پروازها به مقصد و از Mysuru رکورد تنها 20 درصد اشغال

میسور/Mysuru: فقط به عنوان سایر خدمات و فعالیت های ویران COVID-19 ناشی از مستند هواپیمایی عامل پرواز خدمات به

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

میسور/Mysuru: فقط به عنوان سایر خدمات و فعالیت های ویران COVID-19 ناشی از مستند هواپیمایی عامل پرواز خدمات به و از شهر بیش از حد شده اند به شدت تحت تاثیر فقیر نرخ اشغال به عنوان تقریبا تمام پرواز ورود و خروج از شهرستان ها شاهد حضور تنها 20 درصد به طور متوسط.

به عنوان در حال حاضر پروازهای عمل به و از میسور فرودگاه در Mandakalli به شش مقصد — بنگلور Belagavi کوچی گوا حیدرآباد و چنای.

میسور فرودگاه مدیر R. Manjunath گفت ستاره میسور امروز صبح که میسور فرودگاه سوابق 12 حرکات هواپیما در روزهای شنبه و یکشنبه و 10 پرواز در تمامی روزهای هفته به شش مقصد از جمله کوچی که به مقصد پروازها از Mysuru از سر گرفته اند در حال حاضر پس از فرودگاه بین المللی کوچین شد تا حدی بسته به مدت چهار ماه به دلیل تعمیرات در ماه نوامبر گذشته.

اشاره به این که تقریبا همه هواپیماهای پرواز در داخل و خارج از شهر در حال 74-seater هواپیماهای او گفت که پس از سرگیری خدمات هوایی پس از کاهش مستند محدودیت, همه پروازهای شاهد حضور تنها 20 درصد از یک افت شدید در مقایسه با زمانی که به قبل از مستند روز است که نگران هواپیمایی اپراتورهای.

قبل از این مستند نرخ اشغال بود و در 60 درصد به طور متوسط و اپراتورها بیش از حد راضی بودند با آن است.

اما مستند به شدت تحت تاثیر قرار مسافر جنبش تقریبا در تمام مقصد Manjunath گفت و ابراز امیدواری کرد که تعداد مسافران هوایی تورم ممکن است در روزهای آینده به عنوان همه چیز شروع به بازگشت به حالت عادی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن