EA و NFL گسترش همکاری منحصر به فرد برای Ps بازی تا 2026

Electronic Arts و لیگ ملی فوتبال را تمدید انحصار قرارداد است که به ناشر بازی منحصر به فرد حقوق به اصطلاح شبیه

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

Electronic Arts و لیگ ملی فوتبال را تمدید انحصار قرارداد است که به ناشر بازی منحصر به فرد حقوق به اصطلاح شبیه سازی بازی های فوتبال است که در طبقه بندی استفاده می شود برای واقعی فوتبال بازی های دارای مجوز, اسامی تیم ها و بازیکنان واقعی.

این قرارداد در حال حاضر به گسترش مارس 2026 اگر چه شرایط مالی این قرارداد مانند گذشته قراردادهای بین EA و NFL اعلام نشده است. معامله شد رای دادند و تایید شده در پنج شنبه, اگر چه چند ضلعی به گزارش نظر شد و تصمیم گرفت قبل از رای گیری امروز در میان صاحبان تیم و هر که چنین رای بیش از NFL بازی ویدیویی صدور مجوز تجدید صرفا تشریفات در این نقطه است.

در حالی که برخی از طرفداران فوتبال امیدوار شده اند ممکن است برای NFL به گسترش آن صدور مجوز به دیگر بازی های ورزشی فرانچایز مانند 2K, EA و آن دیوانه سری باقی خواهد ماند و تنها راه برای بازی شبیه سازی فوتبال برای آینده قابل پیش بینی. 2K Sports متعلق به رقابت ویدئو ناشر بازی Take-Two Interactive, امضا قرارداد با NFL در ماه مارس که به کمک آن حقوق را غیر شبیه سازی بازی فوتبال. این بدان معناست که 2K نمی احیای آن Madden رقیب NFL 2K و محدود است به آنچه EA و NFL مقابله تماس "بازی به سبک, بازی جوانان, بازی های گاه به گاه/بازی های موبایل."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن