منطقه وزیر دارای پیشرفت بررسی نشست 'ناغارا Vikasa Yojana'

میسور/Mysuru: منطقه وزیر S. T. Somashekar برگزار شد جلسه بررسی پیشرفت پروژه ها و طرح های انجام شده در این شهرس

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

میسور/Mysuru: منطقه وزیر S. T. Somashekar برگزار شد جلسه بررسی پیشرفت پروژه ها و طرح های انجام شده در این شهرستان تحت مرکز مهاتما گاندی ناغارا Vikasa Yojana (MGNVY) در منطقه ای کمیساریای را در اینجا در روز چهارشنبه.

به زودی پس از جلسه آغاز شد MCC کمیسر Gurudatta Hegde مطلع وزیر که این مرکز منتشر تومان.150 کرور تحت MGNVY در Aug.2019 برای گرفتن مختلف نمو با این نسخهها کار در شهر برای چهار سال دوره از 2019 به 2023.

اما از Rs.150 کرور های MCC پرداخت می شود کمی بیش از Rs.50 کرور به مرکز به دولت حق عضویت در رابطه با JnNURM پروژه های ترک MCC با تومان.99.24 کرور از آن 10 درصد خواهد بود این سایت متعلق به هزینه تشدید پروژه 5 درصد برای پرداخت حق یا مزد اموزگار در طرح های دیگر و یک درصد برای هزینه های اداری که بیشتر برگ MCC فقط با تومان.83.36 کرور. از این مقدار MCC را صرف 24 درصد SC/ST توسعه طرح 5 درصد در جاده, و بهبود ترافیک, که برگ MCC با نهایی تعادل تومان.59.10 کرور از آن دیگر رشد و نمو این نسخهها کار گرفته شود تا Hegde گفت.

شهردار Tasneem می خواستم از بودجه موجود به توزیع به طور مساوی میان تمام 65 بخش از MCC بدون هر گونه تبعیض.

MP Pratap Simha پیشنهاد اولویت دادن بی وقفه برای تامین آب آشامیدنی و علمی مجموعه تفکیک و دفع زباله در تمام چهار مونتاژ بخش های از شهرستان.

Chamaraja MLA L. Nagendra خواستار یک کاوشگر به JUSCO را ساقط در اجرای 24×7 تامین آب آشامیدنی پروژه. او همچنین می خواست بیشتر upgradation K. R. بیمارستان و اعزامی از همه در جریان توسعه پروژه ها در این شهر که او گفت:, گرفتن بی جهت به تعویق افتاد.

Chamundeshwari MLA G. T. Devegowda خواست MCC برای بهبود زیرساخت ها و ارائه بهتر امکانات رفاهی مدنی در MUDA و MCC پوسته به عنوان بسیاری از پوسته های آینده خود را تحت مونتاژ بخش بودند در مواجهه با مشکلات شدید آن را هر زمان که باران به شدت.

منطقه وزیر S. T. Somashekar پیشنهاد نمایندگان مردم و مقامات به بحث در جزئیات همه مسائل گرفته شود تا در اولویت و آمد تا با یک برنامه عمل است که می تواند نهایی در جلسه بعدی.

MLAs S. A. Ramdas B. Harshavardhan, H. P. Manjunath و N. Ashwin کومار, MLC Sandesh Nagaraj DC Abhiram G. Sankar معاون شهردار C. Sridhar و یک میزبان از مقامات حاضر در این جلسه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن