"سیمپسونها" یاد لی Carvello قرار دادن چالش در حال حاضر وجود دارد به عنوان یک پخش بازی

در فصل 7 قسمت 11 از سیمپسونهاهمه رفتن دیوانه برای Bonestormهای جدید و فوق العاده خشونت بازی های ویدئویی آزادان

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

در فصل 7 قسمت 11 از سیمپسونهاهمه رفتن دیوانه برای Bonestormهای جدید و فوق العاده خشونت بازی های ویدئویی آزادانه بر اساس مورتال کمبت حق رای دادن. بارت می خواهد Bonestormاما در نهایت دریافت یک مقدار کمتر خطر ناک جایگزین گلف — نه قرار دادن — شبیه ساز لی Carvello قرار دادن چالش. در حال حاضر تقریبا یک چهارم از یک قرن (!) پس از این قسمت در اصل پخش این بازی در دسترس به بازی بازی های آنلاین در فن ساخته شده در فرم.

قرار دادن چالش این است که یک بازی که در آن شما در حال هشدار داد دور از سرگرم کننده در هر فرصت. مطمئن شوید که شما با استفاده از یک ور رفتن معمولا خود را عنوانی شخصیت توصیه می کند. ضربه زدن به توپ با "پر لمس" به جای "قدرت درایو." شما ایده را دریافت کنید. گزارش آن را بر اساس لی Trevino مبارزه با گلفکه به نظر می رسد کاملا خطر ناک در مقایسه با.

فن ساخته شده و بازسازی است که این کار از هارون Demeter که آن را آپلود به خارش.io دو روز پیش. آن را نمی کند, تلاش برای گسترش در نسخه ای که به نظر می رسد در اصل قسمت اما نگران نباشید شما هنوز هم می توانید yeet توپ گلف به پارکینگ اگر شما چشم پوشی از آقای Carvello است توصیه های مفید. فن ساخته شده نسخه حتی به برکت لایحه Oakley که در خدمت به عنوان سیمپسونها تهیه کننده اجرایی و showrunner برای آن هفتم و هشت فصل است.

اگر شما چیزی مانند من و سپس شما احتمالا در حال رفتن به صرف بقیه از این هفته مشتاقانه در انتظار انتشار تحسین و در عین حال غیر قابل انکار خشونت فوق العاده Last of Us قسمت دوم. اما هنگامی که روز می آید در نهایت یدکی فکر برای تحت 18s از جهان است که می تواند محافظ از بازی با پدر و مادر که می خواهم به جای آنها بازی چیزی بیشتر معنوی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن