بتمن: ماسک از حاصل خیال و وهم است که تنها فیلم که رفتار بتمن مانند کامل فرد

میل بتمن: ماسک از حاصل خیال و وهم کمی مثل کسی است که فوق العاده به وینیل. به مردم از آن فیلم های مورد علاقه خو

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

میل بتمن: ماسک از حاصل خیال و وهم کمی مثل کسی است که فوق العاده به وینیل. به مردم از آن فیلم های مورد علاقه خود را بتمن و شما را اجرا خطر ابتلا به صدایی مانند باور نکردنی افاده; یک contrarian که به نوعی احساس نیاز به چیزی به غیر از یک دسته بسیار خوب زندگی می کنند-فیلم اکشن است که بسیاری از افراد دیگر می پرستمش. بدون در نظر گرفتن این فیلم ارزش جشن — و نه به دلیل آن است که بهتر از آن زندگی خواهر و برادر, اما به دلیل آن شاید کامل ترین در بتمن و بروس وین در فیلم است.

بتمن: ماسک از حاصل خیال و وهم, در حال حاضر در Netflix بکشد در تلاش بود به اهرم امی و برنده موفقیت Batman: The Animated Series به تئاتر رسید. این کاملا به بمب گذاری در دفتر جعبه را با وجود critical acclaim — اما مانند بسیاری از فرقه مورد علاقه آن دست قوی fanbase در آن تصویری انتشار. به عنوان یک فرمت از نشان می دهد, ماسک از حاصل خیال و وهم ماهرانه پیاده tightrope بین مستقل داستان و فیلم است که برخی از داستان های غنی از تلویزیون نشان می دهد.

ماسک از حاصل خیال و وهم رمز و راز قتل است. تاپیک جدید پردهی vigilante در شهرستان Gotham و آنها تحولی برخی از شهر برجسته ترین گانگستر. Eponymous حاصل خیال و وهم را علاقه برای سایه ها و تئاتری منجر مردم را به اشتباه آنها را برای بتمن (Kevin Conroy) که پس از آن قاب برای قتل را مرتکب نشده بود. این مرده گانگستر همه به نظر می رسد متصل می شود و کسانی که اتصالات بازگشت به بروس وین اولین روز مبارزه با جرم و جنایت قبل از او بتمن.

در زیر این موضوع از حاصل خیال و وهم غواصی به چیزی که متحرک سری هرگز با طراحی: بتمن مبدا. و با وجود اینکه جمع به مراتب بیش از حد مختصر 75 دقیقه آن را بیشتر گرد و تجسم شخصیت آغازی به خاطر آن حاضر به تصویر کشیدن بروس وین به صورت جدی و شاخی کسی که کمی مسخره است. بروس وین از , ماسک از حاصل خیال و وهم's فلش بک نیست جدی گرفته توسط جنایتکاران; او overzealous در vigilantism بنابراین متقاعد شده خود را شدت او به پایان می رسد تا که خنده دار تر از تهدید آمیز است.

او نیز در عشق: احتمال برخورد با آندریا بومانت (دانا دلانی) شکوفه به تمام عیار عاشقانه, یک رابطه است که باعث می شود او سوال خود را در مبارزه با جرم و جنایت ماموریت. Beaumont است از حاصل خیال و وهم's greatest علاوه بر این به خوبی پوشیده بتمن, داستان غم انگیز شکل است که رنج می برد از یک شبیه تروما به عنوان جوان بروس وین و در پی آن پایین یک مسیر متفاوت است.

با وجود اینکه یک فیلم در درجه اول برای کودکان, ماسک از حاصل خیال و وهم جای تعجب است که پیچیده در آن خصوصیات شخصیت خود را. آن خجالتی نیست و دور از ایده بتمن به عنوان چیزی غم انگیز و دردناک برای یک انسان شود. مانند کریستوفر نولان فیلم در بهترین حالت خود, این یک داستان است که انداز تبدیل شدن به بتمن نه به عنوان چیزی نجیب اما چیزی عمیقا غم انگیز است. آن نیز این کار را در حالی که انجام تمام چیزهای دیگر از سری انیمیشن های بسیار خوب در تجسم خود را از بتمن: رندر او را به عنوان یک حضور بود که هر دو تهدید آمیز و معوج یک فشار است که می تواند ترسناک و یا شوخ به عنوان او را دیدم مناسب است.

وجود ندارد دقیقا کمبود بتمن در هر نقطه — او هنوز هم در میان محبوب ترین کتاب های کمیک ابرقهرمانان در وجود با یکی دیگر از جدید را در این نسخهها کار میکند — اما وقتی که می آید به فیلم خود را تجسم است که اغلب بسیار باریک. آن را نسبتا مسطح تصویر زیبا و پیچیده شخصیت محدود به یک تعداد انگشت شماری از احساسات و داستان انواع زمانی که او کتاب های کمیک (و تلویزیون!) تاریخ نشان داده این شخصیت به مراتب انعطاف پذیر تر از آن است. بتمن: ماسک از حاصل خیال و وهم است یک فیلم است که فقط در مورد همه چیز یک فرد می تواند مانند از محبوب ترین زنده-فیلم اکشن و کمی بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن