کابینه تصویب متمم APMC عمل

بنگلور: در یک تصمیم بسیار مهم است که با هدف اجازه می دهد بازارهای خصوصی برای کشاورزان کارناتاکا دولت روز پنج ش

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399

بنگلور: در یک تصمیم بسیار مهم است که با هدف اجازه می دهد بازارهای خصوصی برای کشاورزان کارناتاکا دولت روز پنج شنبه به تصویب یک فرمان است که حذف محدودیت در فروش محصولات کشاورزی تولید و در نتیجه اجازه می دهد بازیکنان خصوصی برای راه اندازی تجارت بازار که در آن کشاورزان می توانید فروش.

این اعلام در مطبوعات ملاقات در اینجا به تازگی قانون جدید J. C. Madhuswamy گفت که این فرمان به دنبال اصلاح کارناتاکا کشاورزی تولید و بازاریابی (مقررات و توسعه) عمل می کنند.

اشاره به این که یک زمان وجود دارد که APMCs (کشاورزی تولید و بازاریابی کمیته) تنها بازار که عمده فروشان و کسب و کارهای بزرگ را به او گفت: فرمان خواهد اجازه می دهد افراد برای راه اندازی بازارهای خصوصی که در آن خرید و فروش می کنند.

بیان کرد که قدرت محلی APMCs خواهد بود محدود به موجود APMC متری (Mandis), Madhuswamy گفت که در حال حاضر کشاورزان می تواند به فروش محصولات خود به طور مستقیم در بازار انتخاب خود را با اجتناب از واسطه ها و اضافه کرد که این یک گام نسبت به دو برابر شدن درآمد کشاورزان پس از سال 2020 به عنوان نخست وزیر نارندرا مودی پیش بینی شده است.

روشن است که در کارناتاکا دولت کشاورزی بازاریابی هیئت مدیره ادامه خواهد داد به قدرت تنظیم اتفاقات در تجارت کالاها او نگهداری می شود که این قانون تصویب شد در خط با توصیه های ساخته شده توسط این مرکز بر اساس یک مدل عمل می کنند که زودتر گردش به آمریکا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب