تاج-رایگان Chamarajanagar: اتحادیه, وزیر بهداشت خواستار سبز منطقه DC; موجب اقتدار تلاش

Chamarajanagar: Chamarajanagar به دست آورده تمایز از تبدیل شدن به تنها تاج-رایگان منطقه در کارناتاکا و منطقه ر

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

Chamarajanagar: Chamarajanagar به دست آورده تمایز از تبدیل شدن به تنها تاج-رایگان منطقه در کارناتاکا و منطقه را حفظ کرده است و این تمایز به دست آورده و ملی توجه بیش از حد. دیروز اتحادیه بهداشت و رفاه خانواده وزیر دکتر Harsh Vardhan به نام Chamarajanagar معاون کمیسر (DC) Dr. M. R. راوی و تبریک او برای حفظ COVID وضعیت.

اتحادیه وزیر بود به خصوص سپاسگزار از این واقعیت است که Chamarajanagar شده است قادر به رسیدن به یک سبز با وجود وضعیت های هم مرز با تامیل نادو و کرالا در آن بالا حوادث COVID-19 گزارش در روز و روز را.

دکتر Harsh Vardhan خواسته DC به حفظ این وضعیت و قدردانی از تلاش های منطقه ای از افسران که در آن تست را برداشت تا سرعت کامل و جمعیت زیادی است که تحت پوشش شبکه است. آزمایش در مقیاس بزرگ در لباس تنگ, مرزهای, افزایش افروزی نظارت موثر توسط تمام بلوک در سطح taluk سطح و سطح منطقه افسران نتوانسته نتايج وزیر گفت.

نه که هیچ یک از موارد مشکوک در Chamarajanagar. این منطقه تا به حال سهم خود را از شرکت کنندگان در یک جمع آوری مذهبی در دهلی نو و همچنین مسافران بینالمللی در بازگشت به خانه. نزدیک به 3000 موارد مشکوک تست شده اند و تا کنون همه منفی شد.

وجود دارد که ثابت افروزی در مرزها از ژانویه خود و اجرای دقیق صفحه اصلی قرنطینه برای همه تامیل نادو و کرالا عودت شد تضمین با کمک از روستاییان. Chamarajanagar نیز درخواست های دریافت شده از مهاجران از ماهاراشترا, دهلی نو, Gujarat, Rajasthan, Tamil Nadu که مایل به بازگشت به خانه. این منطقه را تایید کرده است تنها درخواست اضطراری دکتر گفت: راوی.

غربالگری دقیق در چک نوشته های راه اندازی در مرزهای فعال است Chamarajanagar به باقی می ماند یک منطقه سبز. مستند در منطقه بود به شدت اجرا از هفته اول ماه مارس. شش چک پست در سراسر Chamarajanagar و مقامات و کارکنان موضوع هر فرد از ورود به منطقه به صورت دقیق معاینه پزشکی.

"بیش از 900 نفر ثبت نام شده در Seva Sindhu از پورتال های مختلف خارجی دولت مکان و Chamarajanagar دولت تنها مورد تایید 400 موارد اضطراری. از آنها 97 وارد شده اند تا کنون. نزدیک به 200 نفر بود که وارد منطقه از کشورهای دیگر دور زدن Seva Sindhu پورتال تصویب ترسیم شد توسط روستاییان و همه آنها قرنطینه" او گفت: "نسبت به موفقیت این منطقه به گسترش همکاری از روستاییان بیش از حد.

"من تا به حال انتظار نمی رود که اتحادیه وزیر بهداشت را تماس بگیرید. من احساس خوشحال بود و من خوشحالم که برای دریافت تماس بگیرید. Chamarajanagar به دست آورده توجه ملی و ما بهترین های ما در حفظ سبز, وضعیت," DC اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب