Etsy iOS برنامه در حال حاضر شما اجازه می دهد پیش نمایش های هنری بر روی دیوار خود را از طریق واقعیت افزوده

Etsy است که به کاربران iOS توانایی برای دیدن آنچه که هنر را در دیوار خود را قبل از آنها آن را خرید. مردم می تو

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

Etsy است که به کاربران iOS توانایی برای دیدن آنچه که هنر را در دیوار خود را قبل از آنها آن را خرید. مردم می توانید بکشید تا هر نقاشی, عکس, یا چاپ است که در دسترس در Etsy و پروژه آن در هر کجا که می خواهید از طریق واقعیت تقویت. اگر یک آیتم است که در دسترس در اندازه های مختلف آن را می توان انتخاب و پیش نمایش بیش از حد. این نسخهها کار میکند در هر دو آی فون و آی پد این شرکت می گوید این امید را از ویژگی های در دسترس برای کاربران آندروید "را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

مجازی دکور و مبلمان شده است یک منطقه امیدوار کننده برای علیرضا و دیگر شرکت ها در حال حاضر راه اندازی ویژگی های است که استفاده از فن آوری است. Ikea برای اولین بار عرضه آن در تاریخ عملکرد در سال 2017 با آن برنامه Ikea محل. هدف نیز راه اندازی قابلیت خود را بر روی تلفن همراه خود را وب سایت به عنوان صفحه اصلی دکور ارائه دهنده Houzz با خود نرم افزار تلفن همراه. این برنامه ها همه بیرون آمد و در حدود همان زمان به لطف iOS 11 ARKit از ویژگی های.

در حالی که بسیاری از این برنامه ها وجود داشته برای iOS برای سال اول علیرضا مبلمان برنامه ظهور برای Google Tango دستگاه با Wayfair و lowe's Home Improvement ایجاد apps for Tango های همراه در سال 2017. گوگل پس از تمرکز بر آن ارکر از ویژگی های است که در دسترس در همه های اخیر گوشی های آندروید. این تکنولوژی که به روز شده در سال گذشته اجازه می دهد تا به صورت مجازی و قرار دادن مبلمان به عنوان به خوبی به عنوان دیگر AR تجربه است.

همه از این است که به می گویند که Etsy را آر ویژگی بوده است و آن را ناامید کننده این شرکت می توانید آن را فورا در دسترس است برای کاربران آندروید. آن را به احتمال زیاد یکی از ویژگی های مفید برای هر کسی که دسترسی و استفاده از یکی از برنامه های عملی برای AR.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن