COVID-19: قوانین چهار کشور بریتانیا برای کریسمس و فراتر از آن چیست؟ | اخبار انگلستان

[ad_1] همانطور که نخست وزیر بوریس جانسون گفت که شواهد هنوز اقدامات سخت تر برای COVID-19 در انگل

توسط PARINEWS در 1 دی 1400
[ad_1]

همانطور که نخست وزیر بوریس جانسون گفت که شواهد هنوز اقدامات سخت تر برای COVID-19 در انگلیس را توجیه نمی کند، اسکاتلند و ولز تغییرات جدیدی در قوانین اعلام کردند.

این نحوه مقایسه قوانین کرونا در چهار کشور است.

مردم در مرکز واکسیناسیون Melton Road در لستر در صف ایستاده اند زیرا برنامه تقویت کننده کروناویروس به نرخ بی سابقه ای از تحویل افزایش می یابد، با تزریق اضافی به هر بزرگسال واجد شرایط در انگلستان تا پایان دسامبر.  تاریخ عکس: دوشنبه 20 دسامبر 2021
تصویر: اکنون قوانین خود انزوا در انگلیس تغییر خواهد کرد

انگلستان

کریسمس و سال نو

این را بوریس جانسون نخست وزیر این کشور تایید کرد هیچ محدودیت اضافی قبل از کریسمس اعمال نخواهد شد - اما هیچ تغییری را قبل از سال نو رد نمی کند.

جشن های سال نو برای 6500 نفر در میدان ترافالگار در لندن لغو شده است، منطقه ای که در حال حاضر بیشترین آسیب را از Omicron دارد.

خود عایق

که در مدت قرنطینه افراد در انگلیس از 10 روز به 7 روز کاهش می یابد برای کسانی که هم در روز ششم و هم در روز آخر قرنطینه می توانند تست جریان جانبی منفی بدهند.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

دوره خود انزوا به هفت روز کاهش می یابد

با این حال، ساجد جاوید، وزیر بهداشت هشدار داد افرادی که پس از یک هفته قرنطینه را ترک می‌کنند، باید مراقب باشند.

طبق قانون قبلی، هر کسی که آزمایش کووید-19 مثبت می‌شد، باید به مدت ده روز خود را ایزوله می‌کرد.

کووید می گذرد

از 15 دسامبر پاسپورت برای کرونا برای ورود به کلوپ های شبانه و مکان های دیگر مورد نیاز خواهد بود.

مردم در مرکز واکسیناسیون Melton Road در لستر در صف ایستاده اند زیرا برنامه تقویت کننده کروناویروس به نرخ بی سابقه ای از زایمان افزایش می یابد و به هر بزرگسال واجد شرایط در انگلیس تا پایان دسامبر یک تزریق اضافی ارائه می شود.  تاریخ عکس: دوشنبه 20 دسامبر 2021
تصویر: بوریس جانسون تایید کرد که تا قبل از کریسمس دیگر محدودیتی برای COVID در انگلیس وجود نخواهد داشت

ماسک های صورت

پوشش ها بودند اجباری شده است در اکثر مکان های عمومی سرپوشیده و همچنین در حمل و نقل عمومی.

اسکاتلند

کریسمس و سال نو

نیکلاس استورجن گفت که تابلوی کریسمس را عوض نخواهد کرد، اما این کار را کرد از مردم خواست هنگام اختلاط با دیگران مراقب باشند.

محدودیت های شدیدی در مورد تعداد تماشاگران در مسابقات فوتبال اعلام شد، در حالی که رویدادهای Hogmanay به عنوان بخشی از مسابقات لغو شد. محدودیت های جدید در مورد کووید از روز باکسینگ.

مردم در Junction Place، ادینبورگ، برای مرکز درمان جامعه لیث NHS اسکاتلند در صف ایستاده اند، زیرا برنامه واکسیناسیون تقویت کننده ویروس کرونا به نرخ بی سابقه ای از تحویل افزایش می یابد و به هر بزرگسال واجد شرایط در اسکاتلند تا پایان دسامبر تزریق اضافی ارائه می شود.  تاریخ عکس: دوشنبه 20 دسامبر 2021
تصویر: از مردم اسکاتلند خواسته شد در طول کریسمس مراقب باشند

تعداد رویدادهای عمومی در فضای باز از 26 دسامبر به مدت حداقل سه هفته به 500 نفر محدود می شود، در حالی که تعداد رویدادهای عمومی داخلی به 100 رویداد ایستاده یا 200 نشسته محدود می شود.

من از خانه کار می کنم

اجازه دادن به کارمندان برای کار از خانه در صورت امکان دوباره به یک تعهد قانونی برای کارفرمایان تبدیل خواهد شد.

خود عایق

به هر فردی که در خانه با یک مورد مثبت ویروس کرونا در تماس است، توصیه می‌شود که خود را به مدت ده روز ایزوله کنند - صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون، نتیجه آزمایش PCR یا سن.

هر کسی که معتقد است علائم کووید-19 را دارد باید فورا خود را ایزوله کند و آزمایش PCR را انجام دهد.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

محدودیت های جدید COVID برای اسکاتلند

مهمان نوازی

از 27 دسامبر، به مدت سه هفته، شرکت‌های هتل‌داری سرویس میز را فقط برای موسساتی که مشروبات الکلی برای مصرف ارائه می‌دهند، مجدداً معرفی خواهند کرد. از مناطق سرپوشیده نیز خواسته می شود که فاصله یک متری را بین گروه های مردم فراهم کنند.

کووید می گذرد

اکنون برخی مکان‌ها و رویدادها به اثبات واکسیناسیون یا آزمایش منفی انجام شده در 24 ساعت گذشته نیاز دارند.

استورجن می گوید که می خواهد جشن ها را در اسکاتلند کاهش دهد
تصویر: نیکلاس استورجن می گوید که می خواهد جشن ها را در اسکاتلند کاهش دهد

ماسک های صورت

در حال حاضر روکش ها باید در اکثر مکان های عمومی سرپوشیده، از جمله حمل و نقل عمومی، فروشگاه ها و سالن های ورزشی پوشیده شوند. آنها باید در رستوران ها زمانی که ننشینند و در محل کار هستند پوشیده شوند. آنها همچنین برای همه کارکنان مدرسه و بچه های دبیرستان اجباری هستند.

ولز

کریسمس

به مردم توصیه می شود پیگیری کنند "پنج قدم برای کریسمس ایمن تر"، قبل از محدودیت های جدید که از 27 دسامبر اعمال می شود. اینها شامل انجام تست جریان جانبی قبل از خرید و فاصله گرفتن از رویدادهای اجتماعی است.

رویداد های ورزشی

هواداران از شرکت در رویدادهای ورزشی در ولز منع خواهند شد در تلاش برای مبارزه با نوع Omicron. وزیر اقتصاد ولز فون گتینگ گفت که رویدادهای داخل سالن باید از روز باکسینگ پشت درهای بسته برگزار شود.

با تلاش دولت ولز برای کاهش سرعت گسترش Omicron، ورزشگاه ها دوباره خالی خواهند شد
تصویر: با تلاش دولت ولز برای کاهش سرعت گسترش Omicron، ورزشگاه ها دوباره خالی خواهند شد

کلوپ های شبانه و دفاتر

کلوپ های شبانه ولز در 27 دسامبر بسته می شود. این در حالی است که قانون 2 متر برای فاصله گذاری اجتماعی در ادارات بازگردانده می شود.

ماسک های صورت

آنها توسط قانون در اکثر مکان های عمومی سرپوشیده و در حمل و نقل عمومی الزامی هستند. از دانش آموزان دبیرستانی نیز خواسته می شود در کلاس ماسک بزنند.

خود عایق

هر فردی بالای 18 سال که به طور کامل واکسینه نشده باشد باید خود عایق باشد اگر با فردی که تست کرونای او مثبت بوده تماس داشته باشند. همچنین باید هر 2 و 8 روز یکبار آزمایش PCR انجام دهند، حتی اگر هیچ علامتی نشان ندهند.

کریسمس در مرکز شهر کاردیف در جریان است - اما محدودیت های جدیدی در پیش است
تصویر: کریسمس در مرکز شهر کاردیف در جریان است - اما محدودیت های جدیدی در پیش است

من از خانه کار می کنم

قوانین به گونه ای تغییر کرده است که سفر به اداره را جرمی برای کارمندانی که می توانند از خانه کار کنند 60 پوند جریمه می کند.

ایرلند شمالی

کریسمس

ایرلند شمالی گفته است که قوانین خود را برای COVID-19 در طول فصل تعطیلات تغییر نخواهد داد.

کووید می گذرد

اکنون ارائه مدرکی مبنی بر وضعیت COVID-19 خود قبل از ورود به مکان‌ها، از جمله امکانات مهمان‌نوازی مجاز، سینماها و تئاترها، یک الزام قانونی است.

ساکنان اقامتگاه های توریستی نیازی به ارائه مدرکی مبنی بر وضعیت COVID خود ندارند مگر اینکه وارد مکان های عمومی اقامتگاه شوند که ممکن است مشروب الکلی مصرف شود، مانند بارها یا رستوران ها.

تابلویی در کارخانه کارت بلفاست که به مشتریان توصیه می کند از ماسک استفاده کنند.  تاریخ عکس: دوشنبه 22 نوامبر 2021
تصویر: ایرلند شمالی گفته است که قوانین خود را برای COVID-19 در طول فصل تعطیلات تغییر نخواهد داد

خود عایق

برای تماس های مثبت نزدیک کووید -19 در صورتی که بیش از یک هفته پیش تقویت کننده دریافت کرده باشند، باید حرکت خود را به مدت پنج روز محدود کرده و سه آزمایش آنتی ژن انجام دهند.

افرادی که تقویت نشده اند باید به مدت 10 روز حرکت خود را محدود کنند.

مهمان نوازی

مکان ها باید تا 30 ژانویه هر شب ساعت 20:00 بسته شوند. صندلی ها با ظرفیت کاهش یافته برگزار می شوند - برای موسسات سرپوشیده 50٪ ظرفیت یا 1000 نفر است (که کمتر است) و رویدادهای خارج از خانه باید به 50٪ یا 5000 نفر محدود شود (هر کدام کمتر باشد).

پادکست روزانه Apple Podcasts، Google Podcasts، Spotify، Spreaker را دنبال کنید.

پذیرایی عروسی بعد از ساعت 20 برگزار می شود اما با ظرفیت 100 مهمان.

جلسات داخلی و خارجی

بیش از 30 نفر نمی توانند در یک خانه شخصی ملاقات کنند و شب را بگذرانند. هیچ محدودیتی برای تعداد افرادی که می توانید در یک باغ خصوصی ملاقات کنید وجود ندارد.

تعداد افرادی که مجاز به شرکت در یک گردهمایی سرپوشیده در محیطی غیر خانگی هستند، با ارزیابی ریسک انجام شده توسط سازمان دهنده یا اپراتور تعیین می شود.

به همین ترتیب، به منظور تعیین حداکثر تعداد افرادی که مجاز به شرکت در یک گردهمایی در فضای باز در یک محیط غیر خانگی هستند، برگزار کننده یا اپراتور باید ارزیابی ریسک را انجام دهد.

مردی در مقابل یک بار بسته در بلفاست، ایرلند شمالی، جمعه، 16 اکتبر 2020 نشسته است. ایرلند شمالی محدودیت‌هایی را برای تجربه و «شکستن زنجیره» تعداد فزاینده عفونت‌های کووید-19 اعمال کرده است، این محدودیت‌ها عبارتند از - میخانه‌هایی که از بسته می‌شوند. ساعت 18:00 روز جمعه همراه با تشییع جنازه و عروسی محدود به 25 نفر به مدت 4 هفته.  (AP Photo / پیتر موریسون)
تصویر: اکنون مکان ها باید در ساعت 20:00 هر شب در ایرلند شمالی بسته شوند

ماسک های صورت

آنها باید در وسایل نقلیه عمومی، اتوبوس های خصوصی و فرودگاه ها حمل شوند. ماسک‌های صورت را فقط می‌توان در رستوران، بار یا کافه در زمان نشستن پشت میز یا خوردن، نوشیدن یا رقصیدن پاک کرد. پس از مدرسه ابتدایی، دانش‌آموزان همچنین باید در ساختمان‌های مدرسه از روکش‌های صورت استفاده کنند، همچنین اگر کارکنان نمی‌توانند از خود فاصله بگیرند، باید از پوشش صورت استفاده کنند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن