم بیش از USB هر چند آنها سود اضافه شده از اجازه دادن به شما به طور مستقیم به خروجی زوم تماس بدون نیاز به رفتن را از طریق OBS. کانن برنامه با این نسخهها کار برای هر دو مکینتاش و ویندوز در حالی که فوجی فیلم است که ویندوز-تنها. اگر شما می خواهید به استفاده از خود سونی یا نیکون دوربین به عنوان یک وب کم, اگر چه شما نمی توانید انجام دهید فقط با یک کابل USB — شما نیاز به برخی از سخت افزار اضافی. در اینجا راهنمای ما در مورد چگونه به راه اندازی یک DSLR یا بدون آینه دوربین به عنوان وب کم خود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن