DC, SP بازرسی Mysuru-Kodagu, چک-پست در Kushalnagar

تنها یک اینتر-منطقه ورود و نقطه خروج با سلامت غربالگری و خودرو چک کردن کیوسکAnechowkur دروازه بسته برای جنبش م

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399
  • تنها یک اینتر-منطقه ورود و نقطه خروج با سلامت غربالگری و خودرو چک کردن کیوسک
  • Anechowkur دروازه بسته برای جنبش مردم اما باز برای کالاهای ضروری
  • کرالا COVID-19 مثبت راننده کامیون تماس در K. R. نگر, H. D. Kote تست منفی

Kushalnagar: Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar و سرپرست پلیس C. B. Ryshyanth بازرسی Mysuru-Kodagu , چک-پست در Koppa در Kushalnagar این صبح و نظارت ترتیبات ساخته شده وجود دارد.

Kushalnagar (Koppa) است که تنها چک پست که در آن مسافران از Mysuru می توانید وارد کنید Kodagu و مردم از Kodagu می توانید وارد کنید Mysuru. دیگر چک-پست حتی در Anechowkur دروازه بسته شده اند برای جنبش مردم است. مردم از Dakshina کانادا می تواند به Mysuru از طریق Sampaje چک-پست و رسیدن به Koppa دروازه.

تنها کالاهای ضروری خودروهای مجاز ورود به Mysuru و Kodagu از طریق Anechowkur دروازه. مردم می توانند ورود و خروج Mysuru از طریق Koppa چک-پست و از Bettadapura چک-پست (سمت Arkalgud و حسن) و Bherya نزدیکی K. R. نگر (نسبت به Chikkamagalur).

در Koppa, Bettadapura و Bherya سلامت هر فرد است که نمایش از طریق اسکنر حرارتی و بین منطقه یک زمان می گذرد در حال بررسی و همسان با فرد و وسیله نقلیه جزئیات.

طبق دستورالعمل صادر شده توسط وزارت امور خارجه دولت هر منطقه باید تنها یک اینتر-منطقه ورود و نقطه خروج برای فعال کردن مقامات بهداشت به صفحه نمایش مسافران. مسافران ورود Mysuru از Kodagu و کسانی که خروج Mysuru به Kodagu به معرض اجباری 14 روز در قرنطینه.

در بررسی پست ها وجود دارد این است که خود فرم گزارش تایید حرارتی اسکن طبقه بندی و مهر. مهر و موم با تاریخ ضمیمه شده در بالا پالم از مسافران است. Somwarpet Tahsildar Govindaraju است که منجر به چک کردن عملیات در Koppa.

صحبت کردن با مقامات و پلیس هر دو Abhiram Sankar و Ryshyanth خواسته افسران به اطمینان حاصل شود که هیچ مسافری قرار داده است به ناراحتی. آنها پیشنهاد افسران به تغییر موجود را بررسی کنید و بعد به جای دیگر برای جلوگیری از عجله و ترافیک.

پس شکایت مفرط تاخیر Ryshyanth زمان اطلاعات از Kushalnagar دایره بازرس ماهش و از او خواست به روانسازی عملیات. سی گفت که جداگانه سلامت غربالگری واحد راه اندازی خواهد شد در یک منطقه مناسب فراتر از Koppa بررسی کنید-ارسال به سهولت ترافیک snarls و به حداقل رساندن ناراحتی.

ویروس ترساندن در K. R. نگر و H. D. Kote

تعامل با خبرنگاران در K. R. نگر DC نشان داد که وجود دارد Coronavirus ترساندن در K. R. نگر و H. D. Kote در زمانی که COVID-19 موارد مثبت پایین آمده اند از 90 به 8 در Mysuru با 79 بيمار شدن درمان می شود.

یک زن 52 ساله راننده کامیون که در بازگشت از چنای آزمایش مثبت برای SARS-CoV-2 (سندرم حاد تنفسی مربوط Coronavirus) در Wayanad در کرالا در روز شنبه. او را تحسین کرد از Kurukkan Moola نزدیکی Manandavadi. او رفته بود به یک بازار در Koyambedu در چنای on Apr. 18 و حال بازگشت به Wayanad on Apr. 26. او بعد از آزمایش مثبت است.

"این راننده کامیون آمده بود به Saalekoppa روستا در نزدیکی Chunchanakatte به حمل و نقل کشت زنجبیل و او آمده بود در تماس با شش نفر است. او بعد از اقدام نسبت به H. D. Kote دوباره به خرید زنجبیل و آمد در تماس با 10 افراد دیگر. راننده بعد رفت به Koyambedu بازار در چنای در تامیل نادو مرکز از ویروس در آن کشور که در آن او را در تماس با ویروس" DC گفت.

مقامات نوسان به عمل

به عنوان به زودی به عنوان Mysuru دولت منطقه یک هشدار از Wayanad مقامات در مورد راننده کامیون تماس تاریخچه بهداشت مقامات چرخش به عمل و قرنطینه 6 نفر در K. R. نگر و 10 نفر در H. D. Kote.

"همه کسانی که در ابتدایی خود را لیست تماس در K. R. نگر و H. D. Kote آزمایش منفی است. روشن است برای ما که راننده کامیون بود و نه آلوده در هنگام ورود خود را در K. R. نگر. با این حال این آزمایش تنها یک فرد در تماس خود را در K. R. نگر باقی مانده است که باید انجام شده و این روند در جریان است و هیچ چیز وجود دارد به وحشت" DC اضافه شده است.

یک تیم از مقامات رهبری دایره بازرس P. K. Raju بود با عجله به روستاها در ساعت اندکی بود و قرنطینه مظنون بود و بعد از آن گرفته شده و آنها را برای آزمایش. این تیم از مقامات شامل PSI Chetan, Taluk سلامت افسر دکتر Mahendrappa بهداشت بازرس K. V. رامش و دستیار Praveen. وجود دارد قابل توجه اضطراب K. R. نگر بیش از روستاییان گرفته شده برای آزمایش در آمبولانس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن