باراک اوباما, جو بایدن, Elon Musk, سیب و دیگران هک بی سابقه ای در توییتر حمله

حساب توییتر از شرکت های بزرگ و افراد به خطر افتاده است در یکی از گسترده ترین و مخدوش هک پلت فرم تا به حال دیده

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

حساب توییتر از شرکت های بزرگ و افراد به خطر افتاده است در یکی از گسترده ترین و مخدوش هک پلت فرم تا به حال دیده همه در خدمت ترویج بیت کوین کلاهبرداری که به نظر می رسد به خالق خود کسب درآمد بسیار کمی از پول است.

ما نمی دانیم که چگونه این اتفاق افتاده است و یا حتی به چه حد توییتر سیستم خود را ممکن است به خطر بیافتد. این هک به نظر می رسد به فروکش کرده اما کلاهبرداری جدید توییتهایی ارسال شد برای تایید حساب به طور منظم شروع و در مدت کوتاهی پس از 4ساعت همکاران و به مدت بیش از دو ساعت است. توییتر اذعان کرد وضعیت پس از بیش از یک ساعت از سکوت نوشتن بر روی آن حساب پشتیبانی در 5:45PM ET "ما آگاه هستند از امنیت و حادثه تأثیر حساب در توییتر. ما در حال بررسی و مراحل گرفتن به آن را تعمیر. ما به روز رسانی خواهد شد هر کس در مدت کوتاهی."

این شرکت همچنین در زمان اقدام بی سابقه ای برای جلوگیری از تایید حساب از به tweeting در همه شروع مدتی حدود 6 ET. این به نظر می رسد برای اولین بار از توییتر تا به حال انجام شده در این شرکت از تاریخ ، توییتر به روز رسانی خود را مبنی بر محدود کردن توییتهایی در 7:18PM ET, نوشته,, "ما در حال ادامه برای محدود کردن توانایی پرینت تنظیم مجدد رمز عبور خود را و برخی دیگر از حساب ویژگی های در حالی که ما به این نگاه کنید. با تشکر برای صبر و شکیبایی شما."

هرج و مرج زمانی شروع شد که مدیر عامل شرکت تسلا ایلان حساب توییتر بود که به ظاهر به خطر بیافتد توسط یک هکر قصد استفاده از آن را برای اجرای یک بیت کوین اومدی. مایکروسافت با شرکت بیل گیتس بنیانگذار شرکت' حساب نیز به ظاهر دیده توسط همان کلاهبردار که با ارسال یک پیام مشابه با یکسان آدرس کیف پول بیتکوین. هر دو حساب در ادامه به ارسال توییت جدید در ترویج اومدی تقریبا به همان سرعتی که آنها حذف شد و مشک را حساب خاص بود هنوز هم می تواند تحت کنترل هکر به عنوان اواخر به عنوان 5:56PM ET.

یک سخنگوی گیتس می گوید Recode's عروسکی Schleifer "ما می توانیم تایید می کنند که این توییت فرستاده نشد توسط بیل گیتس. این به نظر می رسد بخشی از یک مسئله بزرگتر که توییتر مواجه است. توییتر آگاه است و تلاش برای بازگرداندن حساب."

مدت کوتاهی پس از موج اولیه از توییت از دروازه و مشک را حساب حساب اپل بارگذاری سابق رئیس جمهور, باراک اوباما, مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن هیپ هاپ مغول Kanye West و سابق شهر نیویورک شهردار و میلیاردر Mike Bloomberg, در میان دیگران نیز به خطر بیافتد و شروع به ترویج اومدی.

معلوم نیست چه گسترده این عملیات است اما به نظر می رسد تحت تاثیر متعدد شرکت های بزرگ و بسیار افراد با مشخصات بالا. که نشان می دهد کسی یا گروهی یا پیدا شدید امنیتی گریز در توییتر وارد سایت شوید و یا حساب روند بهبود و یا کسانی که از برنامه های شخص ثالث — یا این که مجرم است به نحوی به دست اورد دسترسی به توییتر کارمند دسترسی مدیر. با توجه به مادربردمتعدد زیرزمینی نرم محافل شده است به اشتراک گذاری تصاویر داخلی توییتر ابزار مدیریت گفته می شود استفاده می شود به سر می برد با مشخصات بالا تایید حساب. توییتر در حال حاضر از بین بردن تصاویر تصویر از پلت فرم آن و در برخی موارد تعلیق کاربران که در ادامه آن را به اشتراک بگذارید. این شرکت به اشتراک گذاشته نمی شود هر گونه اطلاعات به عنوان به چگونه هک انجام شد.

منشاء کلاهبرداری می توان به لحظه ای که مشک را حساب صادر مرموز صدای جیر جیر در 4:17PM ET خواندن "من احساس سخاوتمندانه به دلیل Covid-19. من دو هر بیت کوین پرداخت های ارسال شده به من BTC آدرس برای ساعت. موفق باشید و ایمن ماندن در خارج وجود دارد!" توییت همچنین شامل یک آدرس بیت کوین احتمالا یکی در ارتباط با هکر crypto کیف پول.

توییت شد و پس از آن حذف شده و به جای یک دیگر به سادگی تر تخمگذاری جعلی ارتقاء. "احساس سپاسگزار دو برابر کردن تمام ارسال پرداخت به بیت کوین آدرس! شما ارسال $1,000 من ارسال $2,000! تنها انجام این کار را برای بعد از 30 دقیقه" را بخوانید قبل نیز حذف شده است. توییت ارسال شده به دروازه' حساب تکرار مشک توییتهایی با یکسان BTC آدرس متصل شده است. آن را نیز حذف شده و در مدت کوتاهی پس از ارسال تنها برای یک پیام مشابه به جای آن چند دقیقه بعد.

میدان نقدی برنامه به نظر می رسد یکی دیگر از حساب های شرکت به خطر بیافتد. با این حال مشخص نیست اگر مقصر است یا همان اگر این است که برخی از فرم هماهنگ کلاهبرداری به نمایندگی از یک گروه به عنوان توییت موجود متفاوت BTC نشانی از آنهایی که پست شده به حساب های دیگر.

در علاوه بر این به نقد برنامه های محبوب پرکردن حساب های توییتر از جمله کسانی که از کامرون و تایلر Winklevoss' برج جوزا cryptocurrency ارز و به طور گسترده ای مورد استفاده در کیف پول برنامه Coinbase نیز به خطر بیافتد. کامرون Winklevoss ادعا Gemini حساب محافظت شده با دو فاکتور تأیید هویت و با استفاده از یک رمز عبور قوی و این شرکت در حال حاضر تحقیق در مورد چگونه از آن بود رسید.

برخی از افراد ظاهرا کاهش کلاهبرداری و ارسال پول به همراه BTC آدرس به عنوان سوابق معاملات عمومی با توجه به ماهیت blockchain مبتنی بر cryptocurrency. تا کنون کلاهبردار انباشته اند و نزدیک به $120,000 اگر چه به نظر می رسد به عنوان اگر صاحب حساب است که در واقع ارسال پول به خارج به عنوان روزانه نهایی تعادل دارای نوسان بالا و پایین در طول بعد از ظهر.

مشک شده است هدف از بیت کوین scammers در توییتر بسیاری از آنها ایجاد حساب های جعلی به شکلی طراحی کارآفرین و پاسخ به توییت خود ترویج کلاهبرداری به طوری که آنها به نظر می رسد مشروع است. توییتر و حتی تا آنجا پیش رفت شروع به قفل کردن برخی از حساب های که تغییر نام خود را به "ایلان ماسک" و شرکت خاص cryptocurrency scammers در بهار سال 2018 به عنوان یک منبع شناخته شده دستکاری و فریب بود که با هدف ریشه کن کردن از طریق ممنوعیت و دیگر اعتدال استراتژی.

به روز رسانی ژوئن 15, 7:33بعد از ظهر ET: اضافه شدن اطلاعات جدید در مورد توییتر هک و پاسخ این شرکت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن