رفتن جزئیات این تاریخ های باور نکردنی از بازی SimCity استودیو را فراموش کرده اید بازی کسب و کار بخش

محبوب "بازی شبیه سازی" مانند SimCity نیست به معنای واقعی کلمه آموزش بازیکنان برای اجرای چیزی شبیه یک شهر است.

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

محبوب "بازی شبیه سازی" مانند SimCity نیست به معنای واقعی کلمه آموزش بازیکنان برای اجرای چیزی شبیه یک شهر است. اما چه اتفاقی خواهد افتاد اگر آنها را? در 1990s SimCity استودیو Maxis تلاش برای پیدا کردن.

در یک exhaustively تحقیق مقاله در این Obscuritoryکتابداری و اطلاع رسانی و نویسنده Phil سالوادور بازگو تاریخ شگفت انگیز از Maxis شبیه سازی کسب و کار — کوتاه-زندگی studio طراحی شده است که شبیه سازی های نفت پالایشگاه شبکه های قدرت, پروژه, مدیریت, وظایف, و دیگر سیستم های کسب و کار و سازمان های دولتی. به عنوان سالوادور آن قرار می دهد:

از سال 1992 تا 1994 یک بخش به نام Maxis شبیه سازی کسب و کار مسئول ساخت حرفه ای جدی شبیه سازی است که نگاه و مانند Maxis بازی. پس از Maxis برش تقسیم سست شرکت همچنان به کار به طور مستقل, در نظر گرفتن بازی شبیه سازی نوع در جهت خود را. بازی های خود را در بر داشت راه خود را به در شرکت آموزشی اتاق و حتی تا آنجا رفت که کاخ سفید است.

تقریبا هیچ چیزی در آنها توسعه یافته بود که تا کنون منتشر شده است. اما خود نرم افزار پرسش در مورد نقش ما می خواهیم بازی به بازی در جامعه است.

بخش (بعد چرخید تحت نام فکر Tools) اجرا شد توسط جان Hiles یک شبیه سازی طراح بود که تیمی با Maxis زودتر. Hiles او ایده هایی برای سیستم های ساخته شده است که بازیکنان سوال ایده های خود را در مورد جهان — مانند آن تنها به طور گسترده ای منتشر شد عنوان SimHealth:

او می خواست بازیکنان را به صراحت دولت باورهای خود را در مورد مراقبت های بهداشتی – در مورد آزادی فردی و یا اهمیت – جامعه و سپس ببینید که آیا آنها می تواند تعمیرات اساسی آمریکا سیستم مراقبت های بهداشتی در راه است که همسان آرمان های خود. او می خواست این بازیکن باید به بررسی خود ایدئولوژی و درک آنچه که ایدئولوژی ممکن است مانند نگاه به عنوان یک سیاست واقعی.

که متوسط نسبت به این هرگز-طراحی و توسعه SimEnergy, که شبیه سازی کار و مصرف کننده در انتخاب یک نیروگاه manager و سپس شروع به پریدن کرد به جلو با دهه به ببینید که چگونه آنها را تحت تاثیر قرار نسل های آینده است. و یا رقابت برای کاخ سفیدکه قرار بود برای شبیه سازی بودن انتخابات ریاست جمهوری مدیر بود اما بازی مانند بازی ماجراجویی, بازی Myst. متاسفانه مشتریان نیست و تقریبا به عنوان علاقه مند به این مفاهیم و Hiles' استودیو foundered.

سالوادور مقاله لمس بر روی برخی از جالب ترین بخش از این بازی ها میباشد. Maxis کسب و کار راه حل های سرنوشت آینه مقدار زیادی از استودیوهای رهبری رویایی طراحان که نمی تواند لزوما اجرا یک کسب و کار یا فروش می رسد که شرکت های خود را تنها برای پیدا کردن خود را گرفته اند از هم جدا شده توسط یک درنده خریدار. در ضمن بسیاری از این بازی ها " تاریخ از دست داده است و به دلیل ضعیف آرشیوی شیوه — تشدید بد خون بین استودیو و کارکنان آن که (به معنای واقعی کلمه) سوخته کار خود را در خشم پس از unceremoniously گذاشته است.

بالاتر از همه, هر چند آن را در عمق بررسی "بازی های جدی" اخلاق. این تیم در Maxis شد به طور مداوم به مبارزه با این واقعیت است که تقریبا هر شبیه سازی مبتنی بر پیش فرض های ساخته شده توسط طراح و نه هدف حقایق در مورد جهان است. راه حل خود را به نظر می رسد که به اذعان کسانی که مفروضات و بازیکنان فکر می کنم از طریق آنها. به عنوان سالوادور آن قرار می دهد "همه آنها به اشتراک گذاری این ایده هم در تلاش برای ایجاد بازی که نیست فقط سرگرم کننده تقریب از دنیای واقعی را به طور فعال به چالش چگونه ما در مورد آن فکر کرد."

در یک بازی سرگرم کننده postscript یک Ars Technica writeup مقاله ممکن است در واقع ظاهر یک کپی از اوایل Maxis کسب و کار بازی شبیه سازی SimRefineryقبلا فرض از دست داد. سالوادور توییتر خوراک برگ داستان بر روی یک مطلب یا داستان جالب: "ما در حال انتظار برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد با SimRefinery پس منتظر بمانید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن