سناتور بخواهید FCC به دوباره تعریف کردن بخش 230 پس از مغلوب ساختن پیشی جستن اجرایی سفارش

چهار ایالات متحده سناتور به نام در کمیسیون ارتباطات فدرال را به یک "نگاه تازه" در بخش 230 قانون ارتباطات نجابت

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

چهار ایالات متحده سناتور به نام در کمیسیون ارتباطات فدرال را به یک "نگاه تازه" در بخش 230 قانون ارتباطات نجابت, یک حکومت است که محافظت از وب سایت ها از قبال محتوای تولید شده توسط کاربر. سنسور. مارکو روبیو (R-FL) جاش هاولی (R-MO) کلی Loeffler (R-GA) و کوین کرامر (R-ND) امضا نامه ای به FCC رئیس Ajit Pai, درخواست آژانس برای "وضوح تعریف چارچوب زیر که شرکت های فن آوری از جمله رسانه های اجتماعی در شرکت ها, دریافت حمایت در بخش 230."

این پیام تصریح میکند یک تقاضا از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که یک فرمان اجرایی را امضا علیه "رسانه های اجتماعی و تعصب" بعد از توییتر اضافه شده یک واقعیت-بررسی به ادعاهای دروغین در مورد تقلب انتخابات. منظور این است که احتمالا بی فایده و قانونی مشکوک و آن را در حال حاضر شده است در دادگاه به چالش کشیده برای نقض متمم اول قانون اساسی. اما این نامه پشت کردن آن نقطه مرکزی: که FCC باید کنار کنگره و دادگاه خود را برای ایجاد بیشتر سیاسی مطلوب تعریف بخش 230.

در این نامه استدلال می کند که وب سایت باید فرض حقوقی خطر برای محتوای تولید شده توسط کاربر زمانی که آنها "مرز بین توزیع کننده و ناشر توسط علاقه یک نقطه نظر سیاسی از دیدگاه بر دیگری" اما این شکایت که "قضایی توسعه" و "فقدان قوانین روشن" اجازه داده اند آنها را به حفظ حمایت گسترده.

در بخش 230 امر به هر تعاملی "خدمات کامپیوتر" صرف نظر از این که سیاسی شیب و یا تولید محتوای سرمقاله خود را دارد. دادگاه گرفته اند گسترده نمایی از بخش 230, اما آنها همچنین تفسیر آن نسبتا به طور مداوم بیش از چند دهه گذشته. FCC به سادگی نمی تواند دوباره تعریف پذیرفته دامنه کوتاه و ساده قانون — تغییرات جدی خواهد نیاز به آمده از طریق کنگره که در آن نمایندگان مجلس با پیشنهاد چند تغییرات به بخش 230 از جمله یک "ضد تعصب" لایحه از هالی.

این نامه می آید در مدت کوتاهی پس از بخش 230 co-writer بهداشت ، Ron Wyden (D-OR) منتشر شده op-ed در سی ان ان کسب و کار دفاع از حکومت. "رسانه های اجتماعی — به عنوان یک نتیجه مستقیم از بخش 230 — شده است یک بلند گو حرف زدن برای افرادی که می خواهید برای به چالش کشیدن کسانی که در قدرت" او نوشت. "مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای لغو بخش 230 اساسا یک راه قلدری رسانه های اجتماعی شرکت ها به طوری که او ممکن است در پست آنچه او می خواهد بدون هیچ گونه چالش است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن