وزیر آموزش و پرورش سورش کومار دارای دیدار با DDPIs, BEOs در شهرستان

SSLC آزمون از 25 ژوئن تا 4 جولای II PU نتایج در ماه جولای برای اولین بار در هفته SSLC ماه جولای پایان میسور/My

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399
  • SSLC آزمون از 25 ژوئن تا 4 جولای
  • II PU نتایج در ماه جولای برای اولین بار در هفته SSLC ماه جولای پایان

میسور/Mysuru: با موکول SSLC آزمون (2019-20) مجموعه ای برای شروع از 25 ژوئن ابتدایی و متوسطه وزیر آموزش و پرورش S. سورش کومار جلسه با DDPIs و BEOs از Mysuru, مندیا و Kodagu مناطق به بحث در مورد آماده سازی در Hemavathi سالن در ATI (اداری موسسه آموزش) محل در اینجا در روز جمعه.

بعد صحبت به presspersons, سورش کومار گفت که امتحان به جای برنامه ریزی شده از دریا.27 به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 مستند. در حال حاضر دولت به آمده تا با یک زمان جدید-جدول که بر اساس آن آزمون برگزار خواهد شد و از 25 ژوئن تا ژوئیه 4 و نتایج اعلام خواهد شد در پایان ماه ژوئیه.

بیان کرد که دادگاه عالی به رد دادخواست توسط برخی از افراد و سازمانهایی که به دنبال لغو امتحانات به دلیل همه گیر او گفت که این آزمون برگزار خواهد شد که اعلام کرد در بیش از 4000 مراکز در سراسر کشور با 8,48,500 دانش آموزان ظاهر می شود برای امتحان. "در مجموع 68,231 دانش آموزان از Mysuru, Kodagu و مندیا منطقه ظاهر خواهد شد برای امتحان در 248 مراکز که 139 مراکز (39,882 دانش آموزان) در Mysuru منطقه 82 در مندیا district (21,260 دانش آموزان) و 27 در Kodagu district (7,149 دانش آموزان)," او گفت:.

و اشاره کرد که هیچ مهار مناطق در حال حاضر در سه منطقه گفت که همه دانش آموزان ظاهر می شود برای امتحان هستند اجباری نیاز به پوشیدن ماسک صورت حرارتی تحت غربالگری و استفاده از دست sanitisers در مراکز.

اشاره به این که هر دانش آموز داده خواهد شد و دو ماسک صورت برای او گفت که بنگالور را Shivanahalli Ramakrishna آشرام اهدا خواهد شد 2 لاخ ماسک صورت.

توضیح اقدامات ایمنی او گفت که نیمکت در سالن را به یک فاصله امن از 4ft. بین هر یک از آنها. در اوایل وجود دارد استفاده می شود 24 نفر در یک سالن. اما در حال حاضر وجود خواهد داشت only18-20 نفر از دانش آموزان در یک سالن با همه احتیاطی و اقدامات ایمنی در محل او توضیح داد.

با اشاره به ایده برگزاری کلاس های مقدماتی پیش از امتحانات سورش کومار گفت که دولت در انتظار دستورالعمل های صادر شده توسط مرکز با توجه به باز شدن مدارس و کالج ها و مانند آن تردید است که از هم اکنون که در کلاس های مقدماتی انجام خواهد شد. او در ادامه گفت که با تجدید نظر در کلاس های در حال پخش در Doordarshan را Chandana کانال شده است یک ضربه بزرگ در میان دانش آموزان است.

حفظ که آماده سازی در نوسان کامل در تمام 34 آموزشی ولسوالی دولت وزیر گفت که مسئول افراد منصوب شده اند برای تمام چهار بخش به نظارت بر آماده سازی.

دولت مدیر پروژه – RMSA (Rashtriya Madhyamika Shikshana Abhiyaan) Dr. M. T. Reju منصوب شده است مسئول Mysuru Divison او اضافه شده است.

ادامه سورش کومار گفت که مهاجر دانش آموزانی که به خانه بازگشت همراه با پدر و مادر خود اجازه خواهد داشت به نظر می رسد در آزمون مرکز نزدیکترین به محل اقامت. نیز وجود خواهد داشت بدون آزمون در مراکز اعلام شده COVID-19 مهار مناطق و دانشجویان از این مناطق خواهد شد معطوف به مراکز دیگر او اضافه شده است.

سالن بلیط به عنوان عبور اتوبوس

با اشاره به مشکلات حمل و نقل که دانش آموزان به ویژه کسانی که از مناطق روستایی ممکن است به صورت خود را برای رسیدن به آزمون مراکز وزیر گفت که وزیر حمل و نقل خواهد بود به دادگاه تجدید نظر به در نظر گرفتن سالن بلیط به تصویب و اجازه می دهد دانش آموزان به سفر در KSRTC اتوبوس.

II PU نتایج در ماه جولای

اشاره به این که ارزیابی II PUC پاسخ اسکریپت در حال حاضر در نوسان کامل وزیر گفت که این نتایج به احتمال زیاد خواهد شد اعلام کرد در ماه جولای برای اولین بار در هفته. دستور زبان انگلیسی مقاله آزمون برگزار خواهد شد و در روز 18 ژوئن به عنوان اعلام کرد در اوایل, او گفت:, و اضافه کرد که SSLC نتایج اعلام خواهد شد در پایان ماه ژوئیه.

Mysuru DDPI دکتر Panduranga, مندیا DDPI Raghunandan, Kodagu DDPI P. S. ماچادو, BEOs سه منطقه و دیگر مقامات در این نشست حضور داشتند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن