COVID-19: بیشتر درمان بیماران یک ماده راحتی به Mysuru

پنج نفر تست مثبت در ژوئن 11; 10 فعال موارد; 96 مرخص میسور/Mysuru: با پنج نفر تست مثبت برای COVID-19 در Mysuru

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

پنج نفر تست مثبت در ژوئن 11; 10 فعال موارد; 96 مرخص

میسور/Mysuru: با پنج نفر تست مثبت برای COVID-19 در Mysuru دیروز کل موارد افزایش یافته و به 106. از آنها 10 فعال هستند و مابقی بیماران بهبود یافته اند و از خدمت تعیین شده COVID-19 بیمارستان در KRS جاده ها است.

همه تازه مواردی است که ثبت نام شده اند یک سفر سابقه پيشين و در نهادی قرنطینه که در آنها آزمایش مثبت است. بیمار (ع) 6121 است 31 ساله P-6122 29 P-6123 است 59 P-6124 است 24 و P-6125 است که 35 سال است ،

گزارش گفت که تمام موارد مثبت آمده بود از سولاپور در ماهاراشترا. آنها را مورد ستایش قرار داد از روستاها و اطراف ننجنگود و تا به حال اعمال شده از طریق دولت Seva Sindhu پورتال برای بازگشت به مکان های مادری خود و بر این اساس آنها بازگشت به Mysuru در تاریخ 1 ژوئن. آنها بازگشت و به عنوان COVID موارد دست زدن به اوج خود در ماهاراشترا.

طبق پروتکل به عنوان به زودی به عنوان آنها وارد Mysuru آنها قرار داده شد و در نهادی قرنطینه در یک خوابگاه در Naidunagar و سواب گلو آزمايشات به آزمايشگاه ارسال شد و پنج شد تست مثبت است. از آنها چهار نفر هستند از Neelakantanagar در ننجنگود و یک نفر از Hullahalli.

بدون نیاز به وحشت

این Mysuru دولت های منطقه است کنار ترس در میان شهروندان به عنوان موارد جدید گزارش شده پس از ننجنگود خوشه مورد. پس همه مثبت افراد در نهادی قرنطینه و آنها هیچ اولیه و ثانویه مخاطبین نیاز مردم نیست, وحشت مقامات گفت. همچنین, آن است که یک عامل برای آرامش دولت های منطقه است که وجود دارد بسیاری از موارد فعال درمان و از بیمارستان مرخص شده.

اتاق Naidunagar خوابگاه که در آن قرنطینه افراد در آنجا ماند و پس از ژوئن 1 شده اند sanitised توسط یک تیم به رهبری توسط Mysuru شهرستان شرکت سلامت افسر Dr. D. G. Nagaraj و دیگر زندانیان از خوابگاه خواسته شده است نه به سرمایه گذاری به آن اتاق.

با توجه به منطقه دیگر آمار وزارت بهداشت مقامات را مشاهده کرده اند در مجموع 7,718 افراد و آزمایش نمونه 12,581 افراد. از آنها 106 آزمایش مثبت و 12,475 نمونه های آزمایش منفی است. 1,592 جدا شده اند که در خانه برای 14 روز و 85 نفر جدا شده اند که در مرکز قرنطینه برای 7 روز.

بالا تخلیه روند

در Mysuru از 106 COVID مثبت بیماران 96 درمان شده است از این بیماری همه گیر و مرخص شده و در حال حاضر وجود دارد تنها 10 فعال در موارد تعیین شده در بیمارستان. حتی در کارناتاکا دولت برای اولین بار پس از آن آغاز شده و گزارش COVID-19 موارد تعدادی از درمان بیماران دارای تعدادشان کمتر فعال موارد است. دولت اعلام کرده است تعدادی از درمان بیماران outnumbering فعال موارد به عنوان یک نقطه عطف در مبارزه با COVID-19.

وضعیت تحت کنترل در مندیا

جمعیت مهاجر تست مثبت طبیعی است در مندیا بیش از حد. این منطقه گزارش شده سنبله در موارد مثبت از ملوللی taluk پس از مردم و روحانیون در بازگشت از یک مذهبی جماعت در Nizamuddin دهلی نو شد آلوده یافت. به عنوان آن را تحت کنترل در آورده آن را به نوبه خود از مهاجران از ماهاراشترا گزارش یک جهش در COVID موارد به خصوص در K. R. حیوان خانگی.

در همه مندیا گزارش 334 موارد مثبت. در حالی که 255 بیماران بهبود یافت و مرخص وجود دارد 79 فعال موارد است. اما پس از سه روز گذشته هیچ مورد مثبت گزارش شده است. در تمام 12,126 افراد مورد بررسی قرار گرفته است در مندیا و 11,453 آزمایش منفی است. 341 نتایج آزمون در حال انتظار. 4,964 در خانه قرنطینه و 204 در نهادی شده است.

مندیا است دوباره شاهد موجی از مهاجران از ماهاراشترا. در حال حاضر طبق قوانین جدید تصویب از Seva Sindhu پورتال است نه بیشتر مورد نیاز و مهاجران فقط می توانید ثبت نام خود و سفر. حدود 200 پناهجو وارد K. R. پت و Nagamangala taluks و همه آنها را در قرنطینه خوابگاهها پس از آنها ره در چک-posts.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن