پاک و سبز مدیریت زباله در Yadavagiri Sankalp پارک مرکزی

میسور/Mysuru: در سراسر Mysuru آپارتمان شده اند ظاهر مثل قارچ در طول سال. این شمار چالش های متعددی به شهرستان ا

توسط PARINEWS در 22 تیر 1399

میسور/Mysuru: در سراسر Mysuru آپارتمان شده اند ظاهر مثل قارچ در طول سال. این شمار چالش های متعددی به شهرستان از جمله مدیریت مواد زائد. هر چند Mysuru شهرستان شرکت (MCC) معرفی کرده است بسیاری از قوانین که نیاز به آپارتمان برای مدیریت زباله خود را نه در همه آپارتمان ها به دنبال این.

این راه حل می تواند کاملا ساده اگر تفکیک خشک و مرطوب زباله انجام شده است و دفع در یک راه مناسب است. در حالی که زباله خشک را می توان تحویل به Pourakarmikas بر اساس این زباله های آشپزخانه می تواند تبدیل به کمپوست در حیاط — حمل و انجام فلسفه است.

این سیستم به طور موثر اجرا در Sankalp پارک مرکزی آپارتمان در Yadavagiri در شهرستان. ساکنان داده نشده و دور از هر گونه مرطوب زباله به Pourakarmikas پس از ماه. به جای آنها استفاده از زباله به رشد باغ خود را در آپارتمان و حتی بازار کود برای خوش تیپ کسب درآمد.

مرطوب زباله و کوکو ذغال سنگ نارس

کمپوست ایجاد شده است با استفاده از مرطوب زباله و کوکو ذغال سنگ نارس (چند منظوره در حال رشد متوسط ساخته شده از پوسته نارگیل). وجود دارد بیش از 560 آپارتمان در Sankalp پارک مرکزی آپارتمان های پیچیده و در حال حاضر بیش از 450 نفر اقامت وجود دارد. آنها با تشکیل یک self-reliant "Sankalp مرکزی پارک صاحبان آپارتمان رفاهی انجمن" و انجام فعالیت های مختلف از جمله سیستماتیک کمپوست-ساخت.

کارگران در Yadavagiri Sankalp پارک مرکزی تهیه کمپوست از مرطوب زباله های تولید شده در روزانه.

هر روز بیش از 250 به 300 کیلوگرم مرطوب زباله های تولید شده در اینجا و زباله های ذخیره شده در جمع آوری زباله ، زباله های جمع آوری شده به مدت سه روز قرار داده و سپس به یک ماشین سنگ زنی و سپس با مخلوط کوکو ذغال سنگ نارس. "مخلوط و سپس در سمت چپ که دولت برای 15 روز به صورت طبیعی تخمیر و سپس کمپوست مخلوط آماده شده است" Chida Shivanna رئیس جمهور Sankalp مرکزی پارک صاحبان آپارتمان رفاهی انجمن گفت: ستاره میسور.

60,000 کیلوگرم کمپوست

مخلوط است و بعد از آن پر شده به کیسه های 35 کیلوگرم و به خاک سپرده شد در چهار 6X6 پا چاله و چاله های پوشش داده شده به آن را به هوا تنگ. "پس از 30 روز سیاه کمپوست تولید شده است در چاله. ما با استفاده از برخی از این کود برای رشد باغ ما و همچنین فروش آن به صورت Rs. 6 در هر کیلوگرم است. هر سال ما تولید بیش از 60 ، 000 کیلوگرم کمپوست و ما شش کارگران اختصاص داده شده به این کار" Chida Shivanna توضیح داد.

کود است قرار داده و سپس به باغ و نیز به فروش می رسد برای یک قیمت.

تبعیض نژادی است که مهم ترین بخش در مدیریت زباله. به این معنی تفرق زباله به خشک و مرطوب زباله به طوری که آنها مخلوط شده است. زباله تفکیک لازم است به عنوان تنها پس از آن ممکن است به سطل زباله خشک زباله و کمپوست مرطوب زباله. "کمپوست غنی از مواد مغذی است و می تواند مورد استفاده قرار گیرد در باغ, محوطه سازی باغبانی و کشاورزی. وجود دارد تقاضا برای کمپوست فروش ما," او گفت:.

ابتکار عمل به طور فعال با پشتیبانی از Sankalp مرکزی پارک صاحبان آپارتمان رفاهی انجمن ناندیتا چاندرا خزانه دار Jayaram زباله مدیریت مسئول لاکشمی Akhela و همه ساکنان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن