COVID-19 کست سایه تیره بیش از Dasara-2020

توسط S. S. Ravikumar میسور/Mysuru: حدود 10 لاخ نفر بازدید Mysuru هر سال در طول 10 روز حمایت دولت Dasara پر زرق

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

توسط S. S. Ravikumar

میسور/Mysuru: حدود 10 لاخ نفر بازدید Mysuru هر سال در طول 10 روز حمایت دولت Dasara پر زرق و برق. این ابرهای تیره از COVID-19 باید بازیگران در جشن.

با سخت هنجارهای اجتماعی فاصله در اینجا به ماندن حداقل تا همه گیر آورده است تحت کنترل کامل سهامداران در حال تعجب که چگونه برای جشن ندا Habba Dasara است که فقط پنج ماه دور و آن موفقیت جشن صرفا بستگی جمعیت فزاینده برای دیدن caparisoned فیل و توریستی بلند در Dasara سالن.

Mysuru گردشگری درآمد و اشتغال و استخدام بیش از حد بستگی دارد بسیار در Dasara و با هیچ فعالیت سهامداران خیره در آینده تاریک و دلگیر. دولت از سوی دیگر تصمیم گرفته است به صبر کنید تا پایان مارس به یک تصمیم در این زمینه است.

بسیاری از گردشگران خارجی بیش از حد گله Mysuru در دوران قبل از Dasara و ادامه اقامت خود تا ماه دسامبر است. در این سال وجود دارد عدم اطمینان بیش از ورود گردشگران خارجی با توجه به مقیاس بزرگ مرگ و میر باعث Coronavirus. COVID در حال حاضر تحت تاثیر بسیاری از تقویم بین المللی حوادث مانند جشن اکتبر در آلمان است که لغو شده است برای این سال است.

نیز وجود دارد شک و تردید در مورد کمبود پول نقد و COVID-آمار دولت آزاد خوش تیپ بودجه برای Dasara. آن را ممکن است بخواهید برای مدرج کردن جشن ها فقط برای نگه داشتن سنت زنده و بدون متفقین حوادث برای سرگرمی و جاذبه های توریستی. مقامات اما خوشبین هستند که این بیماری همه گیر خواهد شد بیش از زمان Dasara فصل در ضربات.

دولت در حال برنامه ریزی یک گرند Dasara-2020 بود و chalked از طرح های برای راه اندازی Dasara تبلیغات حمله رعد اسا در ماه آوریل این سال شش ماه جلوتر از Dasara برای جذب, محلی, ملی و بین المللی و گردشگران است. وزیر کانادا, فرهنگ و گردشگری C. T. راوی به حال انجام یک جلسه در بنگلور که در آن مقامات گفته شد برای انجام تبلیغات کمپین شش ماه پیش.

پیشبرد کمپین های تبلیغاتی و بودجه دولت را به زمان بیشتری برای مقامات به انجام Dasara توسعه آثار به جای حمل کردن آنها را در آخرین لحظه وزیر احساس کرده بود. اما COVID قرار داده و آب سرد روی وزیر طرح های بزرگ.

صحبت به 'ستاره میسور,' گردشگری, منشی, Anil Kumar اعتراف کرد که COVID شسته دولت در اوایل Dasara برنامه ریزی است. "ما نه امید از دست داده. ما هنوز هم می توانید ملاقات در ماه ژوئن – معمولا Dasara جلسات شروع در ماه سپتامبر و امیدوارم در آن همه گیر خواهد شد در کنترل ما است. ما نیاز به تنظیم برخی از روش عملیاتی استاندارد در محل وقتی که می آید به اجتماعی فاصله برای رویدادهای بزرگ مانند Dasara," او گفت:.

آنیل کومار گفت که جلسه از بخش گردشگری برنامه ریزی شده است تا پایان مارس به گچ قصد دارد برای احیای این بخش است که دچار ضرر و زیان عمده با توجه به کمبود داخلی و بین المللی گردشگری جنبش است. "ما در مورد Dasara بیش از حد پس از آن," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن