هشت سال پرواز انفرادی از حیدرآباد به Mysuru

میسور/Mysuru: از جان گذشته بار تماس برای اقدامات ناامید و در اینجا است که یک حادثه گزارش شده از شهرستان به اثب

توسط PARINEWS در 25 خرداد 1399

میسور/Mysuru: از جان گذشته بار تماس برای اقدامات ناامید و در اینجا است که یک حادثه گزارش شده از شهرستان به اثبات آن است. هشت سال بود که ایران با مادرش پس از سه ماه زیر مستند و یکی از کوچک پرواز به تنهایی از حیدرآباد به Mysuru در اتحاد هوا پرواز.

حادثه به نور بعد از فرودگاه اقتدار هند Mysuru در توئیتر خود نوشت: "هیچ چیز ما به ارمغان می آورد لذت بیشتر از کمک به یک دختر ملاقات با مادر پس از 3 ماه از مستند. سلام به این دختر شجاع که پرواز بدون همراه از حیدرآباد به میسور. AAI میسور قدردانی از تلاشهای @allianceair مقامات و دیگران ساخته شده است که این رویداد ممکن است."

دختر, Syeda Umme هانی پرواز از Telangana در ژوئن 9 Mysuru و او گیر کرده بود در Telangana در حالی که مادر او Arjuman Banu در Mysuru. اتحاد هوایی برای نجات او آمد و تقبل قایق از آب عبور او از حیدرآباد به Mysuru. هانی مادر منتظر در میسور فرودگاه برای بیش از دو ساعت به دریافت این دختر کوچک. وضعیت وخیم بود. با توجه به همه گیر. وجود دارد در Telangana, هم, هانی پدر Syed Abdul Umair بیش از حد نگران بود و برطرف شد به شنیدن این که هانی رسیده بود با خیال راحت.

منابع گفت که هانی پدر یک تاجر در حیدرآباد در حالی که مادر یک داروشناس بالینی در Mysuru. هانی می رود به یک صومعه در Kesare و تا به حال سفر با پدرش به حیدرآباد در اواسط ماه مارس در طول تعطیلات خود را در حالی که او را برادر و مادر ماند در Mysuru.

مستند تحمیل شد در آخرین هفته از ماه مارس و هیچ دولت درون جنبش است. مادر نمی تواند او را ملاقات دختر خود را به مدت تقریبا سه ماه و یک بار در پروازهای داخلی از سر این خانواده در زمان تصمیم گیری برای اجازه می دهد هانی به سفر انفرادی از حیدرآباد به Mysuru. مادر و کودک تا به حال دیده نشده یکدیگر پس Mar. 16 و آن را هانی را در اولین مبارزه خود در سفر.

هانی او را به دیدن مادرش و توافق به سفر به تنهایی. این یک جنبش احساسی در میسور فرودگاه هنگامی که هانی آمد در حال اجرا به Arjuman Banu و او را در آغوش گرفت برای بیش از هفت دقیقه. میسور فرودگاه مدیر R. Manjunath گفت که این یک لحظه خاص هنگامی که یک کمی فرود در میسور فرودگاه بدون همراه. داد Air کارکنان کمک Hani در سفر او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب